Ogłoszenia
Ogłoszenia
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- SPECJALISTA DS ORGANIZACJI imprez turystycznych
- JUNIOR PRODUCT MANAGER Kraków, hybrydowo, zdalnie
- ORIENT TRAVEL - PRACOWNIK DZIAŁU AGENCYJNEGO
- Kierownik biura agencyjnego, Warszawa Bemowo
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista / tka ds. organizacji imprez...
- Specjalista ds. Turystyki - Pruszcz Gdański/Gdańsk
- BP ITAKA - ŁÓDŹ - Specjalista ds....
- Biuro Misja Travel szuka pilotów
![](/plk/dodaj_ogloszenie_yellow.gif)
Travelist.pl ruszył z nową kampanią reklamową
Portal rezerwacyjny Travelist.pl w czerwcu ruszył z kampanią promocyjną pod hasłem "Mamy Twój pomysł na wakacje".
Działania 360° obejmują m.in. szerokozasięgowe reklamy telewizyjne, digital marketing oraz inicjatywy z zakresu Public Relations. Całość jest owocem odświeżonej strategii komunikacyjnej marki, wypracowanej w drodze wielomiesięcznych badań konsumenckich.
W czerwcu marka ruszyła z nową kampanią promocyjną pod hasłem "Mamy Twój pomysł na wakacje", obejmującą zarówno szerokozasięgową kampanię telewizyjną, jak i rozbudowaną komunikację w obszarze digital marketingu oraz działania PR-owe. Cel jest jeden - spełnienie wakacyjnych marzeń Polaków.
Kampania powstała w oparciu o odświeżoną strategię komunikacji marki, która jest odpowiedzią zarówno na zmieniającą się branżę turystyczną, jak i preferencje podróżujących. Poprzedzające ją wielomiesięczne badania i wyciągnięte z nich wnioski dały możliwość wypracowania zintegrowanych działań komunikacyjno-informacyjnych portalu. Te pozwolą jeszcze lepiej niż dotychczas odpowiedzieć na potrzeby klientów.
Do rewizji naszej strategii podeszliśmy bardzo poważnie i wieloetapowo. Kilkanaście ostatnich miesięcy spędziliśmy na prowadzeniu wnikliwych badań konsumenckich - zarówno ilościowych, na grupie tysiąca respondentów, jak i jakościowych, w formie grup fokusowych oraz pogłębionych wywiadów indywidualnych. Szeroki research i analizy pozwoliły nam na poznanie oczekiwań turystów względem wybieranych obiektów hotelowych oraz ich motywacji. - komentuje Oliwia Kiermasz, Head of Brand & Communications w Travelist.pl.
Strategia została stworzona we współpracy z agencją Together. Za kampanię reklamową odpowiada fmc_go, działania mediowe koordynuje agencja digital - SalesTube, natomiast PR poprowadzi agencja Publicon.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Nowa kampania Travelist.pl
[2022-06-11 08:00 149.202.98.*]
Oglądałam w TV, dość cieniutkie...
Wywołuje stress i silny efekt zdenerwowania, gdy klient szuka konkretnych ofert i przejdzie do cen.
Nikt nie przewidział ????? odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Ryanair wygrywa kolejny
Jak Polacy rezerwują loty na igrzyska
Problemy po upadku niemieckiego
Dział dla turystów:
Miękkie lądowanie byłego prezesa Kraków
KLM przetestuje loty z napędem
Bydgoski hotel wchodzi pod skrzydła Qubus
Starsze aktualności:
POT ponownie chce nagrodzić najlepsze
Grupa eSky liderem w Grecji i na
Coraz więcej rezerwacji dokonywanych za pośrednictwem
Wracają kontrole na granicy ze
Enter Air - wzrost przychodów i
Trybunał Sprawiedliwości rozpatrzył skargę
JW Construction patrzy z optymizmem na rynek
IGHP: Prognozy dotyczące rezerwacji w hotelach coraz gorsze
Nowe rozporządzenie w sprawie ograniczeń weszło w życie
Ustawa o imprezach turystycznych pełna niejasności
GUS: liczba turystów w obiektach noclegowych mocno spadła
NIK: bezpieczeństwo przewozów kolejowych nie w pełni zadowalające
Sieć a&o zbliża się do przedpandemicznych wyników
Malta znosi ograniczenia wjazdowe
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci Marriott
Rainbow da zniżki dużym rodzinom
Można składać wnioski o dofinansowanie zadań z zakresu turystyki
Jak zmieniają się ceny w biurach podróży?
Wakacje 2022 - krótsze i droższe
Sprzedam pobyt w hotelu Gołębiewski-Voucher dwuosobowy
Nowe zalecenia dla organizatorów zimowego wypoczynku dzieci i młodzieży
Dokąd wybieramy się podróżując we dwoje?
Duży touroperator niewypłacalny
Ważą się losy podwyżek opłat lotniskowych
Kto może należeć do Polish Prestige Hotels?
Proszę o opinie na temat biura Wan-mar z Łodzi