Ogłoszenia
Ogłoszenia
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
Sun&Fun Holidays odświeża swoje logo
Sun & Fun Holidays odświeża swoje logo. Unowocześniony znak graficzny jest symbolem zmian, jakie zachodzą w biurze podróży.
Od 1 października Sun & Fun Holidays posługuje się nowym logo. Przez ponad 15 lat, od początku funkcjonowania na polskim rynku, biuro podróży nie wprowadzało znaczących zmian w identyfikacji wizualnej. Decyzja o odświeżeniu logo, została poparta potrzebą unowocześnienia znaku.
Na pierwszy rzut oka nowe logo nie różni się znacząco od pierwowzoru. Zachowano kolorystykę - dominującą barwę pomarańczową oraz kolory: granatowy i biały - a także charakterystyczne, nawiązujące do wypoczynku motywy słońca i fali, które współgrają z nazwą firmy. Dzięki zastosowaniu prostszej i łagodniejszej dla oka czcionki, nowa identyfikacja wizualna jest znacznie czytelniejsza i bardziej praktyczna.
Logo doskonale uzupełnia odświeżony wizerunek Sun & Fun Holidays i odzwierciedla ideę stabilnego, nowoczesnego i dynamicznie rozwijającego się biura podróży, które zmienia się dla polskiego klienta. - mówi Natalia Knap, dyrektor ds. marketingu Blue Style. Znak jest nowoczesny i bardziej czytelny a jednocześnie zachowuje ciągłość z dotychczasową identyfikacją wizualną. To logiczna konsekwencja strategicznych zmian, które zachodzą w naszej marce. - dodaje.
W pierwszej połowie października do biur podróży w całej Polsce dotrze najnowszy katalog touroperatora. Oprócz zmienionego layoutu, klienci znajdą w nim nowości produktowe. Biuro podróży zaprezentuje je na wyjeździe Vip Sun & Fun Mega Tour na Djerbie, który zorganizuje z Tunezyjską Organizacją Turystyczną. Wprowadzeniu nowego katalogu będzie towarzyszyć intensywna kampania reklamowa na siatkach wielkoformatowych oraz w radiu.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Loty na Sylwestra średnio za ponad
Oficjalny start sezonu
Dział dla turystów:
Oficjalny start sezonu
IGHP: listopad z lepszymi wynikami niż rok
LOT zapowiada nowe połączenia z
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
IATA: decyzja USA pogłębi problemy finansowe przewoźników
Nowy przewoźnik lotniczy z certyfikatem
Najlepsi barmani zjadą do Krakowa
Ceny last minute coraz bardziej korzystne dla organizatorów
Jak zmieniały się ceny w obiektach noclegowych w sierpniu?
PLL LOT uruchomią nowe połączenia
IATA: ożywienie w ruchu lotniczym całkowicie zahamowało
Ryanair zaskarżył środki pomocowe do Sądu Unii Europejskiej - są wyroki
Rząd przyjął uchwałę w sprawie pomocy dla gmin górskich
Skandaliczne warunki życia słoni wykorzystywanych w turystyce
Czy postęp technologiczny przyczyni się do rozwoju turystyki religijnej?
Komisja Europejska chce przedłużenia zamknięcia granic
Thomas Cook otwiera hotel w Egipcie
Polski Holding Hotelowy wprowadza nowy program motywacyjny dla pracowników
Egipt: robienie zdjęć na własny użytek ma być bezpłatne i bezproblemowe
POT ponownie chce nagrodzić najlepsze prace
Wizz Air zmieni ceny przewozu bagaży
