Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
AccorHotels przejmuje szwajcarską sieć hoteli
Przejęta sieć hoteli działa w 27 krajach i posiada w swojej sieci 84 hotele, jest szczególnie obecna w Europie i na Bliskim Wschodzie.
AccorHotels podpisał umowę z Mövenpick Holding i Kingdom Holding dotyczącą przejęcia Mövenpick Hotels & Resorts, za kwotę 560 milionów CHF (482 milionów euro). Wartość transakcji oznacza, że przyjęto mnożnik 14,9x EBITDA 2019e przed transakcją (w tym koszty transakcji) i poniżej 10x EBITDA pro forma 2019e po transakcji, z uwzględnieniem synergii w zakresie rentowności i potwierdzonych projektów rozwojowych. Transakcja wpłynie na skumulowane dochody Grupy już od pierwszego roku.
Założona w 1973 roku w Szwajcarii Mövenpick Hotels & Resorts planuje także otwarcie 42 hoteli do 2021 r., z prawie 11 000 pokojami, ze znaczącą ekspansją na Bliski Wschód, Afrykę i region Azji oraz Pacyfiku. Grupa, która posiada najwyższej klasy specjalistyczną wiedzę w zakresie usług hotelowych i zatrudnia ponad 16 000 osób na całym świecie.
Dzięki przejęciu Mövenpick umacniamy naszą pozycję lidera na rynku europejskim i jeszcze bardziej przyspieszamy wzrost na rynkach wschodzących, w szczególności na Bliskim Wschodzie, w Afryce i regionie Azji oraz Pacyfiku. Marka Mövenpick, która idealnie uzupełnia nasze portfolio, to idealne połączenie nowoczesności i autentyczności. Jej europejskie i szwajcarskie dziedzictwo doskonale pasuje do AccorHotels. Przystępując do Grupy, będzie czerpać korzyści z siły AccorHotels, szczególnie w zakresie dystrybucji, budowania lojalności i rozwoju. Ta transakcja ilustruje strategię, którą zamierzamy realizować poprzez inwestowanie kapitału ze sprzedaży udziału w AccorInvest: wykorzystania możliwości taktycznych dla wzmocnienia naszej pozycji i ugruntowania przywództwa, a także zwiększenia możliwości dalszego rozwoju. - skomentował Sébastien Bazin, prezes i dyrektor generalny AccorHotels.
Mövenpick Hotels & Resorts skorzystają z programu lojalnościowego AccorHotels, kanałów dystrybucji i systemów operacyjnych, które pomogą zoptymalizować jego działalność.
Transakcja jeszcze bardziej wzmacnia obecność Grupy w Europie i na Bliskim Wschodzie oraz przyspiesza wzrost, szczególnie w kluczowych regionach, w których AccorHotels działa od wielu lat, takich jak Afryka i Azja.Transakcja podlega zatwierdzeniom prawnym. Powinna zakończyć się w drugiej połowie 2018 r.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
50 lecie marki ważnej dla światowego
Enoturystyka rozwija się w
Starsze aktualności:
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Wysokie wzrosty w biurach podróży za sprawą Świąt Wielkanocnych
PIT: nowe ograniczenia nie wpłyną na zmianę sytuacji epidemicznej, a mocno zaszkodzą turystyce
Ryanair uznaje kolejny związek zawodowy
Przyznano MP Power Awards 2020
Ponad 100 ofiar katastrofy samolotu
Grecja: do restauracji bez certyfikatu covidowego
Grecos kończy wczesną sprzedaż sezonu 2019
Polska na targach IMEX Frankfurt 2018
Czym zajmowała się POT w ubiegłym roku?
Opłaty za prawa autorskie i pokrewne tematem spotkań IGHP
TSUE podjął decyzję w sprawie opłaty peronowej
SZKOLENIE ANIMATORÓW CZASU WOLNEGO - Poznań - styczeń 2012
Północna Izba Gospodarcza apeluje o niewprowadzanie kolejnego lockdownu
Niemiecki sąd zakwestionował wąskie klauzule najlepszych cen narzucane przez OTA
Ilu Europejczyków nie stać wakacyjny wyjazd?
Airbnb ma zmienić sposób prezentacji ofert
Niemcy: dynamiczny wzrost liczby turystów z dalekich rynków