TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Lufthansa wzmacnia partnerstwo z globalnym internetowym biurem podróży

Partnerzy postawili sobie za wspólny cel wspieranie innowacji w szybko zmieniającym się technologicznie środowisku, aby wyszukiwanie lotów było dla klientów łatwiejsze i bardziej przyjazne.


Lufthansa Group i Travix podpisały wieloletnią umowę, łączącą jedno z internetowych biur podróży bezpośrednio z systemem Lufthansa Group w standardzie NDC, umożliwiającym zarządzanie zamówieniami. Wzmocniona współpraca, która będzie częścią programu Lufthansa Group NDC Partner Programme, zapewni szeroki wachlarz korzyści dla klientów poprzez wyświetlanie bogatej zawartości oraz oferowanie najbardziej konkurencyjnych taryf i usług dodatkowych linii Lufthansa Group (Austrian Airlines, Brussels Airlines, Lufthansa oraz Swiss) poprzez kanały dystrybucji oparte na NDC pod nazwą Lufthansa NDC Smart Offer.

Travix oraz Lufthansa Group łączą siły, aby aktywnie kształtować szybko rozwijający się i dynamiczny krajobraz podróży rezerwowanych online, który wymaga ulepszonych rozwiązań technologicznych większej elastyczności i przejrzystości. Dla klientów Travix oznacza to tańsze oferty przelotów oraz większą przejrzystość w ofercie połączeń, jak np. to czy dana taryfa zawiera bagaż rejestrowany lub czy możliwa jest zmiana biletu lub wybór miejsca.

John Mangelaars, Dyrektor Generalny Travix International BV powiedział: Jest to wyjątkowa okazja, aby zmodernizować dystrybucję podróży lotniczych w kierunku zorientowania na doświadczenia klientów. Travix był kluczowym motorem napędowym i wczesnym użytkownikiem udostępniającym szeroką ofertę i dostosowane pakiety Lufthansa Group. W oparciu o system Lufthansa Group NDC Offer & Order Management, obaj partnerzy podążają ścieżką innowacji i manifestują swoją wiodącą rolę na zmieniającym się rynku.

Jako pionierzy cyfryzacji w swoich branżach, Travix i Lufthansa Group postawili sobie za wspólny cel wspieranie innowacji w szybko zmieniającym się technologicznie środowisku, aby wyszukiwanie lotów było dla klientów łatwiejsze i bardziej przyjazne.

Heike Birlenbach, Dyrektor Działu Sprzedaży Sieciowych Linii Lotniczych Lufthansa Group i Dyrektor Handlowy Hubu we Frankfurcie podkreśla: Zbliżające się wprowadzenie projektu NDC Partner Programme to kolejny krok naprzód w kierunku nowoczesnych modeli sprzedaży detalicznej usług linii lotniczych. Wszystko to dzięki preferowanej, jakościowej ofercie obejmującej technologię, obsługę, oferty, a w przyszłości - strategiczne komponenty współpracy - dedykowanej agentom.

Dzięki zintensyfikowanej współpracy, Lufthansa Group i Travix podejmują kolejny ważny krok na drodze do ukształtowania krajobrazu dystrybucji w przyszłości. Wdrażanie już się rozpoczęło, a pierwszych rezerwacji możemy spodziewać się latem 2018 roku.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
lufthansa partnerstwo travix rezerwacja online technologia




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję