Ogłoszenia
Ogłoszenia
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
eSky Group wdraża system antyfraudowy
Grupa eSky rozpoczęła współpracę z Nethone - polskim dostawcą rozwiązań antyfraudowych. Dzięki partnerstwu z Nethone, eSky i eDestinos jednocześnie zwiększą sprzedaż i zredukują odsetek notowanych chargebacków.
Nethone - polski dostawca opartych na sztucznej inteligencji rozwiązań KYU (Know Your Users) - ogłosił 12 marca, że eSky Group - właściciel globalnego internetowego serwisu turystycznego znanego również pod marką eDestinos - wdrożyła przygotowany specjalnie dla niej pakiet rozwiązań do zapobiegania fraudowi płatniczemu. Wszystko to przy zachowaniu doskonałego doświadczenia użytkownika na wszystkich platformach.
System w pierwszej kolejności uruchomiono na najbardziej wymagających rynkach Ameryki Łacińskiej, gdzie Nethone szczyci się licznymi sukcesami w walce z fraudem płatniczym. W niedalekiej przyszłości rozwiązanie zostanie aktywowane również w innych zakątkach świata obsługiwanych przez serwisy należące do eSky Group. System wykorzystuje najnowocześniejsze technologie i najbardziej wyszukane metody analityczne. Rozwiązanie łączy głębokie, wielowymiarowe profilowanie użytkowników, trwałe cyfrowe znakowanie urządzeń, biometrię behawioralną oraz zaawansowane uczenie maszynowe.
Głębokie profilowanie i modele szyte na miarę
Specjaliści Nethone stworzyli i wytrenowali całą armię modeli antyfraudowych w pełni dostosowanych do indywidualnych potrzeb eSky Group oraz do specyfiki środowiska biznesowego, w jakim działa. Od teraz, specjalne, autorskie narzędzie profilujące Nethone dokładnie sprawdzi wszystkich użytkowników eSky i eDestinos, zbierając każdorazowo ponad 5000 punktów danych. Są to informacje o sprzęcie, oprogramowaniu, środowisku sieciowym i zachowaniu użytkownika w interakcji z serwisem. Modele antyfraudowe w czasie rzeczywistym przeanalizują każdą sesję i wydadzą celne rekomendacje dotyczące legalności transakcji kartowych, zanim płatności zostaną przekazane do rozliczenia. Innymi słowy, oszuści będą wykrywani jeszcze zanim dopuszczą się wyłudzenia - na żywo i automatycznie.
Sztuczna inteligencja odporna na sztuczki oszustów
Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, modele uczą się na bieżąco, zwiększając swoją skuteczność z każdą przeanalizowaną sesją. System utrzymuje więc najwyższy poziom skuteczności niezależnie od zmian w sposobie działania oszustów. Ponieważ rozwiązanie pracuje w tle, jego obecność nie jest w najmniejszym stopniu odczuwalna dla klientów eSky, a co za tym idzie, nie wpływa negatywnie na doświadczenie użytkownika. W efekcie, dzięki Nethone, zespół zarządzania ryzykiem eSky Group będzie jeszcze skuteczniej chronić firmę przed fraudem, utrzymując przy tym pełną płynność i intuicyjność procesu płatności, zarówno w wersjach przeglądarkowych serwisów, jak i w nagradzanej za funkcjonalność aplikacji mobilnej.
Jesteśmy dumni, że eSky zaufał naszemu doświadczeniu i technologiom- powiedział Hubert Rachwalski, CEO, Nethone. Walka z fraudem w branży turystycznej jest niezwykle trudnym wyzwaniem. Zwalczanie fraudu w Ameryce Łacińskiej, gdzie można śmiało mówić już o pladze oszustwa, jest jeszcze bardziej wymagającym zadaniem. Myślę, że eSky nie mógł wybrać lepiej. Nasz zespół posiada bogate doświadczenie w tworzeniu opartych na sztucznej inteligencji rozwiązań antyfraudowych dla biznesu działającego w tym niesamowicie różnorodnym i szybko zmieniającym się zakątku świata. Jednocześnie, branża turystyczna jest od początku jednym z naszych kluczowych obszarów działania - dodał Hubert Rachwalski.
Serwisy eSky Group są aktywne na ponad 20 rynkach, gdzie współpracują z 817 liniami lotniczymi i prawie milionem hoteli. Z ich usług korzysta już ponad 5,3 mln. użytkowników. Działalność prowadzona na tak dużą skalę czyni zarządzanie ryzykiem niezwykle trudnym, w szczególności w regionach, gdzie fraud płatniczy jest na porządku dziennym.
Będąc globalnym graczem w bardzo konkurencyjnej branży, współpracujemy wyłącznie z partnerami, którzy nie tylko doskonale znają się na swojej pracy, ale również dobrze rozumieją nasz biznes, nasze cele i wymagania, a także specyfikę rynków, na których działamy- powiedział Grzegorz Kwiecień, COO, eSky Group. W warunkach szybkiego rozwoju, trzeba bezustannie godzić zwiększanie sprzedaży z jednoczesnym utrzymywaniem ryzyka w ryzach. Ostatnimi czasy, testowaliśmy różne rozwiązania antyfraudowe. Mając na uwadze świetną reputację Nethone oraz wyniki naszych testów, mogę z pełnym przekonaniem stwierdzić, że wybraliśmy właściwego partnera- dodał Grzegorz Kwiecień.
Nethone działa w Ameryce Łacińskiej od kilkunastu miesięcy. Polska firma dostarcza rozwiązania antyfraudowe różnego rodzaju podmiotom, w tym Almundo.com - jednemu z największych internetowych biur podróży na kontynencie.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
eSky rozpoczyna współpracę z Nethone
[2018-03-15 16:52 89.25.186.*]
I dobrze niech się rozwija ;) odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Loty na Sylwestra średnio za ponad
Oficjalny start sezonu
Dział transport:
Loty na Sylwestra średnio za ponad
PLL LOT z nową trasą w 2026
W Polsce podróże są
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
Nocowanie.pl: nie takie ceny noclegów straszne, jak je malują
Firmy z branży turystycznej wśród luksusowych marek roku
Accor zwiększy wymagania wobec producentów drobiu
PHH przejmie wszystkie państwowe obiekty?
Czy dziki strajk zwalnia przewoźnika z odpowiedzialności odszkodowawczej za opóźnione loty?
GUS publikuje dane o liczbie udzielonych noclegów
Sandomierz rezygnuje z opłaty klimatycznej
Akcja #CityWillWait zdobyła prestiżową nagrodę
Więcej Polaków odwiedza Skanię. Jak duży wzrost?
Ryanair: liczba rezerwacji z Polski znacząco wzrosła
WHO: zakazy podróży nie działają
Accor - kontynuacja dobrego trendu
Wystartowały nowe połączenia WizzAir z polskich lotnisk
Chorwacja - Wapienny Raj - CHO
