Wakacje.pl kuszą doświadczonych agentów
Wakacje.pl mają korzystniejszą propozycję dla nowych franczyzobiorców posiadających doświadczenie w branży turystycznej.
Multiagent rozwija sieć sprzedaży stacjonarnej, która jest jednym z głównych filarów jego strategii dystrybucji. Sieć franczyzowa Wakacje.pl to ponad 300 salonów zlokalizowanych w całej Polsce. Biura działające pod tą marką znajdują się zarówno w dużych, średnich jak i małych miastach.
Wakacje.pl chcą być tam, gdzie jest klient, stąd ciągła rozbudowa sieci franczyzowej, do której dziś należy już ponad 300 salonów w całej Polsce. W dalszym ciągu widzimy potencjał rozwoju i stale pozyskujemy nowych partnerów, którzy chcą rozwijać własny biznes przy profesjonalnym wsparciu firmy z bardzo rozpoznawalną marką turystyczną w Polsce mówi Krzysztof Zych, wiceprezes ds. sprzedaży w Wakacje.pl.
Do sieci przystąpić mogą zarówno przedsiębiorcy bez doświadczenia w branży turystycznej, jak i ci, którzy takie doświadczenie posiadają. Do tej ostatniej grupy multiagent kieruje swoją najnowszą propozycję - dopłatę do otwarcia salonu franczyzowego. Współpraca z Wakacje.pl to po pierwsze korzystanie z siły marki, która jest dziś jedną z najlepiej rozpoznawalnych na polskim rynku, po drugie ogromne wsparcie na etapie uruchamiania biura, a potem w codziennej pracy. To też dostęp do szerokiej półki produktowej obejmującej ofertę kilkudziesięciu biur podróży, w tym produkt tworzony dla firmy na wyłączność podkreśla Wioletta Zarzycka, dyrektor sprzedaży i rozwoju sieci stacjonarnej w Wakacje.pl.
W ramach najnowszej propozycji współpracy, skierowanej do osób z doświadczeniem w branży turystycznej, Wakacje.pl proponują nowe, uatrakcyjnione warunki. Każdy, kto jest związany z turystyką i chciałby poprowadzić własne biuro agencyjne pod marką Wakacje.pl, może skorzystać z obniżonej stawki opłaty za przystąpienie do naszej sieci. Do każdego zgłoszenia podchodzimy indywidualnie, ale kwota dofinansowania zaczyna się od około 30 proc. standardowej stawki, dochodząc do nawet 60 proc. informuje Małgorzata Pruszkowska, menedżer regionalny w Wakacje.pl.
Wakacje.pl stale pracują nad zwiększaniem rozpoznawalności marki, prowadząc działania marketingowe na szeroką skalę. Twarzą multiagenta został Marcin Prokop, firma rozwinęła też mocno współpracę z influencerami aktywnie działającymi w różnych kanałach internetowych. To wszystko, w połączeniu z klasycznymi akcjami reklamowymi, sprawia, że marka jest z każdym rokiem coraz silniejsza, na czym korzystają także salony franczyzowe.
Wszyscy przystępujący do jakiejkolwiek sieci franczyzowej powinni oczywiście zapoznać się z pełną umową i przeanalizować jej warunki i ich wpływ na zysk w dłuższym okresie czasu. Znana wszystkim Polakom zielona sieć sklepów szuka franczyzobiorców wszelkimi metodami od lat, jednak wielu z nich kończy ze stratą, a nie zyskiem, więc franczyza i znana marka nie jest gwarancją sukcesu poszczególnych franczyzobiorców.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Jak przedstawia się sprzedaż oferty na lato 2025 w
Katedra Notre-Dame ponownie
Jest decyzja w sprawie gwarancji Join
Dział aktualności dnia:
Jak przedstawia się sprzedaż oferty na lato 2025 w
Katedra Notre-Dame ponownie
Jest decyzja w sprawie gwarancji Join
Starsze aktualności:
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Nocowanie.pl bez optymizmu o
Krok w stronę uruchomienia połączeń z Polski do
Jak ubezpieczają się wyjeżdżający na
Ilu turystów odwiedziło Kraków?
Przedsiębiorcy będą mogli zweryfikować, czy pracownicy zostali zaszczepieni?
Wyróżniono Ambasadorów Kongresów Polskich
Rośnie rola Turcji i Egiptu w polskiej turystyce wyjazdowej
Popyt na wycieczki zimą da zarobić organizatorom
Gut-Mostowy chce wydłużenia ważności bonów turystycznych
Niemieckie atrakcje turystyczne zaprezentowały się w Katowicach
Nowa płyta postojowa w Katowice Airport
Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny: oferty już w sprzedaży
W lutym mniej zakłóceń na polskich lotniskach
Grecja stopniowo odzyskuje turystów
Drastyczny spadek przychodów z turystyki w Krakowie
Kto skorzysta z Programu Wsparcia Turystyki?
TSUE o przepisach pozwalających na odroczenie zwrotu za odwołany wyjazd
Polska Izba Hotelarzy: pomoc rządowa nieadekwatna dla hoteli
Zaszczepieni turyści wjadą do Tunezji bez testów
Zbliża się 27 edycja Meet The Bidder
Słowacja zaczyna wymagać testów PCR od Polaków
WTTC: Współpraca kluczem do odbudowy turystyki
Silni rosną w siłę, słabsi jeszcze bardziej słabną?
cena kuszetki Kłodzko Gł. do Gdańska gł.