Ogłoszenia
Ogłoszenia
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
Biuro Podróży OSKAR realizuje nową strategię reklamową
Biuro Podróży OSKAR w ostatnich miesiącach bardzo mocno angażuje się w strategię marketingową i rozpoznawalność marki na tle innych touroperatorów.
Po zdobyciu kolejnej nagrody Touroperatora Roku 2016 (w kategorii organizatorów turystyki autokarowej) biuro pnie się do góry inwestując w rozwój firmy oraz zapowiadaną wcześniej autokarową rewolucję. Biuro Podróży OSKAR dysponuje najnowocześniejszą i najbardziej luksusową flotą autokarów w Polsce. Wśród 29 autokarów, większość to roczne pojazdy, a pozostałe nie mają więcej niż 3 lata, co zdecydowanie przekłada się na bezpieczeństwo i komfort podróży.
Biuro Podróży OSKAR w telewizji
W pierwszy weekend lipca rozpoczęła się kampania telewizyjna z udziałem Biura Podróży OSKAR na antenie stacji TVN w programie Dzień Dobry Wakacje. Jest to pierwszy taki krok wśród autokarowych touroperatorów i duże przedsięwzięcie na turystycznym rynku. Oskar w swoim spocie pokazał to, co go wyróżnia na tle innych. Największą zaletą Biura Podróży OSKAR jest najnowocześniejsza flota autokarowa w Polsce z niespotykanymi udogodnieniami dla pasażerów - powiększoną przestrzenią między siedzeniami i multimedialnym systemem rozrywki w każdym zagłówku. Wszystko to daje gwarancję wygodnej i bezpiecznej podróży nawet w najdalsze zakątki Europy. Reklama jest przyjemna dla oka i pokazuje radość podróżowania w najlepszym wydaniu.
Działania promocyjne Oskara mają na celu zwiększenie rozpoznawalności oraz umocnienie marki na rynku polskich touroperatorów.
W kampanii telewizyjnej chcieliśmy postawić na prosty przekaz, który komunikuje, że podróże autokarem mogą być nie tylko bezpieczne, ale również maksymalnie komfortowe i przyjemne. Nasze autokary to odpowiedź na potrzeby Klientów, gdyż posiadają świetne udogodnienia istotne również dla podróży z dziećmi - m.in. tablety w zagłówkach, które urozmaicają czas. Staramy się, aby nasi klienci wiedzieli, że dbamy o ich wakacyjną wygodę na każdym etapie podróży. Chcemy być również synonimem jakości, klasy i nowoczesności - mówi Janusz Szymański prezes spółki.
Promocyjny spot Biura Podróży OSKAR ma swoją kontynuację w mediach społecznościowych oraz na kanale YT, gdzie można zobaczyć jego pełną wersję prezentującą wszystkie wyjątkowe rozwiązania, które Biuro Podróży OSKAR oferuje swoim Klientom.
Spot reklamowy poniżej:
Komunikat firmy. Serwis nie odpowiada za treści nieredakcyjne.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Większość Polaków przywita Nowy Rok w
Ceny wakacyjnych wyjazdów w
Dział dla turystów:
IGHP: listopad z lepszymi wynikami niż rok
LOT zapowiada nowe połączenia z
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Starsze aktualności:
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
Oświadczenie Sri Lanka Tourism po zamachach terrorystycznych
Czy zawieszenie lotów może być nieprzewidzianą okolicznością, gdy umowę zawarto po jego ogłoszeniu?
Boeing z największą kwartalną stratą w historii
Wysokie kary dla nieautoryzowanych przewodników we włoskim parku narodowym
Banki zapowiadają pomoc dla przedsiębiorców dotkniętych COVID-19
Popularna aktorka na obozach Almaturu
Skandaliczne zachowanie zakopiańskiego kwaterodawcy
Oprogramowanie CRM dla biura podróży
Grecos promuje Grecję podcastami
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych Polaków
Air France wznawia porozumienie code-share z Qantas
PKO udostępni mobilne bankomaty nad morzem
Lawina wdarła się do austriackiego hotelu
Ile czasu zajmuje wyszukiwanie lotów?
IATA: branża lotnicza traci pieniądze w zastraszającym tempie
Czerwone, najwyższe ostrzeżenie na terenie całej Irlandii
Gruzja otworzy granice tylko dla obywateli 5 krajów
Projekt zmian organizacji ruchu w Rzymie budzi niepokój branży
Czechy i Słowacja zaostrzają restrykcje sanitarne
Wizz Air otworzył bazę w Kraków Airport
