Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Travel Designer - Specjalista ds. turystyki...
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Poszukuję do dzierżawy pensjonat
- Specjalista ds. Turystyki
- Kraków- specjalista ds. sprzedaży egzotyki
- Pilot wycieczki
- Praca w salonie franczyzowym TUI
- SPECJALISTA/-KA DS. TURYSTYKI / CH.Promanada...
- ORIENT TRAVEL TOUROPERATOR-PREZENTACJA OFERTY...

Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny: oferty już w sprzedaży
Celem akcji jest zachęcenie Polaków do podróżowania poza głównymi sezonami turystycznymi. Jest to wspólna inicjatywa Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Polskiej Organizacji Turystycznej.
Akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" jest organizowana jest dwa razy w roku - wiosną i jesienią. Najbliższa edycja rozpocznie się w piątek 15 marca i potrwa przez cały weekend. Turyści mogą już rezerwować noclegi, oferty kulturalne i gastronomiczne w promocyjnej cenie.
"Z roku na rok obserwujemy wzrost liczby krajowych podróży turystycznych. Akcja "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny", zachęcająca rodaków do korzystania z atrakcji i usług turystycznych również poza głównymi okresami urlopowymi, przyczynia się do wzmacniania tego trendu. Razem pracujemy, by wydłużyć sezon turystyczny w Polsce " - mówi minister sportu i turystyki Witold Bańka.
Dotychczasowo z akcji " Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" skorzystało ponad pół miliona Polaków. "Z edycji na edycję obserwujemy wzrost liczby uczestników. W wiosennej odsłonie ceny obniżyło 894 partnerów z całego kraju" - podkreśla sekretarz stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki Anna Krupka.
Akcja z roku na rok staje się coraz bardziej popularna, zarówno wśród turystów, jak i partnerów. Pilotażowa odsłona została zorganizowana w 2016 roku i skorzystało z niej 60 tys. osób. Ostatnia edycja (jesień 2018) przyciągnęła aż 165 tys. turystów. Można powiedzieć, że inicjatywa ta na stałe wpisała się w weekendowe plany wielu Polaków.
Propozycje dla turystów w jesiennej odsłonie akcji " Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" przygotowało prawie 900 partnerów. To wzrost o blisko 20 proc. w stosunku do ostatniej edycji. Oznacza to, że po raz piąty pobity został rekord zgłoszeń.
Tradycyjnie już najwięcej ofert czeka na turystów w woj. małopolskim (130 zgłoszeń), mazowieckim i pomorskim (w obu po 96 zgłoszeń). Dużą zmianę widać także w Opolskiem, gdzie liczba partnerów w porównaniu z poprzednią edycją, wzrosła o 200 proc. (z 10 na 30). Partnerzy obniżają nie tylko ceny zakwaterowania, mimo że ta branża stanowi największy procent oferty VI edycji (37 proc.).
Turyści będą mogli skorzystać z propozycji wielu restauracji, muzeów, uzdrowisk i innych atrakcji turystycznych. Należy pamiętać, że partnerzy musieli obniżyć cenę głównej usługi, by wziąć udział w akcji.
Do akcji włączyły się także Polskie Linie Lotnicze LOT, proponując bilety w obniżonych o 50 proc. cenach. Promocją objęte są wszystkie połączenia krajowe między 15 a 17 marca.
Specjalną ofertę na przejazdy przygotował dla swoich pasażerów także Polonus. Bilety w taryfie normalnej, zakupione w jednej transakcji, na przejazd tym samym odcinkiem danej relacji w obie strony - przejazd "Tam i z powrotem" - na kursy krajowe, w terminie 15-17 marca będą dostępne z bonifikatą 50 proc.
Partnerem promocyjnym akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" jest PKP Intercity, które przez 2 tygodnie na wszystkich monitorach w pociągach IC będzie emitować spot reklamujący akcję.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Ferie nad Bałtykiem lepsze niż rok
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Dział biura turystyczne:
Starsze aktualności:
Dziwny konkurs na dyrektorów
Trzysetny franczyzowy salon
Ruszyła budowa centrum symulatorowo-treningowego
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Teneryfa: nie chcemy (tylu)
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Polacy na pierwszym miejscu wśród
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
IATA: Jednolita europejska przestrzeń powietrzna to
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Zaszczepieni turyści wjadą do Tunezji bez testów
Zbliża się 27 edycja Meet The Bidder
Słowacja zaczyna wymagać testów PCR od Polaków
WTTC: Współpraca kluczem do odbudowy turystyki
Silni rosną w siłę, słabsi jeszcze bardziej słabną?
WHO rekomenduje ułatwienia podróżowania
Wyróżniono Ambasadorów Kongresów Polskich
Rośnie rola Turcji i Egiptu w polskiej turystyce wyjazdowej
Popyt na wycieczki zimą da zarobić organizatorom
Gut-Mostowy chce wydłużenia ważności bonów turystycznych
Niemieckie atrakcje turystyczne zaprezentowały się w Katowicach
W lutym mniej zakłóceń na polskich lotniskach
Grecja stopniowo odzyskuje turystów
Drastyczny spadek przychodów z turystyki w Krakowie
Kto skorzysta z Programu Wsparcia Turystyki?
TSUE o przepisach pozwalających na odroczenie zwrotu za odwołany wyjazd
Co nas ciągnie w góry? Wyniki badań PKL
cena kuszetki Kłodzko Gł. do Gdańska gł.