Ogłoszenia
Ogłoszenia
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
Akcja wsparcia dla restauratorów w dobie koronawirusa powraca
Jesienna fala koronawirusa po raz kolejny ograniczyła działalność gastronomii. Restauratorzy, którzy od 24 października mogą wydawać posiłki wyłącznie na wynos lub dostarczać je do domu, aktywnie zachęcają klientów do wspierania całego sektora w tym nadzwyczajnym czasie.
Inicjatywa "Środy na zamówienie" powstała już w kwietniu, kiedy to gastronomię dotknął pierwszy lockdown. Teraz, kiedy cały rynek ponownie zmaga się obostrzeniami, głos restauratorów znów się jednoczy. Akcja łączy zarówno duże i rozpoznawalne sieci, jak również małe, lokalne biznesy.
"Środy na zamówienie" to otwarty projekt, do którego w dowolnym momencie może przystąpić każda restauracja. Celem jest zachęcenie Polaków do wspierania gastronomii poprzez zamawianie dań z ulubionych restauracji za pośrednictwem obecnie funkcjonujących kanałów sprzedaży - na wynos, w dostawie oraz Drive Thru. Jednocześnie, klienci mogą wyrazić swoje wsparcie poprzez publikację postów w mediach społecznościowych oznaczając je #środynazamówienie #smacznewsparcie.
Ponowne ograniczenie sprzedaży sprawiło, że branża gastronomiczna nieustannie pozostaje trudnej sytuacji. Wciąż jednak wiele z restauracji nadal funkcjonuje i oferuje swoje produkty. Zamawianie posiłków może więc nie tylko pomóc przetrwać restauratorom, ale przede wszystkim ocalić miejsca pracy.
Akcja prowadzona jest pod patronatem Związku Pracodawców HoReCa (ZP HoReCa).
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
Spór Ryanaira z węgierskim rządem
Wojna, wojną, a biznes turystyczny się kręci
Niebezpieczne pomysły na obniżenie kosztów
Nepalski rząd realizuje plany budowy megalotniska
Picie na stokach potępiane niejednoznacznie
System pobierania opłat drogowych zawiódł, ITD ukarała przedsiębiorcę
Uznam: opłata uzdrowiskowa od lat zaskakuje turystów
Poszukuję taniego noclegu w Maastricht i okolica (Holandia) 28.03-02.04.2011
Marka stworzona przez Air France zapowiada nowe kierunki
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury Gastronomicznej
Linie Emirates zmieniają strategię obsługi pasażerów
Konferencja nt. miast historycznych w Krakowie
HomeToGo przejmuje swojego największego konkurenta
HOTREC: czas przywrócić hotelarstwo na właściwe tory
Niebawem bułgarskie kurorty będą gotowe na przyjęcie turystów?
Tajlandia przywraca kwarantannę dla turystów
Komisja Europejska: wydłużenie terminu na zwroty narusza dyrektywę turystyczną
Gastronomia zamknięta do odwołania, możliwy pełny lockdown
Itaka przygotowuje kolejny rok
Sieć sklepów stawia stacje do dezynfekcji przy popularnych plażach
Grzegorz Gwiazda! Sex-rezydent, uwodziciel z Rainbow Tours w Tunezji.
