Ogłoszenia
Ogłoszenia
- ZAKOPANE Specjalista ds. Obsługi Klienta
- Kwidzyn - poszukujemy Partnera Franczyzowego
- pilotaż Portugalia 16-23.10.2023
- Fostertravel.pl Nadarzyn - Kierownik Salonu
- Pilot/przewodnik beskidzki 07.10.2023
- Pilot/koordynator 28 i 29.09 / Chojnice
- CH KLIF - Specjalista ds. turystyki
- Przewodnik Praga 30.09.23 oraz Ołomuniec 7.10.2023
- Szukam pilotów na Budapeszt, Pragę i Warszawę
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna

Zobacz także
Ten rok będzie lepszy niż przed pandemią
Emirates i Aegean podpisują umowę code-share
120 samolotów Emirates przejdzie modernizację
Jak linie lotnicze próbują nie wypłacać odszkodowania?
KLM testuje elektryczny samolot
Lufthansa podpisała długoterminowe porozumienie ze związkiem zawodowym pilotów
Linie Emirates zmieniają strategię obsługi pasażerów
Linie Emirates wdrażają nową strategię obsługi pasażerów.
Nowa strategia - jako jedna z największych inicjatyw przewoźnika skupionych wokół ludzi, procesów i produktów - obejmuje wszystkie aspekty projektowania, rozwoju i nauki obsługi, umożliwiając zespołom pracującym bezpośrednio z klientami świadczenie usług na stale wysokim poziomie. U jej podstaw leżą tzw. Zasady gościnności Emirates, sformułowane w ostatnich dwóch latach we współpracy z Ecole hôteli re de Lausanne (EHL) - jedną z najlepszych szkół hotelarsko-gastronomicznych na świecie.
To jedna z największych inicjatyw wdrożonych przez przewoźnika w zakresie ludzi, procesów i produktów, która obejmie wszystkie zespoły bezpośrednio pracujące z klientem oraz wspierające je działy.
Poprzez nową strategię damy naszym zespołom jeszcze więcej możliwości i umiejętności, dzięki którym stworzą silniejsze, bardziej spersonalizowane i odpowiednie relacje z naszymi pasażerami na każdym etapie podróży. Osiągniemy to, inwestując w technologie, doskonaląc poszczególne elementy naszych procesów i tworząc pracownikom warunki, w których będą mogli stać się prawdziwymi, jak najskuteczniejszymi ambasadorami naszej marki. Program szkoleniowy towarzyszący naszej nowej strategii rozpocznie się w czerwcu, a realizowane w jego ramach kursy przypominające zapewnią stałą jakość naszej obsługi. - powiedział Adel Al Redha, dyrektor operacyjny linii Emirates.
Dzięki wsparciu merytorycznemu Ecole hôteli re de Lausanne (EHL), przewoźnik tworzy nowoczesny program obsługi pasażera oparty na indywidualnie opracowanych zasadach odzwierciedlających unikalne DNA marki. U jego podstaw leżą prostota, doskonałość, innowacyjność, a przede wszystkim pasja.
Program ma zapewniać spójność we wszystkich punktach kontaktu z klientem i wyznaczać założenia, według których zespoły będą obsługiwać pasażerów Emirates, wywołując niepowtarzalne emocje i pozostawiając pozytywne wspomnienia.
Elementy nowej strategii znalazły się już w nowej klasie ekonomicznej premium Emirates, której debiut ma nastąpić już wkrótce. Personel pokładowy przewoźnika właśnie przechodzi szkolenie z oferty pokładowej Emirates w najnowszej odsłonie - od prezentacji posiłków i powitalnych drinków po bezpłatne akcesoria i inne drobne udogodnienia. Na początku tego tygodnia linie zapowiedziały sprzedaż biletów w klasie ekonomicznej premium od czerwca na wybranych trasach realizowanych od 1 sierpnia tego roku.
W ramach inwestycji w zespół pierwsza grupa pracowników Emirates zdobyła już certyfikat EHL dla osób wspomagających proces kształcenia, będący zwieńczeniem intensywnego dwutygodniowego programu szkoleniowego, który odbył się w tym roku w Dubaju i na terenie kampusu głównego EHL w Lozannie. Wejdą oni w skład podstawowego zespołu wdrażającego szkolenia z nowej strategii przewoźnika od czerwca tego roku.
Linie powołują wewnętrzny ośrodek szkoleniowy (Emirates Hospitality Centre of Excellence), aby koordynować realizację programu w różnych zespołach Emirates odpowiedzialnych za obsługę klienta - m.in. wśród personelu pokładowego, pracowników obsługi lotniskowej, biurach obsługi klienta oraz działach cateringu, produktów pokładowych, szkoleń, rekrutacji czy sprzedaży i marketingu.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Sąd może z urzędu poinformować podróżnego o prawie do bezkosztowego rozwiązania
Nowe pokoje pod marką Four Points by
Lotnisko Schiphol będzie musiało ograniczyć ilość
Dział transport:
Jak linie lotnicze próbują nie wypłacać
Starsze aktualności:
POT zachęca osoby niepełnosprawne do
Zbliża się weekend za pół
Gdzie jechać na narty za
Komisja Europejska bierze się za najem
Pomimo inflacji Polacy nie rezygnują z
Co Polacy robią w czasie wolnym i ile mają na to
Maleje liczba ofert pracy na
Co wspólnego mają turystyka i marketing internetowy? Wspólnie wyznaczają
Tatry Super Ski ze zniżkami na
Airbnb: więcej rezerwacji, ale akcje w
Komisja Europejska: wydłużenie terminu na zwroty narusza dyrektywę turystyczną
Gastronomia zamknięta do odwołania, możliwy pełny lockdown
HOTREC: czas przywrócić hotelarstwo na właściwe tory
Niebawem bułgarskie kurorty będą gotowe na przyjęcie turystów?
Hotel Investment Trends: podpisana umowa o współpracy i rozstrzygnięcie konkursu
Rozpoczyna się nabór partnerów do akcji Poznań za pół ceny
Nepalski rząd realizuje plany budowy megalotniska
HomeToGo przejmuje swojego największego konkurenta
Sieć sklepów stawia stacje do dezynfekcji przy popularnych plażach
Hays Travel zamknął 10 dawnych salonów Thomasa Cooka
Hollywoodzkie gwiazdy promują Dubaj
Ryanair wprowadzi kolejne zmiany dot. przewozu bagażu
Upały krakowskim dorożkarzom nie straszne?
Poszukuję taniego noclegu w Maastricht i okolica (Holandia) 28.03-02.04.2011