TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter




Nowe władze SOIT

7 stycznia 2020 odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel, które dokonało podsumowania dwóch lat działalności oraz wybrało Władze Stowarzyszenia na kadencję 2020-21.


Rok 2019 był dla SOIT czasem podsumowań, intensywnych działań i wyjątkowych wydarzeń z okazji Jubileuszu 10-lat działalności. SOIT opublikował wyniki Barometru SOIT - pierwszego badania rynku incentive w Polsce, współkoordynował Meetings Week Poland 2019, zorganizował pierwsze wydarzenie integracyjne dla właścicieli i pracowników agencji członkowskich - "SOIT na Fali" oraz zainicjował cykl spotkań "SOIT Talks", które stanowią platformę wymiany wiedzy dla właścicieli agencji incentive. Finałowym wydarzeniem roku była Gala Columbus Day, podczas której świętowano Jubileusz 10-lecia SOIT i zebrano w trakcie aukcji rekordową kwotę 73 494 zł na cele charytatywne.

Jestem dumy z SOIT i z tego co osiągnęliśmy przez ostatnie lata. Osobiście uważam, że największy sukces naszego stowarzyszenia to panujące relacje i przyjazna atmosfera wewnątrz, dzięki której jesteśmy w stanie osiągać coraz więcej. Dziękuję Zarządowi za fantastyczną współpracę. - podsumowuje dwuletnią kadencję i w sumie 4 lata za sterami SOIT, Sebastian Słoniewski.

Walne Zgromadzenie Członków wybrało nowe Władze SOIT na kolejną dwuletnią kadencję 2020-2021. Prezesem zarządu SOIT została Olga Krzemińska-Zasadzka (Managing Director Agencji Power). Funkcję wiceprezesa będą pełnić Łukasz Adamowicz (wiceprezes Grupy BFC) oraz Krzysztof Pobożniak (Prezes Haxel Events&Incentice). W skład zarządu weszły również Agnieszka Słowik (President, Flower Travel) oraz Anna Zowczak (prezes agencji Motivoscope). Walne Zgromadzenie Członków wybrało także członków Komisji Etyki i Komisji Rewizyjnej.

Zdecydowałam się kandydować do Zarządu SOIT ponieważ w pełni zgadzam się z wartościami, zasadami i misją Stowarzyszenia. Za ogromny sukces SOIT uważam to, że udało nam się stworzyć przyjazne relacje, w ważnych kwestiach mówić jednym głosem, odważnie podejmować kluczowe decyzje, a przede wszystkim efektywnie realizować nasze plany i założenia. Wierzę, że wspólnie możemy budować pozytywny wizerunek branży i z sukcesami działać na rzecz propagowania incentive travel jako silnego i efektywnego narzędzia biznesowego. Będziemy umacniać współpracę z obecnymi partnerami SOIT, a także jesteśmy otwarci na nowych partnerów i nowe inicjatywy branżowe. - podsumowuje Olga Krzemińska-Zasadzka, prezes zarządu SOIT.

Jeszcze we wrześniu 2019 członkowie SOIT przyjęli nową strategię stowarzyszenia na lata 2020-2021. Wybrano priorytetowe działania związane z budowaniem przyszłości SOIT, aktywnością na rzecz organizacji, firm członkowskich i ich pracowników oraz na rzecz rynku MICE. Nowo wybrany zarząd będzie w najbliższym czasie przygotowywać plan działań w ramach ustalonej strategii rozwoju.

Planujemy skupić się na tych aktywnościach, które wspierają działalność i budują przewagę konkurencyjną agencji członkowskich, ale także będą rozwojowo wpływać na cały rynek incentive travel. Planujemy kontynuować promocję najlepszych standardów przetargowych w ramach projektu Dobry Przetarg. Jesteśmy też otwarci na przyjęcie kolejnych członków - skuteczne i etycznie działające agencje incentive. - relacjonuje Łukasz Adamowicz, wiceprezes zarządu SOIT.

Duży nacisk położymy na rozwój badania polskiego rynku incentive travel - Barometr SOIT, a także na wyliczenie wartości pracy agencji incentive. Te narzędzia i projekty widzimy jako kluczowe dla rozwoju agencji SOIT, jak i całego rynku. Liczymy także na owocną współpracę z innymi organizacjami w ramach przyjętej przez nas strategii rozwoju. - dodaje Krzysztof Pobożniak, wiceprezes zarządu SOIT.

W ramach obszarów strategicznych znalazły się także działania edukacyjne i informacyjne dla członków, pracowników i klientów, rozwój Wydarzeń organizowanych przez SOIT, takich jak Columbus Day czy SOIT Talks, a także tworzenie nowych inicjatyw realizujących cele statutowe SOIT.

SOIT zrzesza obecnie 28 członków zwyczajnych reprezentujących 24 agencje incentive travel: Activezone, Airtours Club, Businessman Fun Club, Conqueror Travel Club, eTravel, Flower Travel, Grupa TSO, Haxel Events & Incentive, Incentive Care, InDreams, Margot Travel, Mazurkas Travel, Motivoscope, NU Horizons, OBP Incentive & Sport Travel, Polka Travel, Power, Pracownia Przygód, Rival Group, Top Travel Incentives & Holidays, Travel Concierge, United Partners, Viventum, Weco Travel Services.

Walne Zgromadzenie odbyło się 7 stycznia 2020 w Centrum Konferencyjnym MsMermaid w Warszawie.

Skład nowo wybranych władz SOIT:

Zarząd SOIT 2020-2021

  1. Olga Krzemińska-Zasadzka - prezes zarządu SOIT
  2. Łukasz Adamowicz - wiceprezes zarządu SOIT
  3. Krzysztof Pobożniak - wiceprezes zarządu SOIT
  4. Agnieszka Słowik - członek zarządu SOIT
  5. Anna Zowczak - członek zarządu SOIT

Komisja Rewizyjna 2020-2021
  1. Agata Gościńska
  2. Andrzej Hulewicz 
  3. Sebastian Słoniewski

Komisja Etyki 2020-2021
  1. Edyta Jabłońska-Hulimka
  2. Joanna Jabłońska
  3. Mikołaj Jeżak
  4. Agnieszka Lewandowska
  5. Liwiusz Misiaszek
  6. Sylwia Sadoch
  7. Maria Szura




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
stowarzyszenie organizatorów incentive travel soit zarząd


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję