Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Sprzedam Ośrodek Wypoczynkowy
- Elektrownia Powisle - Specjalista ds turystyki
- Kierownik biura podróży do Multiagencji we...
- Wakacje.plSpecjalista Wsparcia Sprzedaży Sieci...
- pilot Włochy 02-07.10.2023
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
- Praca u organizatora wyjazdów - Margo Travel...
- System ze stroną dla biura podróży
- Specjalista / Specjalistka ds. Turystyki
- partner do tworzenia wirtualnych przewodników

Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny: oferty już w sprzedaży
Celem akcji jest zachęcenie Polaków do podróżowania poza głównymi sezonami turystycznymi. Jest to wspólna inicjatywa Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Polskiej Organizacji Turystycznej.
Akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" jest organizowana jest dwa razy w roku - wiosną i jesienią. Najbliższa edycja rozpocznie się w piątek 15 marca i potrwa przez cały weekend. Turyści mogą już rezerwować noclegi, oferty kulturalne i gastronomiczne w promocyjnej cenie.
"Z roku na rok obserwujemy wzrost liczby krajowych podróży turystycznych. Akcja "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny", zachęcająca rodaków do korzystania z atrakcji i usług turystycznych również poza głównymi okresami urlopowymi, przyczynia się do wzmacniania tego trendu. Razem pracujemy, by wydłużyć sezon turystyczny w Polsce " - mówi minister sportu i turystyki Witold Bańka.
Dotychczasowo z akcji " Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" skorzystało ponad pół miliona Polaków. "Z edycji na edycję obserwujemy wzrost liczby uczestników. W wiosennej odsłonie ceny obniżyło 894 partnerów z całego kraju" - podkreśla sekretarz stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki Anna Krupka.
Akcja z roku na rok staje się coraz bardziej popularna, zarówno wśród turystów, jak i partnerów. Pilotażowa odsłona została zorganizowana w 2016 roku i skorzystało z niej 60 tys. osób. Ostatnia edycja (jesień 2018) przyciągnęła aż 165 tys. turystów. Można powiedzieć, że inicjatywa ta na stałe wpisała się w weekendowe plany wielu Polaków.
Propozycje dla turystów w jesiennej odsłonie akcji " Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" przygotowało prawie 900 partnerów. To wzrost o blisko 20 proc. w stosunku do ostatniej edycji. Oznacza to, że po raz piąty pobity został rekord zgłoszeń.
Tradycyjnie już najwięcej ofert czeka na turystów w woj. małopolskim (130 zgłoszeń), mazowieckim i pomorskim (w obu po 96 zgłoszeń). Dużą zmianę widać także w Opolskiem, gdzie liczba partnerów w porównaniu z poprzednią edycją, wzrosła o 200 proc. (z 10 na 30). Partnerzy obniżają nie tylko ceny zakwaterowania, mimo że ta branża stanowi największy procent oferty VI edycji (37 proc.).
Turyści będą mogli skorzystać z propozycji wielu restauracji, muzeów, uzdrowisk i innych atrakcji turystycznych. Należy pamiętać, że partnerzy musieli obniżyć cenę głównej usługi, by wziąć udział w akcji.
Do akcji włączyły się także Polskie Linie Lotnicze LOT, proponując bilety w obniżonych o 50 proc. cenach. Promocją objęte są wszystkie połączenia krajowe między 15 a 17 marca.
Specjalną ofertę na przejazdy przygotował dla swoich pasażerów także Polonus. Bilety w taryfie normalnej, zakupione w jednej transakcji, na przejazd tym samym odcinkiem danej relacji w obie strony - przejazd "Tam i z powrotem" - na kursy krajowe, w terminie 15-17 marca będą dostępne z bonifikatą 50 proc.
Partnerem promocyjnym akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" jest PKP Intercity, które przez 2 tygodnie na wszystkich monitorach w pociągach IC będzie emitować spot reklamujący akcję.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Ruszyła kolejna edycja konkursu Małopolska
Jakie nastroje panują wśród pomorskich przedsiębiorców
Dział biura turystyczne:
Exim rozpoczyna sprzedaż lata
Starsze aktualności:
Komisja Europejska bierze się za najem
Pomimo inflacji Polacy nie rezygnują z
Co Polacy robią w czasie wolnym i ile mają na to
Maleje liczba ofert pracy na
Co wspólnego mają turystyka i marketing internetowy? Wspólnie wyznaczają
Tatry Super Ski ze zniżkami na
Airbnb: więcej rezerwacji, ale akcje w
Świetny wizerunek turystyczny Niemiec na
Pomoc dla najbardziej poszkodowanych
Kiedy kupować wakacje, aby mieć najlepszą
Grupa Accor z wynikami lepszymi niż w 2019
LOT chce odszkodowanie od
Zaszczepieni turyści wjadą do Tunezji bez testów
Zbliża się 27 edycja Meet The Bidder
Słowacja zaczyna wymagać testów PCR od Polaków
WTTC: Współpraca kluczem do odbudowy turystyki
Niemieckie atrakcje turystyczne zaprezentowały się w Katowicach
Wyróżniono Ambasadorów Kongresów Polskich
Rośnie rola Turcji i Egiptu w polskiej turystyce wyjazdowej
Popyt na wycieczki zimą da zarobić organizatorom
Gut-Mostowy chce wydłużenia ważności bonów turystycznych
TSUE o przepisach pozwalających na odroczenie zwrotu za odwołany wyjazd
Co nas ciągnie w góry? Wyniki badań PKL
W lutym mniej zakłóceń na polskich lotniskach
Grecja stopniowo odzyskuje turystów
Drastyczny spadek przychodów z turystyki w Krakowie
Silni rosną w siłę, słabsi jeszcze bardziej słabną?
WHO rekomenduje ułatwienia podróżowania
Japoński hotel zwalnia połowę... robotów
cena kuszetki Kłodzko Gł. do Gdańska gł.