TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Jak PAŻP pieniądze wydaje?

Misją Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej jest zapewnienie bezpiecznego i płynnego ruchu lotniczego poprzez efektywne zarządzanie przestrzenią powietrzną. Co zrozumiałe agencja powinna stawiać bezpieczeństwo na pierwszym miejscu (nikt z nas nie chce wypadków). Jednak grudniowe działania Agencji ciężko jest zrozumieć.


W kontekście informacji z końca listopada Czy grozi nam strajk na Okęciu w których kontrolerzy lotu żądali, aby nie pogarszać im warunków pracy, a PAŻP stwierdzała, że z uwagi na czynniki ekonomiczne zmiany są potrzebne, zadziwia informacja, iż PAŻP zdecydowała się wydać do 1,078mln zł na reklamę. I wykonanie tych wydatków zostało uruchomione w grudniu, gdy w najlepsze trwał konflikt z kontrolerami lotów... zrobiono to ekspresowo jak podaje pasazer.com: 3 grudnia br. informacja o zam. publicznym na www, 11 grudnia termin dla ofert i w ten sam dzień otwarcie kopert, zwycięzca wybrany 16 grudnia, emisja reklam rozpoczęła się przed Świętami. Na liście zamówień publicznych na stronie PAŻP nie znaleźliśmy obecnie informacji o tym zamówieniu.

Trudno się oprzeć wrażeniu, że reklamy miały przykryć informacje medialne o strajku kontrolerów, bo sama reklama mówi o służbie kontrolerów i czuwaniem nad bezpieczeństwem. Taka szybka próba poprawy wizerunku na fali świątecznego optymizmu - za jedyny 1 mln złotych (niecały, w przetargu wygrała firma Orka z ceną 922,5 tys. zł). Reklam tych próżno szukać na oficjalnym Facebooku PAŻP (17 tys. like, więc całkiem sporo) www.facebook.com

Szukając drugiego dna można by domniemywać, że reklamy mogą sprawić, że media uznają PAŻP za klienta i nie będą zbyt aktywnie relacjonować konfliktu z pracownikami. Tym bardziej martwić może sytuacja kontrolerów lotów - ten wyjątkowo odpowiedzialny zawód musi się cieszyć pewnymi przywilejami, a wywoływanie konfliktu i wywieranie presji mogą się w nim bardzo źle skończyć. Pamiętajmy, że błąd lekarza może kosztować życie pacjenta, błąd kontrolera, może kosztować życie stu, dwustu lub więcej osób.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
PAŻ reklama 2019 zamówienie publiczne


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję