Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Zobacz także
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ OBNIŻKĘ
Itaka podpisuje nową umowę z Wakacje.pl
Darmowe szkolenia dla branży turystycznej
Wzrosty cen w biurach podróży spowalniają
Zakupy Lata 2026 jesienią mogą dać najwyższy zwrot z zainwestowanych pieniędzy
Turysta może otrzymać zwrot całości ceny, nawet jeśli skorzystał z części usług?
Internetowy agent turystyczny rozpoczyna ekspansję na nowe rynki
Biuro podróży online operujące w Polsce, na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej oraz w Ameryce Południowej startuje z działalnością na trzech nowych rynkach: w Boliwii, Portoryko i Kostaryce.
Grupa eSky - biuro podróży online (Online Travel Agency OTA) konsekwentnie prowadzi ekspansję zagraniczną i obecnie oferuje kompleksowe usługi turystyczne w 21 krajach na świecie. Wypracowany model biznesowy oraz stale rozwijane własne zaplecze technologiczne umożliwiają operatorowi integrację zróżnicowanych i rozbudowanych baz danych oraz dynamiczne łączenie ofert wielu dostawców. Globalnie, w 2016 roku Grupa eSky sprzedała ponad 1,2 miliona biletów lotniczych oraz niemal 800 tysięcy innych produktów z własnej oferty. Według szacunków eSky wejście na 3 nowe rynki amerykańskie pozwoli Grupie pozyskać co najmniej 9 milionów nowych użytkowników gotowych kupować oferty turystyczne przez internet.
Na rynkach Ameryki Południowej eSky aktywnie działa już od 2011 roku i stale szuka możliwości dalszej ekspansji. W tym czasie wywodząca się z Polski firma z branży turystycznej otworzyła 12 rynków i wybiła się na 3. pozycję w Brazylii oraz plasuje się na 2. pozycji w Peru. eSky dalej pracuje nad konsolidacją rynków latynoamerykańskich pod marką eDestinos, aby wzmocnić jej rozpoznawalność w regionie i pozycjonować się jako wiodący gracz. Nowej grupie odbiorców eSky umożliwi nie tylko rezerwację lotów, lecz także miejsc noclegowych, wypożyczenie samochodu czy zakup ubezpieczenia. Serwisy WWW na nowych rynkach będą prowadzone w językach lokalnych, a dodatkowo będą wspierać dostępne w regionie metody płatności, jak na przykład SafetyPay w Kostaryce.
Jednym z kluczowych elementów naszej strategii jest optymalizacja produktów, otwieranie nowych rynków, automatyzacja procesów i dzięki temu osiąganie synergii między obszarami. Nasz model biznesowy zakłada relatywnie nisko-kosztową ekspansję geograficzną, która z jednej strony umożliwia dotarcie do nowej grupy klientów, a z drugiej strony pozyskanie nowych partnerów i destynacji dla dotychczasowych użytkowników. Dzięki temu zarówno nasze możliwości, jak i oferta stale się rozwijają a my jesteśmy kluczowym graczem na atrakcyjnych rynkach Ameryki Południowej i Środkowej, gdzie ustępujemy miejsca jedynie Grupie Despegar, która całkiem niedawno debiutowała na NYSE - komentuje Łukasz Neska, wiceprezes zarządu, CMO w Grupie eSky.
Grupa eSky działa na rynku od 2004 roku i z sukcesem prowadzi dynamiczną ekspansję zagraniczną. Obecnie w ramach Grupy na rynkach światowych działają marki - eSky (w Polsce, Czechach, Słowacji, Węgrzech, Mołdawii, Rumunii, Bułgarii i Turcji) oraz eDestinos w Ameryce Południowej i Środkowej (w Brazylii, Peru, Kolumbii, Boliwii, Paragwaju, Panamie, Hondurasie, Salwadorze, Portoryko, Nikaragui, Gwatemali, Kostaryce oraz na Dominikanie).
Oprócz niezbędnych doświadczeń i znajomości lokalnego rynku, potrzebowaliśmy przede wszystkim zaawansowanych narzędzi. Internetowego silnika rezerwacji, który umożliwi nam pracę na dużych bazach oraz agregowanie danych od wielu dostawców, a także atrakcyjnej i funkcjonalnej aplikacji oraz serwisu dla użytkowników. W tej chwili pracujemy na autorskim rozwiązaniu - platformie eTS (eSky Travel Search) - którego możliwości zabezpieczają dalszy rozwój Grupy eSky w dłuższej perspektywie. Z kolei narzędzia skierowane bezpośrednio do naszych użytkowników - wielokrotnie nagradzana aplikacja mobilna eSky oraz lokalne serwisy internetowe - cały czas są analizowane i optymalizowane pod kątem użyteczności i wygody, by nie tylko sprostać dzisiejszym oczekiwaniom klientów, ale by wyprzedzać ich potrzeby i gwarantować najlepszą jakość obsługi - dodaje Łukasz Neska.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Loty na Sylwestra średnio za ponad
Dział aktualności dnia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
Francuski restaurator poprowadzi cykl warsztatów kulinarnych
Biura podróży przygotują kodeks dobrych praktyk
Będzie rozbudowa lotniska Warszawa-Modlin?
UIA notuje wzrost liczby pasażerów
Turystyka w których miastach ma największy wkład w krajowe PKB?
Varadi: podwyżka opłat lotniskowych szkodliwa dla wzrostu gospodarczego całego kraju
Rada UE chce znoszenia ograniczeń podróżowania wobec Zjednoczonych Emiratów Arabskich
Wkrótce zostanie otwarty hotel ibis Styles Warszawa City
Minister Gut-Mostowy rozmawiał z przedstawicielami organizacji turystycznych
Tegoroczna majówka inna niż w poprzednich latach?
Sieć a&o zwiększa nacisk na wyszukiwanie talentów
Louvre Hotels Group skorzysta z rozwiązań Sabre
Prokuratura rozpoczęła śledztwa w sprawie niedawnych wypadków autokarów
Wyjazdy turystyczne tańsze niż przed tygodniem
UOKiK: nieprawidłowości w parkach rozrywki
Wyniki dubajskiej turystyki w I kwartale roku
Minister zdrowia rekomenduje zniesienie obostrzeń
Nowa siatka połączeń z wrocławskiego lotniska
Rośnie liczba turystów zagranicznych w Niemczech
Czy ktoś był w hotelu Mari w Turcji????
