Ogłoszenia
Ogłoszenia
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
Włoski przewoźnik lotniczy kończy działalność
Włoski przewoźnik lotniczy ogłosił wycofanie się z rynku.
Zgromadzenie akcjonariuszy drugiego, co do wielkości włoskiego przewoźnika lotniczego - Air Italy (Alisarda i Qatar Airways poprzez AQA Holding spa), zdecydowało o likwidacji "in bonis", co oznacza, iż nie jest ona spowodowana niewypłacalnością spółki. Władze przewoźnika zapewniają, dołożenie starań aby zminimalizować skutki zamknięcia przedsiębiorstwa.
Wszystkie zaplanowane loty (tam i z powrotem) do dnia 25 lutego 2020 r. włącznie (włącznie z pierwszymi odlotami w dniu 26 lutego 2020 r. na trasach krajowych do Malpensa oraz z portów lotniczych Male i Dakar) będą wykonywane przez innych przewoźników, regularnie, bez zmian w stosunku do pierwotnych planowanych dat i godzin oraz na tych samych warunkach. Pasażerowie będą mogli latać z wykorzystaniem swojego biletu. Alternatywnie, pasażerowie mogą zawsze zdecydować się na pełny zwrot kosztów biletu, wysyłając e-mail na adres refunds@airitaly.com (lub kontaktując się ze swoim biurem podróży) przed odlotem.
W przypadku wszystkich biletów zaplanowanych do odlotu do 25 lutego 2020 r. i powrotu po 25 lutego 2020 r. Podróż w obie strony będzie odbywała się regularnie, bez zmian w stosunku do pierwotnych planowanych dat i godzin oraz na tych samych warunkach. W odniesieniu do lotu powrotnego pasażerowie będą mieli możliwość odbycia podróży pierwszym dostępnym rejsem innego przewoźnika, którego szczegóły zostaną podane od 18 lutego 2020 r. Alternatywnie, pasażerowie mogą ubiegać się o zwrot pieniędzy za niewykorzystane odcinki lotu, wysyłając e-mail na następujący adres refunds@airitaly.com (lub kontaktując się z biurem podróży, jeśli bilet został zakupiony za jego pośrednictwem) przed godziną odlotu.
Pieniądze za bilety na loty powrotne po 25 lutego 2020 r. zostaną zwrócone. W przypadku zakupu bezpośrednio na stronie internetowej (portal Air Italy) lub w centrum kontaktowym Air Italy, bilety zostaną zwrócone w całości w sposób, który zostanie podany za pośrednictwem poczty elektronicznej lub na żądanie na adres refunds@airitaly.com. W przypadku zakupu w kasie biletowej Air Italy, zostaną one w pełni zwrócone w dowolnej kasie biletowej Air Italy. W przypadku zakupu za pośrednictwem biura podróży konieczne będzie złożenie wniosku o zwrot lub zmianę podróży poprzez kontakt z biurem.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Koniec włoskiego przewoźnika
[2020-02-13 11:03 192.95.12.*]
ciekawe, czy tą linię lotniczą też wykupi nasz nie-LOT? odpowiedz »
Koniec włoskiego przewoźnika
[2020-02-14 15:20 217.153.32.*]
tę linię odpowiedz »
Słownik języka polskiego
[2020-02-15 09:10 94.172.220.*]
W bierniku 'tą' jest dopuszczalne w języku potocznym.
Pozdrawiam - polonista odpowiedz »
Koniec włoskiego przewoźnika
[2020-02-15 13:29 83.17.160.*]
Ciekawe, żeby nie było jak z AirBerlinem i gwarancją Pani Angeli Merkel, a potem klienci zostali na lodzie w Islandii bo kilka dni przed oficjalnym terminem zaprzestania działalności nagle przestali latać. I na nic się dały gwarancje i obietnice rządu niemieckiego i maile przesyłane, że wszystko jest ok. odpowiedz »
Dział aktualności dnia:
Oficjalny start sezonu
IGHP: listopad z lepszymi wynikami niż rok
Dział dla turystów:
Oficjalny start sezonu
IGHP: listopad z lepszymi wynikami niż rok
LOT zapowiada nowe połączenia z
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
Czeskie uzdrowiska starają się o wpis na listę UNESCO
Jak można wykorzystać sztuczną inteligencję w hotelarstwie?
Tydzień wzrostów w biurach podróży
Wyniki konkursu Perfect SPA Awards 2018
Ruszyła szkoła zbudowana przy wsparciu Itaki
Polregio uruchamia nowy system sprzedaży i aplikację mobilną
SOIT rozpoczyna kampanię #OneVoice
Turyści pomogą poszkodowanym w nawałnicach
Zakaz lotów z południowej części Afryki przedłużony
Stewardessy oburzone decyzją przewoźnika
Grecja: reaktywacja turystyki powinna opierać się na trzech fundamentach
Ryanair uruchamia nowe trasy z Polski na Ukrainę
Itaka wzmacnia ofertę lotów w zimie
Uważajcie na BIURO PODRÓŻY ITAKA
Chińskie TUI wznawia działalność
Jak Polacy wybierają cel wyjazdów?
Ryanair zadowolony z orzeczenia sądu w sprawie rekompensat dla pasażerów
Włochy: zawalił się fragment mostu na autostradzie w Genui
Osłabienie marż organizatorów prawdopodobnie już minęło
Sfinks podpisał umowę na objęcie akcji spółki
