Ogłoszenia
Ogłoszenia
- BP ITAKA - Doradca Klienta Sklepu Internetowego
- System do zarządzania biurem podróży połączony ze...
- Specjalista ds sprzedaży
- Pilot wycieczek Wiedeń, Budapeszt
- SALON RAINBOW SIERADZ
- Hotel w Austri super okazja
- Zainwestuje w biuro podrózy lub inne
- TUI - KIEROWNIK BIURA
- PRACA W TURCJI
- wakacje.pl Jabłonna - pracownik biura podóży

NKlient - Panel klienta w biurze agencyjnym
Sykon, producent oprogramowania między innymi dla agencyjnych biur podróży, 8 września 2022 rozpoczął przedsprzedaż nowego modułu wspierającego pracę agentów w biurach podróży o nazwie NKlient.
NKlient to panel klienta połączony z programem CRM dla Agenta, z którego to rozwiązania korzysta ponad 340 agentów na terenie całego kraju.
Zawiera on nowe podejście do obsługi klienta, pozwalając na szybszy i bliższy kontakt z klientami. Jak z każdego tego typu rozwiązania - można korzystać z niego poza godzinami otwarcia biura podróży - dostarcza nowych sprzedaży i pozwala na budowanie pozytywnych relacji z Klientem.
Funkcje NKlient pozwalają na prowadzenie własnej polityki informacyjnej, zamieszczanie ofert specjalnych oraz przekazywanie szczegółowych informacji o rezerwacji.
Dotarcie z tymi informacjami do każdego klienta pozwala na ograniczenie standardowych kontaktów z klientami polegających na udzielaniu odpowiedzi na proste pytania oraz skoncentrowaniu się na bardziej spersonalizowanej obsłudze związanej z nowymi sprzedażami, reagowaniem na bieżące problemy w trakcie wyjazdów czy też obsługą klienta po powrocie.
Wykorzystanie NKlienta na wszystkich etapach - od zapytania ofertowego, poprzez zatwierdzanie przekazywanych dokumentów, informowanie bieżące o harmonogramie wpłat, saldzie rezerwacji - wszystko to w jednym miejscu - spowoduje poprawienie jakości obsługi, a zatem zwiększenie liczby zadowolonych klientów.
Już teraz wiadomo, że umiejętne wykorzystanie opcji zawartych w NKlient zmniejsza liczbę skarg składanych po powrocie i zwiększenie procentu klientów ponownie kupujących oferty.
Klient agencyjnego biura podróży rozpoczyna swoja przygodę z panelem NKlient w swoim telefonie komórkowym - technologia i szczegóły rozwiązań wykorzystane przy kontaktach powodują, że jest to produkt otwarty na nowe pomysły i nowe treści. Umieszczenie dowolnych opisów, filmów, zdjęć oraz dokumentów pdf mogą być dodatkowym źródłem wiedzy klienta. Korzystający z nich na pewno to docenią.
NKlient nie jest kolejną wyszukiwarką ofert - bardziej modułem personalnej komunikacji.
Pozwoli na wyróżnienie się biura podróży na tle konkurencji oraz zaprezentowanie swojego doświadczenia i wiedzy grupie klientów, która nie chce przychodzić do biura lub nie chce kontaktować się w tradycyjny sposób w standardowych godzinach pracy.
Komunikacja, przedstawianie klientom nowych ofert oraz obsługa zamówień usług dodatkowych - to mocne strony rozwiązania dostępnego 24 godziny na dobę.
Funkcjonalność modułu NKlient weryfikowana była w konsultacjach z wybranymi do współpracy agencjami w projekcie SykonLab, który w tym roku cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem.
W wersji NKlient dla małych touroperatorów (wersja taka oferowana będzie wkrótce) dodatkowy nacisk zostanie położony na dokumenty przekazywane klientowi oraz na możliwość dokupowania opcji dodatkowych nawet chwilę przed wyjazdem.
Już teraz można powiedzieć, że NKlient nie będzie dostępny tylko w połączeniu z produktami firmy Sykon - prowadzone są pierwsze integracje z panelem poprzez dostępne API.
W pierwszym kroku jednak - to agenci bezpośrednio obsługujący swoich klientów mogą wdrożyć to rozwiązanie. Panel klienta w biurze agencyjnym? - brzmi obiecująco. Idzie nowe - czas na zmiany.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie nklient.pl nklient.pl/crm.html oraz na stronie www.facebook.com/nklient.sykon kontakt: crm@sykon.pl tel. (91) 350 01 63
Komunikat firmy. Serwis nie odpowiada za treści nieredakcyjne.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Jeszcze jest taniej niż w last
Starsze aktualności:
Jesienne wyjazdy we własnym
Ile pozostało do wzięcia w bonach
Wakacje.pl mają nowego
Według IGHP sierpień prawie wspaniały dla
Sanepid w Wielkopolsce sypnął
Stabilizacja cen wyjazdów
NKlient - Panel klienta w biurze
TFG: pierwsze półrocze 2022 dwa razy lepsze niż w
Nowa Zelandia przestaje się
Lotnisko Ławica zmienia
PHH szkoli zespoły sprzedażowe
Kayak startuje z nową aplikacją
Dokąd latało najwięcej czarterów z Katowice Airport?
IGHP: początek wakacji słaby dla hotelarzy
Prognozy AirHelp dla branży turystycznej
Bułgaria coraz popularniejsza w Merlinie X
Egipt otworzył się na rosyjskich turystów
ULC: dobre pierwsze półrocze dla polskich lotnisk
Turystyka bez pełnego dofinansowania? (aktualizowane)
Rusza drugi przetarg na rozbudowę terminalu gdańskiego lotniska
Jak radzą sobie restauracje, które pozostają czynne w okresie pandemii?
W środę rozpoczynają się targi ITB
Wypadek polskiego busa niedaleko Lipska
Lufthansa zażegnała groźbę strajków na rok
Norwegian przedłuża umowę z Amadeus
WTTC przewiduje wzrost inwestycji w turystykę
Przewodnicy: sytuacja jest zła, potrzebujemy pomocy
Znana piosenkarka promuje Polskę
Sprzedam olej napędowy, warminsko mazurskie,podlaskie
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi
