Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Nadzór nad zachowaniem gości stanie się standardem?
Hałas generowany w budynkach mieszkalnych przez gości korzystających z najmu krótkoterminowego są jedną z przyczyn dla których w wielu miejscach uregulowano lub planuje się regulacja najmu krótkoterminowego. Wobec takiego problemy Airbnb podjęło rękawice i zaproponowało techniczny środek w postaci monitorowania poziomu hałasu w najmowanych lokalach.
Takie rozwiązanie wydaje się być rozsądne, bo o ile normalny monitoring z uwagi na prywatność nie jest dozwolony, to profesjonalnie przygotowany pomiar hałasu (nie pozwalający na podsłuchiwanie lub inne naruszenie prywatności), wielu gości zaakceptuje. To rozwiązanie byłoby też akceptowalne w hotelach i innych obiektach noclegowych, w których zdarzają się problemy z nieodpowiednim zachowaniem gości.
Airbnb i firma Minut, specjalizująca się w technologiach wspomagających zarządzanie nieruchomościami, zdecydowały się na współpracę, by zaoferować gospodarzom w ponad 60 krajach i regionach darmowy czujnik hałasu. Właściciele lokali w ramach trzymiesięcznej subskrypcji będą mieli dostęp do usługi monitorowania hałasu, a ostrzeżenia o hałasie Minut będą zintegrowane z narzędziem do przesyłania wiadomości Airbnb.
Wprawdzie trudności podczas wynajmowania lokali za pośrednictwem Airbnb zdarzają się rzadko, to takie środki jak czujniki mogą pomóc gościom być świadomymi hałasu, a gospodarzom wykrywać i zapobiegać potencjalnym problemom - wszystko to przy poszanowaniu prywatności gości, ponieważ urządzenia sygnalizują jedynie przekroczenie określonego poziomu decybeli i nie nagrywają ani nie transmitują dźwięków i rozmów. Choć technologia ta chroni prywatność, Airbnb wymaga od gospodarzy, by poinformowali o obecności tych urządzeń na stronie, gdzie zamieszczane są oferty, a także wyklucza możliwość instalowania czujników w takich miejscach jak sypialne.
Rozwiązywanie potencjalnych problemów związanych z hałasem wykrytych przez czujnik Minut może być teraz szybsze i łatwiejsze dla gospodarzy i gości dzięki integracji alertów o hałasie Minut z narzędziem do obsługi wiadomości Airbnb. Oznacza to, że jeśli czujnik wykryje, że hałas w wynajmowanym mieszkaniu przekracza poziom decybeli ustalony przez gospodarza, to Minut może wysłać automatyczne powiadomienie poprzez narzędzie do obsługi wiadomości Airbnb, by poinformować gospodarza i gościa o tym zdarzeniu. Niedawno przeprowadzony projekt pilotażowy w Pradze pozwolił gospodarzom Airbnb wypróbować czujniki hałasu Minut. Okazało się, że przypomnienie o przestrzeganiu zasad może być wszystkim, co potrzebne, by szybko rozwiązać potencjalny problem z hałasem. Gospodarze i goście byli w stanie rozwiązać 100% takich problemów w ciągu 20 minut od wykrycia takiego zdarzenia.
Catherine Powell, Dyrektor Globalny ds. Wynajmu w Airbnb, powiedziała: Każdej nocy dzięki Airbnb podróżujący korzystają z noclegów na całym świecie, przy czym zdecydowana większość z nich odbywa się z szacunkiem dla gospodarzy i ich otoczenia, zapewniając lokalnym społecznościom wiele korzyści wynikających z turystyki. Współpraca z Minut to potwierdzenie naszego silnego zaangażowania w zapewnianie bezpiecznego i odpowiedzialnego podróżowania. Dzięki temu Airbnb jeszcze bardziej wzmacnia swoją społeczność gospodarzy, którzy mogą skuteczniej zapobiec imprezom niezgodnym z ogólnie przyjętymi zasadami.
Nils Mattisson, Prezes i Współzałożyciel Minut, powiedział: Naszym celem jest wspieranie gospodarzy w dbaniu o ich domy, gości i lokalne społeczności, a nasze partnerstwo z Airbnb odgrywa ważną rolę w tej misji. Jesteśmy podekscytowani możliwością rozszerzenia jej dzięki naszej nowej ofercie i integracji, które sprawiają, że monitorowanie hałasu jest prostsze dla gospodarzy na całym świecie.
Aby skorzystać z czujnika hałasu i oferty subskrypcji, gospodarze mogą odwiedzić sklep Minut. Więcej informacji o technologii i integracji znajduje się zaś w Centrum Pomocy Minut.
Ile to kosztuje? Niestety czujniki są sprzedawane w modelu SAAS i standardowo koszt na jeden lokal wyniesie rocznie $120 + $50 za czujnik, a w wersji Pro rocznie $180. Szczegóły można poznać na www.minut.com
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
Oficjalny start sezonu
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów dostępne
IGHP: Hotelarze pozostawieni bez pomocy
Hotelowe restauracje mogą dalej obsługiwać gości
Słowacja zamyka hotele i ośrodki narciarskie
Rzecznik MŚP: Petycja przeciw zmianom w podatku liniowym
Polonus: lepsza sprzedaż online i w aplikacjach mobilnych
Akcja szczepień w ramach Dni Twierdzy Poznań
Neckermann - problem, pilna prośba o poradę
Pociągi nie jadą przez stację Kraków Główny
UNWTO: turystyka straciła 11 razy więcej niż podczas kryzysu w roku 2009
Boeing przyzna się do oszustwa
Rzecznik MŚP widzi szansę na wycofanie się rządu z niekorzystnych dla przedsiębiorców zmian
Rzecznik Finansowy organizuje webinarium poświęcone ubezpieczeniom turystycznym
Użytkownicy Pyszne.pl wybrali najlepsze restauracje
Travelist: zbliża się najbardziej oblegany długi weekend w tym roku
Wpływ targów dla biznesu na rynek hotelarski
IATA: szczyt przywódców G7 szansą na przywrócenie swobody podróżowania
Szansa na większą współpracę turystycznych samorządów gospodarczych
Itaka radzi jak się zabezpieczyć przed koronawirusem
KROŚNIEŃSCY RESTAURATORZY i HOTELARZE WŁĄCZAJĄ SIĘ W KARPACKIE KLIMATY.
