Nowa inicjatywa w branży turystycznej
Początkiem tego tygodnia odbyło się pierwsze założycielskie spotkanie nowego konsorcjum związanego z szeroko rozumianą turystyką biznesową. Spotkanie służyło zacieśnieniu współpracy, aby lepiej służyć biurom podróży w Polsce i rozwojowi całej wyjazdowej branży turystycznej.
8 stycznia odbyło się pierwsze założycielskie spotkanie GAR, na które przybyli szefowie 14 firm: Aviareps , DTL, Gieret, MICEadvice Poland, Multisolution, PolHotRep, Pure Connections, Reps Poland, STR-Cee, TAL Aviation Poland, Travelgate, TravelMediate, Travel Bidder oraz TravelReps. GAR to skrótowa nazwa konsorcjum polskich przedstawicielstw typu GSA (General Sales Agent) i firm reprezentujących zagraniczne firmy turystyczne w Polsce (Representations).
Polski rynek przedstawicielstw rozwija się dynamicznie, co niesie za sobą korzyści, ale także specyficzne dla tego wycinka branży problemy. Spotkanie służyło zacieśnieniu współpracy, aby lepiej służyć biurom podróży w Polsce i rozwojowi całej wyjazdowej branży turystycznej.
Członkowie GAR mają nadzieję, że wynikiem tej współpracy będzie między innymi: lepsza wiarygodność firm reprezentowanych w Polsce, wspólna polityka w zakresie realizacji tzw. fam tripów dla biur podróży, kreowanie etycznych wzorców i wyeliminowanie nieuczciwych zachowań biur podróży wobec zagranicznych partnerów, promowanie na świecie polskiego wyjazdowego rynku jako innowacyjnego i godnego inwestowania. Biura zrzeszone w GAR zamierzają koordynować swoje plany, tak aby uniknąć spiętrzeń imprez w tym samym czasie.
GAR jest otwarty na współpracę z takimi organizacjami jak SOIT, SITE czy MPI. Gościem specjalnym spotkania był Cezary Wilemajtys- Prezes SITE Poland, który zaproponował powstanie przy polskim oddziale komisji ds. reprezentacji, której zadaniem byłaby nie tylko promocja Polski jako dynamicznie rozwijającego się rynku turystyki wyjazdowej typu MICE, ale także jako głos doradczy i rekomendacyjny dla zagranicznych firm turystycznych, pragnących współpracować z biurami podróży w Polsce. Promocja firm zrzeszonych w GAR na polu międzynarodowym będzie sprzyjać wzrostowi zainteresowania całego świata polskim rynkiem i generować wymierne korzyści wszystkim uczestnikom biorącym udział w procesie realizacji imprez wyjazdowych z Polski.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
Dział aktualności dnia:
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Jakie są nowe trendy w branży winiarskiej?
Rozpoczęła się modernizacja znanej atrakcji
Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń podsumowuje kampanię #ZnowuSieSpotykamy
Nowa funkcjonalność w portalu TFG
Polacy chcą spędzić Wielkanoc pod palmami?
Czy dyrektywa usługowa ma zastosowanie do wynajmu krótkoterminowego?
Obchodzimy Światowy Dzień Turystyki
Obowiązek noszenia maseczek zostanie częściowo zniesiony, wracają wesela, kina i teatry
Cypr otworzy granice dla m.in. Polaków
Włochy starają się ratować sezon, Polska zdemoluje turystykę zimową?
KE: Booking i Expedia dostosowują prezentacje ofert do prawa unijnego
Coraz bliżej paszportów szczepień?
Air France z nowym salonikiem biznesowym na lotnisku de Gaulle`a
Czechy wprowadzają zakaz palenia papierosów w restauracjach
200 przedstawicieli branży HoReCa w jesiennej edycji Trendy Kolacji
Organizator turystyki ogłosił niewypłacalność