Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
Pracownicy warszawskiego lokalu strajkują
Od początku tygodnia trwa protest pracowników w warszawskim lokalu Krowarzywa.
W niedzielę pracownicy założyli związek zawodowy. Twierdzą, że walczą o umowy o pracę i ustalenie stawki godzinowej (więcej pisze o tym Gazeta Wyborcza - wyborcza.biz
Jak przekonuje współwłaściciel lokalu Krzysztof Bożek w wywiadzie dla InnPoland.pl przekonuje, że wszyscy pracownicy pracowali na podstawie umowy o pracę, bądź umowy-zlecenia. Jego zdaniem protest jest skierowany przeciwko zwolnieniu jednego z pracownik, który miał nie spełniać oczekiwań kierownictwa, a także przeciw nowemu managerowi lokalu. Cały wywiad dostępny jest pod adresem innpoland.pl
Zarząd sieci zamieścił na swoim fanpage'u oświadczenie, w którym odnosi się do protestów. Bardzo nam przykro z powodu nieporozumienia w naszym zespole. W takich sytuacjach zwykle obydwie strony są winne. Wszyscy popełniamy błędy i całe życie się uczymy. Nieprawdą jest, że zwolniliśmy wszystkich pracowników. Zwolniona została jedna osoba. Prowadzimy rozmowy, staramy się dojść do porozumienia. W miejscach takich jak nasze, ważne jest zaufanie, wspólne cele i poglądy, a to nie zawsze się udaje. Chcielibyśmy, aby cały nasz zespół podzielał nasze podejście do jedzenia i pracy. Jesteśmy wymagającym pracodawcą, dlatego ma to odzwierciedlenie w naszym jedzeniu, lokalu, liczbie gości. Wymagamy od siebie i od innych. Obiecujemy wam, że nikt z tej sytuacji nie wyjdzie pokrzywdzony. Zależy nam na tym, aby pracowali u nas ludzie, którzy czują się zadowoleni, a nie zniewoleni ;) Własne brudy, jak każda rodzina, pierzemy za zamkniętymi drzwiami. Dogadujemy się już z ekipą. Wszystko wraca do normy.Przepraszamy wszystkich za niedogodności. - można przeczytać w treści oświadczenia.
Media społecznościowe kipią z gniewu, na facebookowym profilu lokalu można znaleźć pełno opinii osób wzburzonych zaistniałą sytuacją. Krowarzywa uchodzą za lokal, który przyciąga w znacznej mierze klientów o lewicowych poglądach. W tej sytuacji całe zamieszanie na pewno będzie marketingowo szkodliwe dla lokalu i może spowodować utratę klientów. Mamy dwa przeciwne stanowiska: pracowników i właścicieli, trudno przesądzać, kto w tym sporze ma rację.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział aktualności dnia:
Dział prawo i podatki:
Koniec konfliktu Anex Tours i JoinUp! z
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Airbus zaprezentuje nowy model samolotu
Powstaje Szlak Kulinarny Ziemi Kaliskiej
Światowa Organizacja Turystyki krytykuje USA
Turecka policja apeluje o ostrożność w dniu 19 maja
Rośnie popularność wina wśród Polaków
Koszyce promują się w Krakowie
MSZ wydaje kolejne ostrzeżenie
Dziennikarz pokazał słabość środków bezpieczeństwa na izraelskim lotnisku
MSZ ostrzega przed podróżą do Belgii
OSAT nie weźmie udziału w Forum Agentów
Dwucyfrowe wzrosty w biurach podróży
Czy wysokie temperatury ograniczą liczbę turystów w Hiszpanii i Bułgarii?
Unia chce lepiej kontrolować przyjeżdżających. Tylko czy właściwych?
Lufthansa Group zmienia zasady rezerwacji przez GDS
MSZ ostrzega przed wyjazdami do Algierii
Odbyła się konferencja o bezpieczeństwie podczas wypoczynku młodzieży
ULC wydawał certyfikaty naruszając prawo?