Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
Kolejne miasto dołącza do konkursu AccorHotels
Dawne kamienice, widok na most zakochanych we Wrocławiu albo neonowy napis "Warszawa" oraz Pałac Kultury i Nauki odbijający się w samochodowym lusterku - to tylko niektóre z ponad 350 fotografii wykonanych dotychczas przez uczestników konkursu Miastonomia. Dotychczas w akcji wzięły udział Wrocław i Warszawa, a kolejne miasto to Gdynia.
Pocztówkowe zdjęcia nie zawsze pokazują prawdziwe piękno i klimat miejsc. Organizator konkursu, AccorHotels, wspólnie z mieszkańcami polskich miasta, chce pokazać to, czego nie widać na tradycyjnych zdjęciach i przewodnikowych fotografiach. Nikt nie zna polskich miast tak dobrze, jak ich mieszkańcy, dlatego to właśnie oni pokazują je ze swojej wyjątkowej perspektywy.
Miastonomia to konkurs fotograficzny realizowany na Instagramie, który od początku powstaje z mieszkańcami polskich miast i fanami. To to oni decydują, jakie miasto lub jego część chcą sfotografować i tym samym - poznać lepiej. Wystarczy wrzucić na swój Instagram zdjęcie miasta, oznaczyć tagami #miastonomia i #feelwelcome oraz oznaczyć na nim profil @accorhotels_polska. Najlepsza fotografia zostanie nagrodzona voucherem weekendowym do wybranego hotelu sieci, a autor zdjęcia przez tydzień będzie mógł prowadzić profil @accorhotels_polska.
Po Wrocławiu i Warszawie przyszła pora na Gdynię. W ciągu dwóch edycji uczestnicy wykonali już ponad 350 fotografii, na których pokazali piękno Wrocławia i Warszawy. Wszystkie zdjęcia można zobaczyć na Instagramie pod hashtagiem #miastonomia. Trzecia edycja Miastonomii potrwa od 16 do 27 lipca na Instagramie AccorHotels. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy wrzucić zdjęcie ukazujące Gdynię.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
IGHP: listopad z lepszymi wynikami niż rok
Polska turystyka rośnie i będzie
Dział dla turystów:
IGHP: listopad z lepszymi wynikami niż rok
LOT zapowiada nowe połączenia z
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Starsze aktualności:
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
ECTAA wzywa do działań w odpowiedzi na wybuch epidemii koronawirusa
Amerykańska sieć kawiarni otwiera pierwszy lokal we Włoszech
Sejm przyjął wydłużenie bonów turystycznych
Długi rosną w horece, głównie w gastronomii
W Śniadaniach Wielkanocnych wzięło udział około 20 tysięcy Ukraińców
Poprawia się dojazd do Katowice Airport
Hotelarz odpowiada na zarzuty dziennikarki
Jadwiga Emilewicz wspomniała o możliwym terminie otwarcia granic
Turyści chcieli odszkodowania za opóźniony lot od touroperatora - wyrok sądu
Burger King wprowadził bezmięsnego burgera
Egipska turystyka doczeka się wsparcia
IATA: Projektowi Jednolitej Europejskiej Przestrzeni Powietrznej grozi załamanie
