Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Nowe narzędzie ułatwi obsługę pasażerów przy opóźnionych lotach?
Utknięcie na lotnisku to jeden z największych koszmarów pasażerów linii lotniczych. Jak wynika ze statystyk firmy FlightStats, w ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2017 r. w niemal co piątym locie realizowanym przez duże linie lotnicze w obrębie Europy (403 247 na 2 075 208) odnotowano jakieś zakłócenie.
Firma Travelport poinformowała o wprowadzeniu nowego produktu dla linii lotniczych o nazwie Travelport Resolve. Technologia ta traktuje pasażerów priorytetowo i w przypadku odwołania lub opóźnienia lotu automatyzuje wyszukiwanie i przydzielanie pokoi hotelowych, zmiany rezerwacji lotów oraz zaspokajanie potrzeb w zakresie posiłków i transportu. Zdaniem przedstawicieli Travelport, nowe narzędzie pozwoli liniom lotniczym szybko i precyzyjnie reagować na zakłócenia oraz natychmiast komunikować się z pasażerami w przypadku zmiany planu podróży. Pasażerowie mogą więc wykorzystać swoje urządzenia mobilne do szybkiego wyboru i rezerwacji preferowanego hotelu spośród dostępnych lokalnych opcji zakwaterowania.
Rozwiązanie Travelport Resolve powstało na podstawie pomysłu stworzonego w ramach programu Travelport Labs Accelerator. Zmienia ono przeprowadzany dotychczas ręcznie proces poszukiwania, rezerwowania i opłacania noclegów w hotelach. Narzędzie udostępnia liniom lotniczym przydatne informacje dotyczące nietypowych sytuacji i zakłóceń, takie jak koszty związane z hotelami, wykorzystanie pokoi, status i wzorce aktywności pasażerów. Zapewnia też narzędzia do raportowania działające z dokładnością do jednej minuty, które analizują rzeczywisty koszt zakłóceń dla działalności przewoźnika i wskazują udoskonalenia, jakie linia lotnicza może wprowadzić w obsłudze klienta.
Produkt będzie wkrótce wyposażony w narzędzia predykcyjne, które pozwolą liniom lotniczym wykrywać potencjalne nietypowe sytuacje i zakłócenia oraz warunki lub zdarzenia lokalne, które mogą powodować ograniczoną dostępność miejsc w hotelach.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Oficjalny start sezonu
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Dział transport:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Loty na Sylwestra średnio za ponad
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
Zakaz lotów opublikowany - mniej krajów na liście
Otwarcie Tatrzańskiej Świątyni Lodowej i stoku w Łomnickiej Przełęczy
Bedsonline z nowym dyrektorem sprzedaży
Przewoźnik wprowadza zmiany w systemie sprzedaży biletów
Ruszyła kolejna edycja konkursu Turystyczne Skarby Małopolski
Organizator turystyki ogłasza niewypłacalność
Wypadek autobusu z polskimi turystami w Turcji
Rada UE wykreśla 6 krajów z listy rekomendacji do znoszenia ograniczeń podróżowania
Traveldata: wyjazd w ciepłe kraje bezpieczniejszy niż wyjście do pubu
Przewoźnicy ograniczają rolę wielkich samolotów?
Prezydent podpisał tzw. Tarczę dla turystyki
Zurab Pololikaszwili pozostanie na czele UNWTO na kolejną kadencję
Enter Air: więcej połączeń dla Itaki
Pendolino w wakacje wydłuża trasę
Więcej punktów wydawania paszportów tymczasowych
Kolejny Rosjanin odchodzi z TUI
Grecos uruchamia czartery z Modlina
GIS: 8 kąpielisk z wodą niezdatną do kąpieli
Pizzaportal.pl, Szama.pl i inne
