Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny: oferty już w sprzedaży
Celem akcji jest zachęcenie Polaków do podróżowania poza głównymi sezonami turystycznymi. Jest to wspólna inicjatywa Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Polskiej Organizacji Turystycznej.
Akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" jest organizowana jest dwa razy w roku - wiosną i jesienią. Najbliższa edycja rozpocznie się w piątek 15 marca i potrwa przez cały weekend. Turyści mogą już rezerwować noclegi, oferty kulturalne i gastronomiczne w promocyjnej cenie.
"Z roku na rok obserwujemy wzrost liczby krajowych podróży turystycznych. Akcja "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny", zachęcająca rodaków do korzystania z atrakcji i usług turystycznych również poza głównymi okresami urlopowymi, przyczynia się do wzmacniania tego trendu. Razem pracujemy, by wydłużyć sezon turystyczny w Polsce " - mówi minister sportu i turystyki Witold Bańka.
Dotychczasowo z akcji " Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" skorzystało ponad pół miliona Polaków. "Z edycji na edycję obserwujemy wzrost liczby uczestników. W wiosennej odsłonie ceny obniżyło 894 partnerów z całego kraju" - podkreśla sekretarz stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki Anna Krupka.
Akcja z roku na rok staje się coraz bardziej popularna, zarówno wśród turystów, jak i partnerów. Pilotażowa odsłona została zorganizowana w 2016 roku i skorzystało z niej 60 tys. osób. Ostatnia edycja (jesień 2018) przyciągnęła aż 165 tys. turystów. Można powiedzieć, że inicjatywa ta na stałe wpisała się w weekendowe plany wielu Polaków.
Propozycje dla turystów w jesiennej odsłonie akcji " Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" przygotowało prawie 900 partnerów. To wzrost o blisko 20 proc. w stosunku do ostatniej edycji. Oznacza to, że po raz piąty pobity został rekord zgłoszeń.
Tradycyjnie już najwięcej ofert czeka na turystów w woj. małopolskim (130 zgłoszeń), mazowieckim i pomorskim (w obu po 96 zgłoszeń). Dużą zmianę widać także w Opolskiem, gdzie liczba partnerów w porównaniu z poprzednią edycją, wzrosła o 200 proc. (z 10 na 30). Partnerzy obniżają nie tylko ceny zakwaterowania, mimo że ta branża stanowi największy procent oferty VI edycji (37 proc.).
Turyści będą mogli skorzystać z propozycji wielu restauracji, muzeów, uzdrowisk i innych atrakcji turystycznych. Należy pamiętać, że partnerzy musieli obniżyć cenę głównej usługi, by wziąć udział w akcji.
Do akcji włączyły się także Polskie Linie Lotnicze LOT, proponując bilety w obniżonych o 50 proc. cenach. Promocją objęte są wszystkie połączenia krajowe między 15 a 17 marca.
Specjalną ofertę na przejazdy przygotował dla swoich pasażerów także Polonus. Bilety w taryfie normalnej, zakupione w jednej transakcji, na przejazd tym samym odcinkiem danej relacji w obie strony - przejazd "Tam i z powrotem" - na kursy krajowe, w terminie 15-17 marca będą dostępne z bonifikatą 50 proc.
Partnerem promocyjnym akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" jest PKP Intercity, które przez 2 tygodnie na wszystkich monitorach w pociągach IC będzie emitować spot reklamujący akcję.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Dział biura turystyczne:
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Darmowe szkolenia dla branży
Drogie Święta i Sylwester w
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Zaszczepieni turyści wjadą do Tunezji bez testów
Zbliża się 27 edycja Meet The Bidder
City break już nie do Gdańska?
Drastyczny spadek przychodów z turystyki w Krakowie
Kto skorzysta z Programu Wsparcia Turystyki?
TSUE o przepisach pozwalających na odroczenie zwrotu za odwołany wyjazd
Wyróżniono Ambasadorów Kongresów Polskich
Rośnie rola Turcji i Egiptu w polskiej turystyce wyjazdowej
Słowacja zaczyna wymagać testów PCR od Polaków
WTTC: Współpraca kluczem do odbudowy turystyki
Silni rosną w siłę, słabsi jeszcze bardziej słabną?
WHO rekomenduje ułatwienia podróżowania
W lutym mniej zakłóceń na polskich lotniskach
Grecja stopniowo odzyskuje turystów
Popyt na wycieczki zimą da zarobić organizatorom
Gut-Mostowy chce wydłużenia ważności bonów turystycznych
Niemieckie atrakcje turystyczne zaprezentowały się w Katowicach
cena kuszetki Kłodzko Gł. do Gdańska gł.
