Ogłoszenia
Ogłoszenia
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
Ryanair walczy z OTA
Ryanair nie jest zadowolony z pośrednictwa przy sprzedaży swoich biletów czego dawał wyraz w mediach. To z kolei spowodowało reakcję OTA i proces sądowy w Hiszpanii. Linia Ryanair z zadowoleniem przyjęła orzeczenie Sądu Apelacyjnego w Barcelonie dotyczące szkód wyrządzonych Ryanair i klientom przez internetowe biura podróży (Online Travel Agencies - OTA), które nie mają żadnych umów handlowych z Ryanair i nie są upoważnione przez Ryanair do sprzedaży biletów.
Sąd podtrzymał decyzję pierwszej instancji, która odrzuciła skargę karną ACAVE (hiszpańskiego stowarzyszenia biur podróży) przeciwko Ryanair i stwierdził, że oświadczenia Ryanair o szkodliwych praktykach OTA są zasadne i poparte obszernymi dowodami. Sądy stwierdziły w szczególności, że standardową praktyką OTA jest zawyżanie opłat dla klientów poprzez stosowanie "opłat za usługi", a także fakt, że niektóre internetowe biura podróży utrudniają Ryanair bezpośrednią komunikację z klientami i blokują wypłaty zwrotów, nie podając Ryanairowi prawidłowych danych klienta.
Dara Brady z Ryanair powiedział: Z zadowoleniem przyjmujemy orzeczenie sądowe, które zdecydowanie potwierdza prawo Ryanaira do podnoszenia świadomości na temat szkód, jakie OTA wyrządzają Ryanairowi i naszym klientom, zawyżając opłaty, utrudniając tym samym bezpośredni kontakt z konsumentami w sprawie ważnych aktualizacji lotów i blokując zwroty, do których są uprawnieni. Zachęcamy wszystkich klientów do rezerwowania lotów bezpośrednio na stronie internetowej lub w aplikacji Ryanair, aby uzyskać dostęp do najniższych cen i bezpośredniej obsługi klienta. Klienci powinni zwracać uwagę na pieczęć Ryanair Verified Seal, aby upewnić się, że dokonują rezerwacji bezpośrednio w Ryanair i otrzymują najlepszą wartość i obsługę
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Ryanair walczy z OTA
[2023-06-16 16:38 83.26.37.*]
Kolejne bzdury Ryanaira nadające się tylko do TVP. Do dziś nie zwrócił pieniędzy za dwa odwołane loty w 1921 roku (zakupione na stronie Ryanair). Kontakt z Ryanairem przypomina (bardzo kosztowną) rozmowę głuchego z niemym i na dodatek bez żadnego śladu/dowodu kontaktu. Za brak zwrotu natomiast można mieć pretensje wyłącznie do niebios. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Loty na Sylwestra średnio za ponad
Oficjalny start sezonu
Dział transport:
Loty na Sylwestra średnio za ponad
PLL LOT z nową trasą w 2026
W Polsce podróże są
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
Drezno szykuje atrakcje dla turystów w ramach kampanii tematycznej
Turecka branża turystyczna: Nie rezygnujcie z przyjazdów
Polska w Top 20 organizatorów spotkań
PKP Intercity wstrzymuje sprzedaż wakacyjnych biletów
Bliżej wyższych odszkodowań dla pasażerów kolei
TUgether: składka na pomoc Ukrainie od każdego zorganizowanego wydarzenia
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych przelotów
Rzecznik MŚP postuluje o zniesienie ograniczeń dla najmniejszych przewoźników
McDonald`s odchudzi zestawy dla najmłodszych
Niemiecki przewoźnik zbankrutował
Kolejni przewoźnicy dołączają do Wspólnego Biletu
Nowa odsłona portalu Zabytek.pl ma być bardziej przyjazna turystom
Skontrolowano jakość wody w gminach turystycznych
