Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot na Portugalię, 26 kwietnia - 4 maja 2024
- Specjalista ds. turystyki Warszawa
- Kasjer/ kasjerka lotnicza - Warszawa
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki- Warszawa
- Pilot 26.04 - 03.05.2024 Włochy
- Pracownik biura podróży
- Nowy salon Wakacje.pl zatrudni specjalistę ds....
- Pomoc Księgowa w biurze podróży
- SPECJALISTA DS TURYSTYKI Z J. JAPOŃSKIM
- Bydgoszcz - Kierownik Biura

Drożeją noclegi w obiektach hotelowych
Średnia cena pokojonocy wzrosła we wszystkich typach obiektów. Najmniejszy wzrost odnotowano w przypadku hoteli o kategorii 2-gwiazdek (wzrost o 0,53% do poziomu 196,05 zł).
W lutym średnia cena pokojonocy wyniosła 235,35 zł, i była o 2,23% wyższa niż rok wcześniej- czytamy w raporcie serwisu Hotele.pl. W lutym w największym stopniu podrożały noclegi w obiektach nieskategoryzowanych (wzrost o 2,84% do poziomu 186,96 zł), oraz w hotelach o standardzie jednej gwiazdki (wzrost o 2,77% do poziomu 166,65 zł).
Średnia cena pokojonocy wzrosła we wszystkich typach obiektów. Najmniejszy wzrost odnotowano w przypadku hoteli 2-gwiazdkowych (wzrost o 0,53% do poziomu 196,05 zł).
Jakie hotele wybieramy
Luty był kolejnym miesiącem, w którym zaobserwowano znaczny spadek udziału hoteli 3-trzygwiazdkowych w łącznej liczbie rezerwacji. W analizowanym okresie udział ten wyniósł 48,11% i był o 2,12 p.p. niższy niż w analogicznym okresie w roku ubiegłym. Spośród obiektów hotelowych swój udział w rynku rezerwacji powiększyły jedynie najdroższe obiekty o standardzie 4 gwiazdek (udział na poziomie 23,42%, wzrost o 1,20 p.p.) oraz hotele 5-gwiazdkowe (udział na poziomie 2,19%, wzrost o 0,48 p.p.). Największy wzrost udziału w rynku uzyskały obiekty nieskategoryzowane - w lutym wybrało je 14,62% klientów, co oznacza wzrost w ujęciu r/r o 1,93 p.p.
Kiedy i gdzie rezerwujemy
W lutym br. największa liczba rezerwacji przypadła na hotele w Warszawie, których udział w łącznej liczbie rezerwacji wyniósł 25,9% (wzrost o 2,14 p.p. r/r). Drugim co do popularności miastem był Wrocław (udział na poziomie 7,6%, spadek r/r o 0,20 p.p.), a trzecim Poznań (udział na poziomie 5%, spadek w ujęciu r/r o 0,33 p.p.).
Klienci Hotele.pl rezerwowali hotele średnio na 7 dni przed planowaną datą przybycia do hotelu, tj. o 0,24 dnia później niż w analogicznym miesiącu w roku ubiegłym.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Niskie zadowolenie klientów w
Hotelarze obawiają się kosztów i niskiego
UNWTO: Turystyka bliska przekroczenia poziomów sprzed
Starsze aktualności:
Dobre wyniki Grupy Accor za 2022
Rainbow zaprasza na Filipiny, do Wenezueli oraz na karaibską
Gmina Mielno zbadała
Hotelowe lobby wizytówką
Lotnisko Poznań Ławica płaci mieszkańcom
Sopot podsumowuje spotkania biznesowe za
Radość i zabawa będą nadawać ton w
Początek roku nie napawa hotelarzy
Biuro podróży zmieni właściciela?
Branże lotnicza: nowe stawki opłat dyskryminują regionalne lotniska
Andrzej Gut-Mostowy wraca do rządu
Turystka zginęła podczas zabawy wodnej
Itaka chwali się wynikami w Czechach
Miliony pasażerów na Dworcu Zachodnim
Turyści będą mieć utrudniony dostęp do wieży Eiffla
Remont wybrzeża pomoże turystyce?
Polonus startuje z akcją promocyjną
Sabre będzie współpracował z Google
Znaleziono ciało Polki zaginionej w Bułgarii
Trasa Górnicza wielickiej kopalni znów otwarta
Lotnisko w Poznaniu spodziewa się udanego sezonu letniego
Europ Assistance: w 2021 roku więcej spraw niż przed pandemią
Wkrótce zacznie obowiązywać cisza nocna na Lotnisku Chopina
Travelist przyznaje certyfikaty obiektom noclegowym
Upadek Thomasa Cooka problemem dla turystyki w wielu krajach
Wenecja broni się przed falą turystów
Był ktoś z Biurem podróży KOSTRAVEL w Hiszpanii?