Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Jak sprzedawać w trudnych czasach?
Czasem receptą na poprawę sprzedaży jest zmiana oferty. Widać to po rosnącym zainteresowaniu wielu obiektów, które starają się poprawić lub rozszerzyć ofertę. Najnowsze informacje z portalu slowhop nie pozostawiają złudzeń - w tym sezonie o rezerwacje trzeba walczyć.
Nawet 10 miejsc dziennie zgłasza się teraz do portalu rezerwacyjnego Slowhop, z prośbą, by przedstawić ich ofertę na tym portalu. To duży wzrost. W poprzednich latach liczba chętnych oscylowała wokół 2-3 dziennie. Nie nadążamy z weryfikacją zgłoszeń - mówią twórcy platformy.
Na Slowhopie można zarezerwować nocleg zgodny z filozofią slow", który musi spełniać wiele kryteriów nowoczesnej turystyki zrównoważonej. Dlatego portal uważnie weryfikuje nowe miejsca, biorąc pod uwagę są takie elementy jak: odległość od kurortów wakacyjnych, dróg i przemysłu, zanurzenie w naturze, niewielka skala prowadzonego biznesu turystycznego, estetyka budynków i stosunek gospodarzy do społeczności lokalnych. Zazwyczaj odrzucanych jest 80 procent zgłoszeń.
W ostatnich latach naprawdę mamy z czego wybierać, bo poziom obiektów slow" bardzo się podniósł i z każdym rokiem jest ich coraz więcej. - mówi Aleksandra Klonowska-Szałek ze Slowhopa. W trakcie pandemii mieliśmy spory wzrost chętnych, ale dopiero ten rok zaskoczył nas liczbą zgłoszeń.
Według Aleksandry Klonowskiej-Szałek wzrost wynika nie tylko z zainteresowania tego typu turystyką. Na skutek pandemii wiele osób zainwestowało w tak zwanego slowhopa", czyli niewielki dom lub agroturystykę z dala od miasta. Ale powodem tej fali jest też słaby początek sezonu wakacyjnego. Jest jednym z najgorszych, jakie widzieliśmy w Polsce od 2017 roku. Nie ma co się dziwić, że gospodarze szukają rozwiązania w platformach, które mają dużo większy zasięg. Slowhop notuje miesięcznie 1,5 miliona wizyt, a to nieporównywalnie więcej niż jest w stanie uzyskać gospodarz samodzielnie.
Okres przedwakacyjny kiepsko rozpoczął się również na Slowhopie z majem dużo poniżej oczekiwań. Liczba rezerwacji spadła o kilkanaście procent w porównaniu z zeszłym rokiem. Na szczęście mamy świetną społeczność gospodarzy. Wspólnie weszliśmy w tryb sztabu kryzysowego i opracowaliśmy szereg działań, które były odpowiedzią na to, co dzieje się na rynku. Gospodarze dostali od nas wsparcie w postaci audytu cenowego ich oferty, a także szereg rekomendacji, wśród których było m.in. zmniejszenie minimalnego pobytu do 3 dni, zróżnicowanie cen w tygodniu i podczas weekendów. Mogę już chyba powiedzieć, że się udało. Pierwsze dni lipca były o 50 proc. lepsze niż w zeszłym roku. - mówi Klonowska-Szałek.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
IGHP: listopad z lepszymi wynikami niż rok
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
Co ze śledztwem w sprawie Alfa Star?
W środę początek targów EuroGastro i WorldHotel
Koleje Dolnośląskie przywracają połączenie do Skalnego Miasta
Sun & Snow: ferie zimowe będą rekordowe?
Liczba przyjazdów do Turcji ciągle rośnie
Emirates zabezpiecza medyczne wsparcie
Były rozmowy - czas na działania
Niezrozumiała porażka przejęcia Itaki
Rosnąca inflacja i zadłużenie wywołały wzrost cen w gastronomii
Grecja zarabia coraz więcej na turystyce
Turyści na Balearach zapłacą większy podatek
Travelplanet: touroperatorzy znacznie powiększyli liczbę krajowych ofert
Agora rozszerzy działalność gastronomiczną
Lista żółtych i czerwonych stref znacznie się wydłużyła
POT promuje Polskę we Włoszech
Indyjski narodowy przewoźnik idzie na sprzedaż
OPINIA O ALFA STAR FIRMA MNIEJ NIŻ ZERO
