Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
Costa Cruises zmienia identyfikację wizualną
Największą zmianą w identyfikacji wizualnej jest logotyp firmy - litera "C", która od ponad 70 lat towarzyszy wszystkim statkom Costa pływających po morzach całego świata. Badanie konsumenckie wykazało, że jest to najbardziej rozpoznawalny element brandingu armatora i jego ulubiony element.
Nowe pozycjonowanie marki oznacza dla Costy wielką modernizację, która dotyczy także sposobu komunikacji. Najbardziej znaczącą zmianą jest nowy logotyp. Nowe logo nie rezygnuje z historycznej wartości i związku z tradycją firmy, jest jednak dopasowane do współczesnych standardów i jest innowacyjne - powiedział Francesco Muglia, wiceprezes ds. globalnego marketingu Costa Cruises.
W nowej wersji logotypu, wygląd historycznego "C" został uaktualniony, stając się bardziej nowoczesnym, dynamicznym i dostosowanym do kontekstu cyfrowego symbolem. Nowe logo łączy dwa motywy w sinusoidalnym układzie: żółtą ziemię, widoczną w dolnej części logotypu oraz niebieskie morze w górnej części. Logotyp prezentuje ideę podróży jako sposobu na łączenie i integrację kultur, umożliwiającą ciągły rozwój dzięki czerpaniu unikalnych doświadczeń z rejsów.
Dobór kolorów logotypu łączy przeszłość z nowoczesną tonacją: żółty i niebieski są nadal obecne, jednak w bogatszych i bardziej eleganckich odcieniach. Zmienione zostało także liternictwo - w kierunku bardziej współczesnego i cyfrowego języka, wzbogaconego o żółte elementy interpunkcyjne oraz o inne drobne, ale znaczące elementy.
Nowy logotyp Costa wraz z systemem identyfikacji wizualnej został stworzony przez ArteficeGroup.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ceny wakacyjnych wyjazdów w
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Dział dla turystów:
IGHP: listopad z lepszymi wynikami niż rok
LOT zapowiada nowe połączenia z
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Starsze aktualności:
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
MSZ aktualizuje ostrzeżenie dotyczące Turcji
Na których lotniskach zanotowano najwięcej opóźnień?
Osiołki na Santorini nie będą dźwigać ciężkich turystów?
Więcej greckich regionów objętych dodatkowymi środkami bezpieczeństwa
Jakie trendy w wyszukiwaniach związanych z turystyką widzi Google?
Rainbow powiększa swoją bazę hotelową
Poznań promował się w Niderlandach
Utracone zyski trzeba dokładnie udokumentować
LOT Metropolia Lublin wydała nowy informator turystyczny
Zmiany dyrektorów hoteli w Grupie Orbis
Nowa sieć hotelowa wejdzie do Polski
Tunezyjska turystyka odbija się od dna
Accor szykuje nowe certyfikaty sanitarne
Społeczność podróżników olneo.pl
Dwaj duzi przewoźnicy łączą siły
Wizz Air: 90 procent załogi po szczepieniu
Itaka wprowadza nowości do oferty
Gdzie Polacy spędzą tegoroczną Wielkanoc?
Brytyjskie lotniska wprowadzą skanery 3D
Ceny wyjazdów wakacyjnych w dół
Świnoujście-odstąpie termin od 30.06-10.07
pensjonat szkoleniowy willa konferencyjna dom wypoczynkowy Warszawa
