Ogłoszenia
Ogłoszenia
- pilotaż Dania - Szwecja
- KRAKOW BIURO PODROZY KONTYNENT
- działki nad morzem i jeziorem
- Praca w KSIĘGOWOŚCI
- Specjaliści ds turystyki przyjazdowej Warszawa
- Praca dla pilota - Biuro MisjaGo!
- Pilot Wiedeń
- PILOT CITO CITO CHORWACJA GR SZKOLNA
- Specjalista ds. Turystyki - Żyrardów
- Pilot Włochy-Monako-Francja 23.09-29.09.2024
Sun & Snow zrekompensuje turystom złą pogodę
Firma Sun & Snow, która zarządza wynajmem blisko 2,5 tys. apartamentów w przeszło 40 miejscowościach turystycznych, wyszła z inicjatywą, która ma przynajmniej w części zrekompensować deszczowe dni podczas wyjazdu wypoczynkowego.
Firma w przypadku niepogody będzie przyznawać rekompensaty w wysokości 25 proc. podczas dni z opadami deszczu.
Rekompensata ma być naliczana w przypadku wystąpienia opadów większych niż 5 mm, co będą monitorowały biura lokalne Sun & Snow, zaś sama wypłata rekompensaty ma mieć formę vouchera, na którego realizację będzie kolejnych 12 miesięcy.
Jako firma zarządzająca wynajmem apartamentów, z których bardzo często korzystają rodziny z dziećmi, gdyż nadal to jedna z najtańszych opcji wypoczynku z jakich mogą one skorzystać, mamy wpływ na wiele kwestii wpływających na komfort pobytu. Jedyna kwestia w 100 proc. niezależna od nas, to niestety pogoda. W momencie - gdy jest ona aż nazbyt kapryśna i nieprzewidywalna, chcemy przynajmniej w taki sposób zrównoważyć niedogodności, jakie spotykają naszych klientów. Traktujemy tą ofertę jako test i chcemy zobaczyć, czy będzie ona miała przełożenie na poziom zadowolenia z wypoczynku w naszych apartamentach. Co ważne ofertę można połączyć z innymi ofertami, jak np. rabat 200 zł na rezerwacje w sierpniu, czy długi weekend od 290 zł za dobę - mówi Mariola Skorupa Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Sun & Snow.
Kwota zwrotu za deszczowe dni, o jaką będą mogli ubiegać się turyści, dotyczy wyliczonej stawki dniowej opłacanej za pobyt. By uniknąć wątpliwości dane będą weryfikowane w uznanych źródłach związanych z monitoringiem pogody. Poziom opadów jaki został ustalony za kluczowy w promocji - jest dość liberalny i wynosi 5 mm. Zwykle intensywność deszczu klasyfikuje się jako: "lekki opad", gdy spada nie więcej niż 2,5 mm wody na godzinę, zaś za "silny opad" uznajemy gdy spada powyżej 7,5 mm wody na godzinę.
Celem biznesowym Sun & Snow, który został ogłoszony na początku br. jest zwiększenie liczby obsługiwanych apartamentów. Jednocześnie firma kończy proces wdrażania w swoich obiektach usługi Click & Stay. W systemie działają już niemal wszystkie apartamenty obsługiwane przez Sun & Snow. Dzięki nowatorskiemu rozwiązaniu można wygodnie i bezkontaktowo zarezerwować apartament, wypełnić dokumenty i w tej samej chwili uzyskać dostęp do lokalu, dzięki funkcjonalności zakwaterowania on-line. Zdalne zameldowanie się gości w usłudze Click & Stay umożliwia elektroniczna nakładka do zamka. Dzięki niej turyści mogą przyjechać do apartamentu o dowolnej, dogodnej dla siebie porze, niezależnie od godzin pracy lokalnego biura.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Booking.com nie może żądać najniższych
Dział dla turystów:
Rekordowe wyniki lotniska z
Nowa dyrektor IGHP na
ETC: Turystyka potrzebuje systemu zarządzania
Starsze aktualności:
Preferencje Polaków na samodzielne zimowe
Nowa trasa z Poznania i nie
POT rozdał nagrody dwudziesty
Rośnie liczba Turystów odwiedzających
Gotowe dania w sklepach zagrożeniem dla
Rozpoczęły się targi TT
TSUE rozpatrywał skargi
Polacy rzadziej jadają posiłki poza
Hilton uznany za najlepsze miejsce do
Turystyka może stać się głównym źródłem przychodów dla
Dzień Turystyki bez Barier - DZT zaprezentuje strategie praktyki dotyczące integracji w turystyce
Czterech przewoźników rozszerza współpracę
Przewoźnicy autokarowi mają nadzieję na uratowanie choć części sezonu
Niewielki wzrost cen na sierpień
Krakowscy urzędnicy przedstawili swoje propozycje dla hotelarzy
Wielka Brytania znosi ograniczenia wjazdowe
Co robi Boeing aby przywrócić 737 Max do służby?
Niemcy zaprezentują nowości w ofercie turystycznej
Minister zdrowia zapowiada termin wejścia w życie dodatkowych obostrzeń
Nielegalne praktyki mazurskich właścicieli działek
Wyszukiwanie ofert turystycznych jednym z tematów najbliższego TravelCampu
HanseMerkur rozpoczyna współpracę z siecią Wakacyjny Świat
Inspekcja Handlowa publikuje raport z kontroli lokali gastronomicznych
Linie Emirates podpisały nową umowę z Amadeus
Wakacje.pl z nowymi managerami regionalnymi
Ilu klientów skorzystało z usług biur podróży?
Rainbow wdraża nowy system sprzedaży biletów czarterowych
Krajowa Rada Gastronomii i Cateringu chce złagodzenia zakazu handlu w niedziele
Kto zostanie nowym ambasadorem Wizz Air?
Kto leci do Light House Marmaris 14 lipca z Pyrzowic