TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

AmRest inwestuje w hiszpańską platformę do zamawiania posiłków

Firma prowadząca sieci restauracji w Europie Środkowo-Wschodniej ogłasza udział w podwyższeniu kapitału zakładowego Glovo. Aktualnie Glovo jest obecne w 61 miastach (17 krajów) na całym świecie.


Na mocy zawartej umowy AmRest został jednym ze współudziałowców Glovo, kluczowego hiszpańskiego gracza na rynku zamówień posiłków online. Co więcej zagwarantował Spółce miejsce w zarządzie firmy. To kolejna w ostatnim czasie znacząca inwestycja firmy w segment agregatorów gastronomicznych. W ubiegłym roku Spółka zakupiła 51% udziałów w portalu Pizzaportal.pl, będącej wcześniej własnością Delivery Hero GmbH.

Glovo to hiszpański agregator założony w 2015 roku w Barcelonie przez Oscara Pierre'a. Od tego czasu platforma oferuje m.in. usługi dostawy posiłków do domu. W ostatnim czasie firma rozszerzyła działalność na inne państwa europejskie, takie jak Francja czy Włochy, i obsługuje miesięcznie około miliona zamówień od klientów.

Inwestycja AmRest w segment zamówień online w Hiszpanii jest kolejnym krokiem w realizacji strategii rozwoju platform cyfrowych. W ocenie firmy jest to również rozpoczęcie długofalowej współpracy z partnerem, który ma potencjał zostać kluczowym graczem w segmencie agregatorów gastronomicznych w Europie.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
amrest inwestycja glovo hiszpania zamawianie online gastronomia kuchnia




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję