Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds. turystyki
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Poszukiwany pilot 14.10.2024 Krakow-Wygielzow, 20...
- Zatrudnię pilota wycieczek
- Szukamy Pracownika do sprzedaży usług...
- Specjalista ds turystyki
- Pracownik działu agencyjnego
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- AIRBUS.pl - domena na sprzedaż
- ZAKOPANE Specjalista ds. Obsługi Klienta
Kto został recepcjonistą roku 2018?
Wybrano laureatów konkursu Recepcjonista Roku 2018, organizowanego przez A.I.C.R. Polska - Międzynarodowe Hotelowe Stowarzyszenie Zastępców Dyrektorów i Kierowników Recepcji Hoteli Luksusowych.
W tegorocznej edycji konkursu zwyciężyła Aleksandra Iwanowska z hotelu Sofitel Grand Sopot. Drugie miejsce zajął Konrad Kuczyński z Holiday Inn Warsaw City Centre, a trzecie Jakub Pozorski z Sopot Marriott Resort & Spa.Laureatka będzie reprezentować Polskę w międzynarodowym finale, który odbędzie się w Londynie w styczniu przyszłego roku.
Aleksandra Iwanowska jest absolwentką Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunkach Geografia oraz Turystyka i Rekreacja. Swoje pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała jako stewardessa na pokładach samolotów linii lotniczej Enter Air. Przygodę z hotelem rozpoczęła w 2015 r., dziś jest recepcjonistką w Sofitel Grand Sopot, hotelu należącym do Grupy Orbis i może poszczycić się tytułem "Recepcjonisty Roku 2018".
Konkurs składał się z trzech części. Pierwszą z nich był test pisemny z ogólnej wiedzy hotelarskiej i związanych z nią podstawowych pojęć finansowych. Część druga i trzecia to anglojęzyczna rozmowa z komisją oraz tzw. roleplay. Na tym etapie zadano dwa pytania: dlaczego to właśnie kandydat powinien wygrać konkurs, co kandydat ma do zaproponowania jury w Londynie i czym mógłby się podzielić z koleżankami i kolegami z pracy po powrocie z Londynu.
Odpowiadając na drugie pytanie musiałam wcielić się w rolę dyrektora hotelu i udzielić informacji o tym, co bym zrobiła aby podnieść poziom satysfakcji gości, zwiększyć przychód hotelu i zmniejszyć koszty. Odgrywana scenka polegała na pełnym zameldowaniu gościa z uwzględnieniem umiejętności upsellingu oraz indywidualnych preferencji gościa przy jednoczesnym rozwiązaniu problemu i uspokojeniu drugiego gościa, zdenerwowanego niedostarczeniem bagażu do pokoju. Największym wyzwaniem było dla mnie wcielenie się w rolę dyrektora hotelu i znalezienie najbardziej trafnych rozwiązań. - opowiada laureatka
Wygrana Aleksandry Iwanowskiej jest drugim sukcesem hotelu Sofitel Grand Sopot w konkursie. W ubiegłorocznej edycji pierwszą nagrodę otrzymała Aleksandra Hinz, obecnie kierowniczka zmiany w tym hotelu.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Dział aktualności dnia:
TFP zacznie wypłacać pieniądze, zamiast je
Nekera z nowym dyrektorem
Ryanair przeprasza się z
Starsze aktualności:
Rozstrzygnięto konkurs Teraz Polska
Dokąd polecieli Polacy z Join
Ceny wycieczek delikatnie w
UNWTO: Turystyka bliska przekroczenia poziomów sprzed
Niskie zadowolenie klientów w
Komisja Europejska pracuje nad wzmocnieniem praw
Gdzie polecą Polacy na Święta i Nowy
Maroko promuje swoją kulturę w
Hotelarze obawiają się kosztów i niskiego
Wizz Air chwali się 100 milionami
Airhelp ocenił linie i
Zmiany klimatyczne mogą zaszkodzić tunezyjskiej turystyce
Rośnie liczba pasażerów na greckich lotniskach
Stacje narciarskie: możemy gasić światło
Touroperator zapowiada rozszerzenie działalności
Czy powietrze w samolotach jest bezpieczne?
LOT również zgłosi się po odszkodowanie
Nowa mutacja wirusa - kolejne kraje zamykają granice
Biura podróży zanotowały wzrost liczby klientów
Automatyczni kelnerzy na testach we Włoszech
UNWTO: Szczepienia doprowadzą do przywrócenia podróżowania na szerszą skalę
Gdańsk Airport: CPK nie zabierze nam pasażerów
B&B Hotels z dodatkowymi środkami na zakupy i budowę nowych obiektów
Przewoźnik zakwestionował dokumenty pasażera - jest wyrok
Problemy turystyki wyjazdowej nie są priorytetem dla ministerstwa
Kolejne kraje przywracają restrykcje dla przyjeżdżających z Polski
Air Astana i LOT ogłaszają zawarcie umowy codeshare
Wicepremier zapowiada zmasowane kontrole w obiektach noclegowych