Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Chatbot obsłuży pasażerów Wizz Air na Messengerze
Wirtualna asystentka Amelia, jest teraz dostępna dla pasażerów na Messengerze - ogłowił Wizz Air.
Pozwoli ona w szybki i łatwy sposób uzyskiwać informacje na temat podróży oraz zarządzać rezerwacją lotu.
Nazwany na cześć Amelii Earhart, chatbot Wizz Air na Messengerze to najnowszy kanał, za pomocą którego klienci mogą zadawać pytania dotyczące rezerwacji, statusu lotów, a także usług i produktów Wizz Air. Wystarczy skierować bezpośrednią wiadomość na profilu Wizz Air na Facebooku lub wyszukując Wizz Air na Messengerze. Chatbot jest również dostępny na stronie wizzair.com w językach: angielskim, włoskim i niemieckim. Jest to najszybszy i najprostszy sposób, aby otrzymać odpowiedzi bezpośrednio od przewoźnika.
Cieszymy się, że możemy zaoferować klientom kolejną formę kontaktu z nami w sprawach rezerwacji, informacji o lotach i innych szczegółów dotyczących produktów i usług - nadal inwestujemy w automatyzację i cyfryzację naszych procesów, aby zapewnić wysoką satysfakcję klientów. Chatbot na Messengerze w łatwy i szybki sposób pozwala uzyskać informacje o procedurach związanych z zarządzaniem lotem, takimi jak: zmiana rezerwacji, dodanie do niej bagażu oraz sprawdzenie statusu lotów. Wizz Air z zaangażowaniem poszerza wiedzę Amelii, aby oferować pasażerom coraz szerszy wachlarz opcji samoobsługowych - powiedziała Paulina Gosk, manager ds. komunikacji korporacyjnej w Wizz Air Group.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Nowe połączenie z Kraków
Zamek Królewski na Wawelu podsumowuje
Jak sprzedają się przyszłoroczne oferty w
Dział transport:
Nowe połączenie z Kraków
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
Branża przedstawiła w ministerstwie swoje postulaty
Wakacyjne wyjazdy ciągle droższe niż przed rokiem
Koniec plastikowych jednorazówek w UE
Koniec ze sprzedażą pamiątek ze straganów w Toruniu?
Enoturystyka rozwija się w Polsce
Zatrzymania i przeszukania w hotelach
Kolejka na Kasprowy Wierch będzie czasowo zamknięta
Ile cudzoziemcy wydawali w Polsce?
Lufthansa: mniej połączeń w sezonie zimowym
Nowe wydarzenie dla branży MICE
Wypadek polskiego autokaru na Litwie
ESky podpisuje umowę z Rainbow
Zabytki archeologiczne nie są odpowiednio chronione
UFG radzi jak sprawdzić organizatora
SITE Poland partnerem targów branży incentive
Turystyczne Mistrzostwa Blogerów - rozpoczyna się głosowanie internautów
Dobra pierwsza połowa roku dla niemieckiej turystyki przyjazdowej
