Ogłoszenia
Ogłoszenia
- BP ITAKA ŁÓDŹ- Specjalista ds Turystyki
- Zainwestuje w biuro podrózy
- CORAL TRAVEL PRUSZKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Pilot wycieczek szkolnych (Katowice i okolice)
- Product Manager at Rolfs Flyg & Buss
- Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista / Specjalistka ds. Turystyki
- Przewodnik po Rzymie
- Travel designer
- Pilot Londyn-Oxford-Windsor-Brighton-Bruksela
Nowe partnerstwo RateHawk
RateHawk ogłosił nowe partnerstwo z jedną z wiodących firm w branży turystycznej, Expedia Group. Od teraz partnerzy RateHawk będą mieli dostęp do obszernej bazy opinii z platform takich jak Expedia, Hotels.com i Vrbo. Wcześniej RateHawk wyświetlał tylko opinie użytkowników swojego serwisu oraz serwisu TripAdvisor. Współpraca zapewni profesjonalistom z branży turystycznej dostęp do jednego z najbardziej kompleksowych zbiorów opinii hotelowych na świecie.
Dzięki połączeniu opinii z platformą Expedia Group, baza danych RateHawk wzrosła o imponujące 17,8% i obecnie zawiera ponad 136 milionów zweryfikowanych opinii nt hoteli, apartamentów i innych obiektów zakwaterowania na całym świecie. Każda nowo połączona platforma dba o wysokie standardy i ustanawia wymagania dotyczące przesyłania opinii, zapewniając, że pochodzą one od prawdziwych gości po wymeldowaniu. Dalsza rozbudowa bazy opinii pomoże biurom podróży w dokonywaniu świadomych wyborów hoteli i zapewni, że wybrane opcje będą zgodne z preferencjami i oczekiwaniami klientów.
Felix Shpilman, dyrektor generalny Emerging Travel Group, spółki macierzystej RateHawk, oświadczył: RateHawk jest zaangażowany w rozwój narzędzi, które pomagają profesjonalistom z branży turystycznej pracować bardziej efektywnie. Nasza platforma oferuje do wyboru 2,2 miliona opcji zakwaterowania w 220 krajach. Poruszanie się w tym ogromnym zbiorze opcji może wydawać się zniechęcające i czasochłonne, lecz biorąc pod uwagę wspólne doświadczenia i autentyczne spostrzeżenia poprzednich gości, biura podróży mogą zawęzić wybór i skupić się na najbardziej odpowiednich obiektach zakwaterowania dla swoich klientów. Znacznie ułatwi to proces podejmowania decyzji i sprawi, że podróżni będą mieli komfortowe i niezapomniane wrażenia. Nowo dodane opinie są już dostępne na portalu RateHawk. Nowe treści zapewnią większy zasięg dla miejsc noclegowych w USA, a także w Azji i Europie.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
ETC: Turystyka potrzebuje systemu zarządzania
Starsze aktualności:
Ceny wycieczek delikatnie w
UNWTO: Turystyka bliska przekroczenia poziomów sprzed
Niskie zadowolenie klientów w
Komisja Europejska pracuje nad wzmocnieniem praw
Gdzie polecą Polacy na Święta i Nowy
Maroko promuje swoją kulturę w
Hotelarze obawiają się kosztów i niskiego
Wizz Air chwali się 100 milionami
Airhelp ocenił linie i
EXIM nagradza swoich najlepszych
Preferencje Polaków na samodzielne zimowe
Sieć fast food wchodzi na polski rynek
Pomoc publiczna uratuje kolejnego przewoźnika lotniczego?
Ryanair uznaje związki zawodowe pilotów
Wizz Air przywraca połączenia z 5 polskich lotnisk
Białoruś kontynuuje ułatwienia dla turystów
Gminy mogą więcej zyskać, niż stracić na pomocy turystyce
Andrzej Gut-Mostowy w Ministerstwie Sportu i Turystyki
Baza pod Mount Everest zamknięta dla komercyjnych grup
Goście egipskiego hotelu narzekali na obiekt od lat
Po raz pierwszy TFG zanotował więcej zwrotów, niż wpłaconych składek
Linie Emirates ponownie otwierają swoje saloniki
MacBook Pro z wadliwą baterią zakazany w samolotach
Ambasada ostrzega przed nieuczciwymi pośrednikami paszportowymi
Coraz więcej rezerwacji dokonywanych za pośrednictwem OTA
Lasy Państwowe odzyskają atrakcję turystyczną
Cisza nocna na Lotnisku Chopina w Warszawie?
Sieć hosteli podpowie jak spędzić czas z dala od tłumów
Jak podróżują Polscy wczasowicze?
Polskie miasta wśród lokalizacji z największym przyrostem turystów