Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Obsługa klienta w biurze podróży
- Specjalista ds. Sprzedaży
- Pilot Rzym 22-25.05.2024
- Specjalista ds. turystyki! Wakacje.pl Otwock
- Organizator imprez turystycznych/ specjalista ds....
- Zestaw tour guide
- Travelplanet.pl Gliwice specjalista ds turystyki
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- Kucharka
- Pilot wycieczek rowerowych
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Data ważności: 2022-09-18
Województwo: Małopolskie
W Droplabs sp. z o.o. umożliwiamy firmom - głównie z branży aquaparków, parków rozrywki, wycieczek i atrakcji sprzedawać swoje usług online oraz przez partnerów biznesowych. Dynamicznie się rozwijamy - zaufało nam już kilkaset firm, m.in. Tatrzański Park Narodowy, Park Wodny w Krakowie, Chochołowskie Termy czy Kopalnia Soli Bochnia.
Poszukujemy osoby zainteresowanej pracą w naszym biurze w Krakowie w zespole obsługi klienta.
Wymagania
Umiejętność priorytetyzowania swoich zadań.
Umiejętność szybkiego nawiązywania kontaktu.
Bardzo dobre posługiwanie się językiem polskim.
Zaangażowanie i chęć rozwoju.
Dokładność i systematyczność.
Mile widziane
Wiedza jak działają aplikacje internetowe.
Doświadczenie na podobnym stanowisku.
Zainteresowanie branżą turystyczną, w szczególności atrakcjami i aktywnościami.
Obowiązki
Ciągłe zainteresowanie produktem Droplabs oraz bycie na bieżąco ze wszystkimi zmianami.
Mailowa oraz telefoniczna obsługa zgłoszeń klientów.
Wyjaśnianie wszelkich wątpliwości związanych z działaniem produktu jak i ogólnie sprzedaży online.
Co oferujemy?
Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności (na B2B lub na Umowie Zlecenie).
Program zwrotów pieniędzy za bilety zakupione do naszych klientów.
Kącik baristy, gdzie przygotowujemy kawę z Kolumbii, czy Brazylii.
Integracje przez wspólne granie online lub planszówki.
Szczegóły
Praca na cały etat.
Praca w naszym biurze w Krakowie.
Dział: Dam pracę
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Data wstawienia: 2022-08-19 14:59Data ważności: 2022-09-18
Województwo: Małopolskie
W Droplabs sp. z o.o. umożliwiamy firmom - głównie z branży aquaparków, parków rozrywki, wycieczek i atrakcji sprzedawać swoje usług online oraz przez partnerów biznesowych. Dynamicznie się rozwijamy - zaufało nam już kilkaset firm, m.in. Tatrzański Park Narodowy, Park Wodny w Krakowie, Chochołowskie Termy czy Kopalnia Soli Bochnia.
Poszukujemy osoby zainteresowanej pracą w naszym biurze w Krakowie w zespole obsługi klienta.
Wymagania
Umiejętność priorytetyzowania swoich zadań.
Umiejętność szybkiego nawiązywania kontaktu.
Bardzo dobre posługiwanie się językiem polskim.
Zaangażowanie i chęć rozwoju.
Dokładność i systematyczność.
Mile widziane
Wiedza jak działają aplikacje internetowe.
Doświadczenie na podobnym stanowisku.
Zainteresowanie branżą turystyczną, w szczególności atrakcjami i aktywnościami.
Obowiązki
Ciągłe zainteresowanie produktem Droplabs oraz bycie na bieżąco ze wszystkimi zmianami.
Mailowa oraz telefoniczna obsługa zgłoszeń klientów.
Wyjaśnianie wszelkich wątpliwości związanych z działaniem produktu jak i ogólnie sprzedaży online.
Co oferujemy?
Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności (na B2B lub na Umowie Zlecenie).
Program zwrotów pieniędzy za bilety zakupione do naszych klientów.
Kącik baristy, gdzie przygotowujemy kawę z Kolumbii, czy Brazylii.
Integracje przez wspólne granie online lub planszówki.
Szczegóły
Praca na cały etat.
Praca w naszym biurze w Krakowie.
Ogłoszeniodawca
Firma: DroplabsZobacz inne ogłoszenia z tego województwa
Zobacz inne ogłoszenia z tego województwaDubai Tourism otworzył w Warszawie swoje biuro
Jakie zmiany nastąpiły w rynku gwarancji ubezpieczeniowych?
Zwyciężczyni Master Chefa prowadziła warsztaty w Radissonie
MSZ wydaje kolejne ostrzeżenie
Dziennikarz pokazał słabość środków bezpieczeństwa na izraelskim lotnisku
Wzrastają ceny greckich kierunków
Pracownicy warszawskiego lokalu strajkują
Czy wysokie temperatury ograniczą liczbę turystów w Hiszpanii i Bułgarii?
Unia chce lepiej kontrolować przyjeżdżających. Tylko czy właściwych?
Lufthansa Group zmienia zasady rezerwacji przez GDS