Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. Turystyki - Kraków Coral Travel
- B.P ITAKA - Specjalista ds. Turystyki Kraków C.H....
- SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
- biura podróży
- Specjalista ds. turystyki - B.P ITAKA C.H Janki
- Specjalista ds. turystyki - B.P ITAKA C.H M1 Marki
- pobyty marketingowe
- Pilot przewodnik - Sycylia 15-19.04.2023
- Praca w biurze podróży - Śląsk
- Szukam partnera

Linie Emirates zmieniają strategię obsługi pasażerów
Linie Emirates wdrażają nową strategię obsługi pasażerów.
Nowa strategia - jako jedna z największych inicjatyw przewoźnika skupionych wokół ludzi, procesów i produktów - obejmuje wszystkie aspekty projektowania, rozwoju i nauki obsługi, umożliwiając zespołom pracującym bezpośrednio z klientami świadczenie usług na stale wysokim poziomie. U jej podstaw leżą tzw. Zasady gościnności Emirates, sformułowane w ostatnich dwóch latach we współpracy z Ecole hôteli re de Lausanne (EHL) - jedną z najlepszych szkół hotelarsko-gastronomicznych na świecie.
To jedna z największych inicjatyw wdrożonych przez przewoźnika w zakresie ludzi, procesów i produktów, która obejmie wszystkie zespoły bezpośrednio pracujące z klientem oraz wspierające je działy.
Poprzez nową strategię damy naszym zespołom jeszcze więcej możliwości i umiejętności, dzięki którym stworzą silniejsze, bardziej spersonalizowane i odpowiednie relacje z naszymi pasażerami na każdym etapie podróży. Osiągniemy to, inwestując w technologie, doskonaląc poszczególne elementy naszych procesów i tworząc pracownikom warunki, w których będą mogli stać się prawdziwymi, jak najskuteczniejszymi ambasadorami naszej marki. Program szkoleniowy towarzyszący naszej nowej strategii rozpocznie się w czerwcu, a realizowane w jego ramach kursy przypominające zapewnią stałą jakość naszej obsługi. - powiedział Adel Al Redha, dyrektor operacyjny linii Emirates.
Dzięki wsparciu merytorycznemu Ecole hôteli re de Lausanne (EHL), przewoźnik tworzy nowoczesny program obsługi pasażera oparty na indywidualnie opracowanych zasadach odzwierciedlających unikalne DNA marki. U jego podstaw leżą prostota, doskonałość, innowacyjność, a przede wszystkim pasja.
Program ma zapewniać spójność we wszystkich punktach kontaktu z klientem i wyznaczać założenia, według których zespoły będą obsługiwać pasażerów Emirates, wywołując niepowtarzalne emocje i pozostawiając pozytywne wspomnienia.
Elementy nowej strategii znalazły się już w nowej klasie ekonomicznej premium Emirates, której debiut ma nastąpić już wkrótce. Personel pokładowy przewoźnika właśnie przechodzi szkolenie z oferty pokładowej Emirates w najnowszej odsłonie - od prezentacji posiłków i powitalnych drinków po bezpłatne akcesoria i inne drobne udogodnienia. Na początku tego tygodnia linie zapowiedziały sprzedaż biletów w klasie ekonomicznej premium od czerwca na wybranych trasach realizowanych od 1 sierpnia tego roku.
W ramach inwestycji w zespół pierwsza grupa pracowników Emirates zdobyła już certyfikat EHL dla osób wspomagających proces kształcenia, będący zwieńczeniem intensywnego dwutygodniowego programu szkoleniowego, który odbył się w tym roku w Dubaju i na terenie kampusu głównego EHL w Lozannie. Wejdą oni w skład podstawowego zespołu wdrażającego szkolenia z nowej strategii przewoźnika od czerwca tego roku.
Linie powołują wewnętrzny ośrodek szkoleniowy (Emirates Hospitality Centre of Excellence), aby koordynować realizację programu w różnych zespołach Emirates odpowiedzialnych za obsługę klienta - m.in. wśród personelu pokładowego, pracowników obsługi lotniskowej, biurach obsługi klienta oraz działach cateringu, produktów pokładowych, szkoleń, rekrutacji czy sprzedaży i marketingu.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Dział transport:
Ryanair naciska na Modlin i wraca na lotnisko
Polacy będą podróżować, ale
Starsze aktualności:
Wakacje Marzeń - branża turystyczna wspiera wychowanków domów
Kulinaria zaczynają odgrywać coraz większą rolę w promocji
Rekordowa siatka połączeń Ryanair z Katowice
Ryanair rezygnuje z obowiązkowych masek na pokładach
EASA i ECDC przestają rekomendować noszenie maseczek w
Travelplanet.pl: rezerwacje na lato prawie jak przed
Jakie będą trendy w turystyce po
Konflikt z kontrolerami zawieszony, a nie
Linie Emirates zmieniają strategię obsługi
Emirates podpisuje umowę code-share z Royal Air
Air France obniża emisję prawie o połowę podczas dwóch lotów
Czy w lipcu będą kłopoty z
Polskie Hotele Niezależne rozpoczynają współpracę z Polsko-Ukraińską Izbą
Komisja Europejska: wydłużenie terminu na zwroty narusza dyrektywę turystyczną
Gastronomia zamknięta do odwołania, możliwy pełny lockdown
HOTREC: czas przywrócić hotelarstwo na właściwe tory
Niebawem bułgarskie kurorty będą gotowe na przyjęcie turystów?
Hotel Investment Trends: podpisana umowa o współpracy i rozstrzygnięcie konkursu
Ryanair wprowadzi kolejne zmiany dot. przewozu bagażu
Upały krakowskim dorożkarzom nie straszne?
Nepalski rząd realizuje plany budowy megalotniska
HomeToGo przejmuje swojego największego konkurenta
Sieć sklepów stawia stacje do dezynfekcji przy popularnych plażach
Hays Travel zamknął 10 dawnych salonów Thomasa Cooka
Hollywoodzkie gwiazdy promują Dubaj
Polski Bus wkurzonych klientów innym odsyła
Jak klienci zamawiają posiłki z dostawą?
Poszukuję taniego noclegu w Maastricht i okolica (Holandia) 28.03-02.04.2011
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi
Konferencja nt. miast historycznych w Krakowie
Itaka przygotowuje kolejny rok
Uznam: opłata uzdrowiskowa od lat zaskakuje turystów
Czy Polaków stać na Sylwestra?
Rozpoczyna się nabór partnerów do akcji Poznań za pół ceny
Ogłoszono nominacje do MP Power Venue
