Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Sfinks podpisał umowę na objęcie akcji spółki
Spółka Sfinks Polska, zarządzająca sieciami Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło i WOOK, podpisała z Sylwestrem Cackiem umowę nabycia 2,5 mln sztuk akcji serii P na kwotę 2,5 mln zł.
Jednocześnie główny akcjonariusz przyjął ofertę spółki na objęcie kolejnych 3 mln sztuk akcji. Do Sfinksa w ramach emisji serii P wpłynęła już wpłata w wysokości 500 tys. zł od innego inwestora.
Podpisałem umowę nabycia akcji o wartości 2,5 mln zł, a jednocześnie podtrzymuję swoją gotowość do objęcia wszystkich oferowanych w ramach emisji walorów, na które nie zapiszą się inni inwestorzy. Dlatego przyjąłem ofertę złożoną formalnie przez spółkę na kolejne 3 mln akcji. Na tym etapie jednak nie została w tym zakresie podpisana umowa, by nie zamykać drogi uprawnionym inwestorom, którzy chcieliby jeszcze wziąć udział w tej emisji. Widzimy zainteresowanie akcjami Sfinksa, co potwierdza też dokonana już wpłata na 0,5 mln zł. Sfinks ma przed sobą ambitne plany i klarowną wizję rozwoju, co musi przełożyć się na wzrost wartości spółki - mówi Sylwester Cacek, główny akcjonariusz, a jednocześnie prezes zarządu Sfinks Polska.
Sfinks zobowiązał się w umowie z bankiem do podwyższenia kapitału zakładowego o co najmniej 5,5 mln zł. W ramach emisji akcji serii P spółka zaoferowała od 2 do 6 mln akcji. Prawo pierwszeństwa do objęcia nowych akcji posiadają akcjonariusze z udziałem co najmniej 1% w kapitale spółki. Termin na zawarcie umów objęcia walorów, a także dokonywanie wpłat za akcje mija 29 lipca 2019.
Zgodnie z założeniami strategii Sfinks do 2022 roku chce zarządzać siecią liczącą co najmniej 400 lokali, a także nawiązać współpracę z nie mniej niż 1000 punktów gastronomicznych w ramach programu afiliacyjnego. Oprócz dokonywania akwizycji zapewniających przejęcie pakietów kontrolnych, spółka zamierza realizować inwestycje w pakiety mniejszościowe w przypadku konceptów o dużym potencjale wzrostu i z kompetentną kadrą zarządczą. Strategia zakłada też przeniesienie marek Sphinx, Chłopskie Jadło i Piwiarnia do spółek zależnych i dalszy rozwój konceptów w ramach tych struktur.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Cel: Innowacje, Technologie i Zrównoważony Rozwój w
Dział prawo i podatki:
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Przedłużony ruch bezwizowy do
Turysta może otrzymać zwrot całości ceny, nawet jeśli skorzystał z części
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
SOIT rozpoczyna kampanię #OneVoice
Kolejne kraje zaczynają wymagać testów także od zaszczepionych
Polska Izba Turystyki organizuje Kongres w Egipcie
IGHP: prawie 40 proc. osób zatrudnionych w hotelarstwie straciło pracę
Ceny w biurach nieco wyższe niż przed tygodniem
Jak hotelarze zamierzają poradzić sobie ze skutkami epidemii?
Itaka wzmacnia ofertę lotów w zimie
500 uczestników na warsztatach kulinarnych
Rusza konkurs Teraz Polska Turystyka
Trwa nabór partnerów do Poznania za pół ceny
MSiT ogłosiło wyniki konkursu na dofinansowanie zadań z turystyki
Ilu turystów skorzystało z polskiej bazy noclegowej w 2019 r.?
Jakie ubezpieczenie na wyjazd w góry?
Na wyspie Uznam nie chcą turystów z Polski?
Machu Picchu ponownie otwarte dla turystów
Wakacje.pl kupiły kolejną markę
Pomoc dla najbardziej poszkodowanych organizatorów
Travelito - wypożyczalnia nosidełek turystycznych
