Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
Ruszyła kampania promująca turystykę w województwie śląskim
Ruszyła ogólnopolska kampania "Śląskie na każdą pogodę", którą realizuje Śląska Organizacja Turystyczna i której celem jest odbudowa wizerunku regionu i ożywienie ruchu turystycznego w województwie śląskim.
Szczególną uwagę poświęcono miejscom najbardziej dotkniętym skutkami powodzi z września 2024 roku - Śląskowi Cieszyńskiemu, Beskidom i Krainie Górnej Odry oraz Pszczynie i okolicom. Projekt realizowany jest w ramach Programu przeciwdziałania skutkom powodzi z września 2024 r. - promocja turystyczna regionów poszkodowanych, środki na ten cel pochodzą z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, których dysponentem jest Ministerstwo Sportu i Turystyki. Łączny budżet kampanii wynosi 1.000.000 zł, z czego połowa finansowana jest z Ministerstwa Sportu i Turystyki. Pozostałe środki pochodzą z dodatkowej składki Województwa Śląskiego oraz budżetu Śląskiej Organizacji Turystycznej.
Kampania podkreśla różnorodność i całoroczną atrakcyjność turystyczną województwa śląskiego - od górskich wędrówek i sportów zimowych, przez bogate dziedzictwo przemysłowe i kulturowe, aż po piękno natury.
Kampania ma zasięg ogólnopolski i obejmuje szerokie działania promocyjne w mediach, przestrzeni miejskiej oraz internecie. W telewizji pojawią się niebawem felietony prezentujące atrakcje regionu i jego całoroczną ofertę turystyczną - pierwsza emisja zaplanowana jest już na 1 listopada 2025 roku w programie "Pytanie na śniadanie" w TVP2, pozostałe felietony promocyjne emitowane będą aż do połowy grudnia. Równolegle kampania jest obecna w przestrzeni miejskiej Warszawy, Krakowa oraz w Katowice Airport, gdzie pojawiły się grafiki i materiały promocyjne na ekranach, billboardach i środkach komunikacji miejskiej.
Silny akcent położono także na promocję w mediach społecznościowych. W serwisach YouTube, Facebook i Instagram publikowane są filmy promocyjne, zdjęcia i posty zachęcające do odkrywania uroków województwa śląskiego.
"Śląskie na każdą pogodę" to także obecność na najważniejszych wydarzeniach turystycznych w kraju. Województwo śląskie zaprezentuje niebawem swoją ofertę podczas targów ITTF Warsaw w listopadzie, a także na Snow Expo w Katowicach, gdzie szczególnie promowane będą zimowe atrakcje Beskidów i Śląska Cieszyńskiego. Zwieńczeniem kampanii będzie grudniowe wydarzenie Beskidy Winter GO, połączone z konferencją prasową, prezentacją oferty zimowej oraz spotkaniami z przedstawicielami samorządów i branży turystycznej.
W ramach projektu przygotowano także zestaw materiałów promocyjnych utrzymanych w spójnej identyfikacji wizualnej.
Środki pozyskane przez Śląską Organizację Turystyczną z dotacji Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz z dodatkowego wsparcia samorządu Województwa Śląskiego (stanowiącego wkład własny do projektu), umożliwiają wzmocnienie działań promocyjnych w obszarze turystyki. Intensyfikacja komunikacji oferty turystycznej województwa śląskiego w regionach, z których pochodzi najwięcej odwiedzających - przede wszystkim w Warszawie i Krakowie - przyczynia się jednocześnie do budowania wizerunku województwa śląskiego, jako atrakcyjnego kierunku turystycznego o każdej porze roku. Z tego właśnie słynie województwo śląskie, z oferty dopasowanej na każdą pogodę.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ceny wakacyjnych wyjazdów w
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Dział centra informacji i promocji:
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Wybrano najlepsze prace
Starsze aktualności:
Marka Novotel wkracza do kolejnego
Zmiana terminu w Programie Polskie szlaki
Wadowice z całorocznym stokiem
Grecja może się obawiać utraty
Powstanie Hotel Airport
Wynajem krótkoterminowy na
Rekordowe wakacje na polskich
Zakupy Lata 2026 jesienią mogą dać najwyższy zwrot z zainwestowanych
Turysta może otrzymać zwrot całości ceny, nawet jeśli skorzystał z części
Bilety FlixBusa dostępne w
Nowe życie po kopalniach na Śląsku
Po jakim czasie roszczenia za opóźnienia lotu się przedawniają?
Udział last minute w sprzedaży gorszy niż przed rokiem
Linie Germanwings kończą działalność
Zakaz wynajmu domów dla turystów na hiszpańskiej wyspie
Kiwi.com przygląda się turystom przyjeżdżającym do Polski
TravelCamp po raz pierwszy w Zakopanem
Egipt w ostatniej chwili usunięty z listy krajów z których będzie można przylecieć bez kwarantanny
Rynek podróży służbowych rośnie
Klienci biur podróży wolą Egipt od Grecji?
Trudny początek lata na Chorwacji
