TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






TUI testuje sztuczną inteligencję w aplikacji mobilnej

TUI wprowadza ChatGPT do swojej aplikacji mobilnej i testuje potencjał generatywnej sztucznej inteligencji (AI). To, co pierwotnie zaczęło się jako

eksperyment trzech inżynierów technicznych TUI i zespoły produktowe aplikacji zakończyło się uruchomieniem pierwszego programu pilotażowego w aplikacji TUI w Wielkiej Brytanii.

Nowa funkcja zapewnia klientom odpowiedzi informacyjne o wakacyjnych kierunkach i spersonalizowane rekomendacje dotyczące wycieczek, aktywności i biletów wstępu do atrakcji. W zależności od poziomu szczegółowości, jaki klient poda na temat rodzaju pożądanego doświadczenia,
takich jak zajęcia kulinarne, wycieczki, czy wizyty w muzeach.

Aplikacja ma zapewnić bardziej wyrafinowaną i odpowiednią krótką listę opisów, zdjęć i linków do sugerowanych doświadczeń. Klienci mogą następnie zarezerwować doświadczenia bezpośrednio na stronie tuiexperiences.com za pośrednictwem aplikacji mobilnej.

Technologie takie jak generatywna sztuczna inteligencja wpływają na nasze życie. wpływają na nasze życie, a TUI wykorzystuje możliwości, jakie to zapewnia. Technologia ChatGPT może pomóc uprościć procesy i usługi dla klientów lub ułatwić dostęp do informacji. Naszym celem jest zostanie liderem w korzystaniu z nowych technologii i aktywne kształtowanie przyszłości turystyki - mówi, cytowany w komunikacie prasowym, Sebastian Ebel, CEO TUI Group

Wprowadzenie ChatGPT do aplikacji mobilnej jest częścią inicjatywy TUI mającej na celu wdrożenia funkcji sztucznej inteligencji we wszystkich obszarach działalności. Strategia TUI zakłada budowanie wewnętrznych umiejętności i możliwości w całej organizacji we współpracy z AWS i innymi
stronami firmami. Stworzono wewnętrzne laboratorium TUI AI Lab, które napędza inicjatywę, działając jako otwarta platforma zapewniająca wskazówki, wsparcie i szkolenia dla wszystkich pracowników koncernu.

Sztuczna inteligencja zaczyna zmieniać sposób, w jaki klienci szukają interakcji z TUI. Kontynuujemy testowanie nowych technologii, które
przynoszą korzyści naszym klientom i pracownikom. Możemy wykorzystać nasze ogromne doświadczenie związane z uczeniem maszynowym i sztuczną inteligencją, które są już zintegrowane z naszą platformą technologiczną. Ten pilotaż da nam nam ważny wgląd w dalszy rozwój tej funkcji
mówi Pieter Jordaan, członek Komitetu Wykonawczego Grupy i Dyrektor ds. Informacji w Grupie TUI.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
tui sztuczna inteligencja aplikacja mobilna maszynowe uczenie tui ai lab




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję