Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
Sun&Fun Holidays odświeża swoje logo
Sun & Fun Holidays odświeża swoje logo. Unowocześniony znak graficzny jest symbolem zmian, jakie zachodzą w biurze podróży.
Od 1 października Sun & Fun Holidays posługuje się nowym logo. Przez ponad 15 lat, od początku funkcjonowania na polskim rynku, biuro podróży nie wprowadzało znaczących zmian w identyfikacji wizualnej. Decyzja o odświeżeniu logo, została poparta potrzebą unowocześnienia znaku.
Na pierwszy rzut oka nowe logo nie różni się znacząco od pierwowzoru. Zachowano kolorystykę - dominującą barwę pomarańczową oraz kolory: granatowy i biały - a także charakterystyczne, nawiązujące do wypoczynku motywy słońca i fali, które współgrają z nazwą firmy. Dzięki zastosowaniu prostszej i łagodniejszej dla oka czcionki, nowa identyfikacja wizualna jest znacznie czytelniejsza i bardziej praktyczna.
Logo doskonale uzupełnia odświeżony wizerunek Sun & Fun Holidays i odzwierciedla ideę stabilnego, nowoczesnego i dynamicznie rozwijającego się biura podróży, które zmienia się dla polskiego klienta. - mówi Natalia Knap, dyrektor ds. marketingu Blue Style. Znak jest nowoczesny i bardziej czytelny a jednocześnie zachowuje ciągłość z dotychczasową identyfikacją wizualną. To logiczna konsekwencja strategicznych zmian, które zachodzą w naszej marce. - dodaje.
W pierwszej połowie października do biur podróży w całej Polsce dotrze najnowszy katalog touroperatora. Oprócz zmienionego layoutu, klienci znajdą w nim nowości produktowe. Biuro podróży zaprezentuje je na wyjeździe Vip Sun & Fun Mega Tour na Djerbie, który zorganizuje z Tunezyjską Organizacją Turystyczną. Wprowadzeniu nowego katalogu będzie towarzyszyć intensywna kampania reklamowa na siatkach wielkoformatowych oraz w radiu.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ceny wakacyjnych wyjazdów w
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Darmowe szkolenia dla branży
Drogie Święta i Sylwester w
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Dział dla turystów:
IGHP: listopad z lepszymi wynikami niż rok
LOT zapowiada nowe połączenia z
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
IATA: decyzja USA pogłębi problemy finansowe przewoźników
Nowy przewoźnik lotniczy z certyfikatem
Najlepsi barmani zjadą do Krakowa
Ceny last minute coraz bardziej korzystne dla organizatorów
Jak zmieniały się ceny w obiektach noclegowych w sierpniu?
PLL LOT uruchomią nowe połączenia
IATA: ożywienie w ruchu lotniczym całkowicie zahamowało
Ryanair zaskarżył środki pomocowe do Sądu Unii Europejskiej - są wyroki
Rząd przyjął uchwałę w sprawie pomocy dla gmin górskich
Skandaliczne warunki życia słoni wykorzystywanych w turystyce
Czy postęp technologiczny przyczyni się do rozwoju turystyki religijnej?
Komisja Europejska chce przedłużenia zamknięcia granic
Thomas Cook otwiera hotel w Egipcie
Polski Holding Hotelowy wprowadza nowy program motywacyjny dla pracowników
Egipt: robienie zdjęć na własny użytek ma być bezpłatne i bezproblemowe
POT ponownie chce nagrodzić najlepsze prace
Wizz Air zmieni ceny przewozu bagaży
