Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży
- TUI Sosnowiec zatrudni na stanowiskoSpecjalisty...
- Misja Travel rekrutuje - asystent działu sprzedaży
- specjalista d/s sprzedaży imprez turystycznych
- Rezydent Turystyczny w Bułgarii
- Animator dla dzieci - TUNEZJA
- PRACA W TURCJI
- Salon Firmowy Itaka Tychy
- Salon Firmowy Rainbow Oświęcim
- Salon Firmowy Rainbow Bielsko Biała

Mercure bez wody w pokojach
Zgodnie z przyjętą filozofią Accor, wiodącej grupy hotelowej na świecie, w zakresie ESG coraz więcej hoteli włącza się w proekologiczne inicjatywy. Mercure Warszawa Centrum, z myślą o ochronie środowiska, całkowicie wyeliminował butelkowaną wodę z hotelowych pokoi. To jeden z dobrych przykładów i inspiracji dla całej branży do kreowania oraz wdrażania zrównoważonego hotelarstwa przyszłości.
Cointainer Recycling Institute podaje, że w zaledwie samych Stanach Zjednoczonych rocznie ponad 60 milionów plastikowych butelek ląduje w koszu. Jednorazowe opakowania po napojach stanowią ponad 14% wszystkich śmieci na Ziemi. Jak można temu zapobiec?
Mercure Warszawa Centrum postanowił wziąć sprawę w swoje ręce. Aby promować ekologiczne nawyki, obiekt całkowicie zrezygnował z butelkowanej wody. W pokojach hotelowych goście znajdą szklane karafki wielokrotnego użytku, które mogą do woli napełniać, korzystając z dystrybutorów zamontowanych na korytarzach. To dobry przykład zobowiązania grupy Accor do wyeliminowania jednorazowych tworzyw sztucznych w obsłudze gości - jednego z filarów strategii ESG sieci.
Plastikowa butelka potrzebuje ponad 500 lat, aby ulec biodegradacji - to czas, który trudno sobie wyobrazić. Zdajemy sobie sprawę, że w dobie kryzysu klimatycznego potrzebne jest zaangażowanie każdego z nas. Jako Mercure Warszawa Centrum chcemy dawać przykład naszym gościom, a także i innym hotelom, promując odpowiedzialne praktyki środowiskowe. Dlatego postanowiliśmy pójść o krok dalej i całkowicie wyeliminować plastikowe butelki z naszych pokoi. Wierzymy, że nawet drobne inicjatywy tworzą dobre nawyki, a w rezultacie mogą przynieść pozytywne zmiany dla nas wszystkich - wyznaje Krzysztof Rek, dyrektor hotelu Mercure Warszawa Centrum.
Inicjatywa warszawskiego hotelu to nie pierwsza i niejedyna tego typu zmiana wprowadzana w obiektach Accor na całym świecie. Grupa, jako lider branży, realizuje szereg inicjatyw z zakresu zrównoważonego hotelarstwa i ochrony środowiska, promując pozytywne postawy w całej branży i jej otoczeniu. Sieć pracuje nad wyeliminowaniem jednorazowych tworzyw sztucznych z obsługi gościa, a także zobowiązała się do osiągnięcia zerowej emisji dwutlenku węgla do 2050 roku. W ramach tych zobowiązań Accor uruchomił kalkulator emisji dwutlenku węgla netto, umożliwiając gościom i partnerom biznesowym obliczanie śladu węglowego ich spotkania czy imprezy oraz zakup kredytów węglowych w celu zbilansowania pozostałej emisji poprzez inwestycję np. w posadzenie określonej liczby drzew lub wsparcia wybranej proekologicznej fundacji. Grupa wprowadza zrównoważone podejście we wszystkich obszarach działalności. Kluczowa filozofia sieci rozpoczyna się już od samego etapu projektowania hotelu i inwestycji, po codzienne funkcjonowanie.
Nie jest zaskoczeniem, że troska o środowisko naturalne powinna być dzisiaj priorytetem działalności biznesowej. Jako międzynarodowa grupa chcemy wyznaczać standardy i kierunki rozwoju dla całej branży tak, aby wyrobić dobre nawyki i przyzwyczajenia, które będą korzystne dla naszej planety. Rozwiązanie z karafkami wielokrotnego użytku i dystrybutorami wody jak w Mercure Warszawa Centrum to krok, który jest w stanie przynieść długofalowe pozytywne zmiany w walce z plastikiem jednorazowego użytku. W ramach dążenia do zerowej emisji netto hotele wprowadzają rozwiązania, takie jak: energooszczędne instalacje, panele fotowoltaiczne, systemy monitorowania zużycia energii, zbierania wody deszczowej, gromadzenia energii i wiele innych - wylicza Hanna Ushal-Rudnik, Director Sustainability Accor Northern Europe.
Mercure Warszawa Centrum to niejedyny hotel Accor, który inicjuje pozytywne przyzwyczajenia w zakresie zrównoważonego podejścia do biznesu. Dobrym przykładem jest także Mercure Katowice Centrum, regularnie angażujący się w miejskie inicjatywy, np. sprzątanie miasta. Niektóre hotele grupy mogą pochwalić się także najwyższymi ekologicznymi standardami i certyfikatami, takimi jak m.in. LEED w przypadku Mercure Katowice Centrum lub też BREEAM w Mercure Kraków Stare Miasto oraz ekologicznymi rozwiązaniami w codziennych operacjach.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Gromada podpisała porozumienie z
Polskiego klienta wygania z hoteli inflacja i
Hyatt Place Kraków laureatem
Starsze aktualności:
Przerwa w wydawaniu
Ruszył program dobrych
Udane wakacje na wrocławskim
Wakacje.pl zachęcają do
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Nadzór nad zachowaniem gości stanie się
IGHP: ostatni kwartał będzie
Gdzie można jeździć na
Sabre udostępni swój system
Ruch w Pyrzowicach zbliżony do wyników z 2019
Wydłużenie ważności bonów turystycznych z podpisem prezydenta
ULC: Ruch pasażerski zmalał prawie o 2/3
Sprzedaż w Merlinie X nieco przyhamowała
Do UOKiK trafił wniosek o zgodę na przejęcie PLL LOT
Ryanair: polski rząd nas dyskryminuje
Zalecenia WHO w sprawie podróży
Nowe trasy fińskiego przewoźnika
co lepsze: gwarancja ubezpieczeniowa czy ubezpieczenie na rzecz klienta
Nowy sposób na przyciągnięcie turystów
Są ranni podczas gonitwy byków w Pampelunie
Rosyjscy hotelarze ukarani grzywnami
Cypr wraca do siatki połączeń Wizz Air z Polski
W 2020 Warszawa straciła bardzo wiele
Polski instruktor narciarstwa we Włoszech - legalnie czy nielegalnie?