Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
- Specjalista ds turystyki Katowice
- Sprzedawca produktu turystycznego
- Sprzedawca usług turystycznych
Rozjechanie psa nie będzie twoją reklamą
O dobre imię firmy warto zatroszczyć się już na etapie zatrudniania pracownika. Przekonała się o tym niedawno jedna z firm.
Choć akurat ten przypadek dotyczył firmy "Bodzio" z branży meblarskiej, mógłby się przydarzyć każdej firmie, która posiada własne, obrandowane pojazdy. Chodzi tu o głośny medialnie filmik w którym pracownik tej firmy przejechał z premedytacją psa, a później nagranie swojego skandalicznego "wyczynu" zamieścił w internecie. Na nieszczęście firmy, jechał pojazdem służbowym, na którym wyraźnie widoczna była jej nazwa. Przez to w mediach społecznościowych na firmę wylała się cała masa krytyki. Po nagłośnieniu się sprawy pracownik został dyscyplinarnie zwolniony, a prokuratura postawiła mu zarzuty i aresztowała go.
Oczywiście sama firma potępiła zachowanie swojego, byłego już pracownika, jednak w mediach społecznościowych na firmę wylała się masa krytyki. Straty wizerunkowe będą bardzo duże, a to wszystko przez incydent, którego nikt normalnie myślący nie był w stanie przewidzieć.
Takie przypadki to patologia, niemniej rekrutując pracowników nigdy nie wiemy na kogo się trafi. Żaden przewoźnik nie chciałby aby jego pojazd posłużył do takich celów i żaden nie chce być łączony z tego typu wyczynami. Dlatego, podpisując umowę warto w niej zawrzeć ewentualne kary dotyczące nie tylko odszkodowań za straty materialne, ale też za te wizerunkowe, jeśli działanie pracownika wykroczy poza normy społecznie akceptowalne. Obowiązujące w tym zakresie przepisy kodeksu cywilnego są bardzo ogólne i dopiero precyzując odpowiednie punkty w umowie, można znacznie ułatwić sobie drogę sądową, a być może i uświadomić pracownikom, że poruszając się pojazdem z logo firmy są w praktyce jej ambasadorami.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Dział prawo i podatki:
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Wakacyjne nastroje klientów biur podróży
Itaka wdraża nową stronę i aplikację
SITE Poland podsumowało ubiegłoroczną działalność
Włoskie stoki tracą na popularności?
Małopolska wioska zachwyciła Japończyków
Porządkowanie finansów, rozbudowa oferty - jak Wygoda Travel poradziła sobie z kryzysem w branży?
Lufthansa obsługuje coraz więcej pasażerów
CBA oskarża prezesa lotniska o oszustwo
Pisz poprawnie po angielsku dzięki uniwersalnym formułom
Katowice Airport ukończył dużą inwestycję
POT rozdał nagrody dwudziesty raz
Wzrasta zainteresowanie polskim morzem poza sezonem?
Na jakim poziomie jest sprzedaż Turcji i Tunezji?
Korytarze turystyczne dyskutowane na szczeblu unijnym
Ruszył program dobrych praktyk
Znany konkurs barmański powraca
Powstała Wrocławska Organizacja Turystyczna
hotel golden age turcja proszę o opinię