FlixBus wchodzi do USA

FlixBus wprowadza swój model biznesowy do Stanów Zjednoczonych.


31 maja 2018 roku zielone autobusy wyruszą na amerykańskie drogi między takimi miastami jak Los Angeles, San Francisco, Las Vegas, San Diego czy Phoenix. Z końcem roku operator planuje 1000 codziennych połączeń w USA.

W początkowej fazie uruchomienia w USA, FlixBus zaoferuje 180 połączeń między takimi miastami jak Los Angeles, San Francisco, Las Vegas czy San Diego, które będą obsługiwane przez regionalnych partnerów autobusowych, m.in. Transportation Charter Services.

Tymczasem FlixMobility planuje w tym roku rozszerzyć europejską ofertę o 30% do 350 000 połączeń dziennie. Oprócz rozbudowy sieci krajowych w Polsce, Chorwacji i Czechach, FlixBus koncentruje się na połączeniach pomiędzy głównymi miastami w Europie Zachodniej i Wschodniej. Na rynkach, w Niemczech i Francji, FlixBus planuje także rozwijać strategię przewozów na lotnisko oraz testować autobusy elektryczne.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:




Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij