Ogłoszenia
Ogłoszenia
- praca 100% zdalna dla biura podróży, elastyczne...
- Szukam Rezydenta zimowego na sezon 2025
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. turystyki - ITAKA Warszawa
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- ITAKA POZNAŃ PLAZA - STARSZY SPECJALISTA DS....
- wynajem zestaw sluchawkowy do oprowadzania...
- Praca w biurze podróży wakacje.pl w Pruszkowie
- Regionalny Manager Sieci Agencyjnej - region...
- Tłumaczenia języków europejskich w podróży
Biuro Podróży OSKAR realizuje nową strategię reklamową
Biuro Podróży OSKAR w ostatnich miesiącach bardzo mocno angażuje się w strategię marketingową i rozpoznawalność marki na tle innych touroperatorów.
Po zdobyciu kolejnej nagrody Touroperatora Roku 2016 (w kategorii organizatorów turystyki autokarowej) biuro pnie się do góry inwestując w rozwój firmy oraz zapowiadaną wcześniej autokarową rewolucję. Biuro Podróży OSKAR dysponuje najnowocześniejszą i najbardziej luksusową flotą autokarów w Polsce. Wśród 29 autokarów, większość to roczne pojazdy, a pozostałe nie mają więcej niż 3 lata, co zdecydowanie przekłada się na bezpieczeństwo i komfort podróży.
Biuro Podróży OSKAR w telewizji
W pierwszy weekend lipca rozpoczęła się kampania telewizyjna z udziałem Biura Podróży OSKAR na antenie stacji TVN w programie Dzień Dobry Wakacje. Jest to pierwszy taki krok wśród autokarowych touroperatorów i duże przedsięwzięcie na turystycznym rynku. Oskar w swoim spocie pokazał to, co go wyróżnia na tle innych. Największą zaletą Biura Podróży OSKAR jest najnowocześniejsza flota autokarowa w Polsce z niespotykanymi udogodnieniami dla pasażerów - powiększoną przestrzenią między siedzeniami i multimedialnym systemem rozrywki w każdym zagłówku. Wszystko to daje gwarancję wygodnej i bezpiecznej podróży nawet w najdalsze zakątki Europy. Reklama jest przyjemna dla oka i pokazuje radość podróżowania w najlepszym wydaniu.
Działania promocyjne Oskara mają na celu zwiększenie rozpoznawalności oraz umocnienie marki na rynku polskich touroperatorów.
W kampanii telewizyjnej chcieliśmy postawić na prosty przekaz, który komunikuje, że podróże autokarem mogą być nie tylko bezpieczne, ale również maksymalnie komfortowe i przyjemne. Nasze autokary to odpowiedź na potrzeby Klientów, gdyż posiadają świetne udogodnienia istotne również dla podróży z dziećmi - m.in. tablety w zagłówkach, które urozmaicają czas. Staramy się, aby nasi klienci wiedzieli, że dbamy o ich wakacyjną wygodę na każdym etapie podróży. Chcemy być również synonimem jakości, klasy i nowoczesności - mówi Janusz Szymański prezes spółki.
Promocyjny spot Biura Podróży OSKAR ma swoją kontynuację w mediach społecznościowych oraz na kanale YT, gdzie można zobaczyć jego pełną wersję prezentującą wszystkie wyjątkowe rozwiązania, które Biuro Podróży OSKAR oferuje swoim Klientom.
Spot reklamowy poniżej:
Komunikat firmy. Serwis nie odpowiada za treści nieredakcyjne.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Przedłużony ruch bezwizowy do
Dział dla turystów:
Agresywny pasażer Ryanair
Były prezes POT dołącza do zarządu Polskiego Holdingu
Przedłużony ruch bezwizowy do
Niderlandzcy agenci turystyczni zapoznali się z ofertą
Starsze aktualności:
Zrównoważony rozwój ważny dla
Nastroje wśród kwaterodawców nie
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję
Jakie trendy w europejskich
Skąd Polacy przylecą na
Wakacje.pl doceniają
Grecja spodziewa się rekordowych zysków z
Oświadczenie Sri Lanka Tourism po zamachach terrorystycznych
Czy zawieszenie lotów może być nieprzewidzianą okolicznością, gdy umowę zawarto po jego ogłoszeniu?
Boeing z największą kwartalną stratą w historii
Wysokie kary dla nieautoryzowanych przewodników we włoskim parku narodowym
Banki zapowiadają pomoc dla przedsiębiorców dotkniętych COVID-19
Popularna aktorka na obozach Almaturu
Skandaliczne zachowanie zakopiańskiego kwaterodawcy
Oprogramowanie CRM dla biura podróży
Grecos promuje Grecję podcastami
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych Polaków
Air France wznawia porozumienie code-share z Qantas
PKO udostępni mobilne bankomaty nad morzem
Lawina wdarła się do austriackiego hotelu
Ile czasu zajmuje wyszukiwanie lotów?
IATA: branża lotnicza traci pieniądze w zastraszającym tempie
Czerwone, najwyższe ostrzeżenie na terenie całej Irlandii
Gruzja otworzy granice tylko dla obywateli 5 krajów
Projekt zmian organizacji ruchu w Rzymie budzi niepokój branży
Czechy i Słowacja zaostrzają restrykcje sanitarne
Wizz Air otworzył bazę w Kraków Airport
