Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Rozjechanie psa nie będzie twoją reklamą
O dobre imię firmy warto zatroszczyć się już na etapie zatrudniania pracownika. Przekonała się o tym niedawno jedna z firm.
Choć akurat ten przypadek dotyczył firmy "Bodzio" z branży meblarskiej, mógłby się przydarzyć każdej firmie, która posiada własne, obrandowane pojazdy. Chodzi tu o głośny medialnie filmik w którym pracownik tej firmy przejechał z premedytacją psa, a później nagranie swojego skandalicznego "wyczynu" zamieścił w internecie. Na nieszczęście firmy, jechał pojazdem służbowym, na którym wyraźnie widoczna była jej nazwa. Przez to w mediach społecznościowych na firmę wylała się cała masa krytyki. Po nagłośnieniu się sprawy pracownik został dyscyplinarnie zwolniony, a prokuratura postawiła mu zarzuty i aresztowała go.
Oczywiście sama firma potępiła zachowanie swojego, byłego już pracownika, jednak w mediach społecznościowych na firmę wylała się masa krytyki. Straty wizerunkowe będą bardzo duże, a to wszystko przez incydent, którego nikt normalnie myślący nie był w stanie przewidzieć.
Takie przypadki to patologia, niemniej rekrutując pracowników nigdy nie wiemy na kogo się trafi. Żaden przewoźnik nie chciałby aby jego pojazd posłużył do takich celów i żaden nie chce być łączony z tego typu wyczynami. Dlatego, podpisując umowę warto w niej zawrzeć ewentualne kary dotyczące nie tylko odszkodowań za straty materialne, ale też za te wizerunkowe, jeśli działanie pracownika wykroczy poza normy społecznie akceptowalne. Obowiązujące w tym zakresie przepisy kodeksu cywilnego są bardzo ogólne i dopiero precyzując odpowiednie punkty w umowie, można znacznie ułatwić sobie drogę sądową, a być może i uświadomić pracownikom, że poruszając się pojazdem z logo firmy są w praktyce jej ambasadorami.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
Dział prawo i podatki:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Wakacyjne nastroje klientów biur podróży
Itaka wdraża nową stronę i aplikację
SITE Poland podsumowało ubiegłoroczną działalność
Nowe centrum konferencyjne w Zachodniopomorskim
Ruszył program dobrych praktyk
Znany konkurs barmański powraca
Powstała Wrocławska Organizacja Turystyczna
CBA oskarża prezesa lotniska o oszustwo
Pisz poprawnie po angielsku dzięki uniwersalnym formułom
Katowice Airport ukończył dużą inwestycję
Włoskie stoki tracą na popularności?
Małopolska wioska zachwyciła Japończyków
Porządkowanie finansów, rozbudowa oferty - jak Wygoda Travel poradziła sobie z kryzysem w branży?
Lufthansa obsługuje coraz więcej pasażerów