Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Zobacz także
PIG: Miało być wsparcie dla turystyki i gastronomii, a jest miesiąc milczenia
Polska Wschodnia - tanie pożyczki dla turystyki
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i kultura
Chorwacja doceniona za osiągnięcia w rozwoju zrównoważonej turystyki
Ruszył fundusz pożyczek dla firm turystycznych ze wschodniej Polski
Cykl szkoleń PART dla branży hotelarsko-turystycznej trwa
Juz niedługo rozpoczną sie kolejne szkolenia dla hotelarzy, współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, a realizowany pod nadzorem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
W ramach cyklu szkoleń organizowanego przez PART "Rozwój przemysłu hotelarsko-turystycznego poprzez szkolenie kadr w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii" odbyło się już 6 szkoleń w 4 miastach, tj.: Warszawa, Gdynia, Poznań, Kraków. Cykl spotkań odbywał się w dwóch modułach:
1) Większa sprzedaż - nowoczesne podejście do sprzedaży za pomocą systemu rezerwacyjnego oraz
2) Sprawne zarządzanie - PMS elektroniczne systemy zarządzania hotelem, obiektem gastronomicznym oraz obiektem turystycznym.
Szkolenia cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem i istotne zebrały dobre opinie od uczestników. Opinie te można przeczytać na stronie PART (www.szkolenia.part.com.pl).
Poniżej zamieszczamy harmonogram kolejnych szkoleń, które odbędą się jeszcze w tym roku:
"Większa sprzedaż" - nowoczesne podejście do sprzedaży za pomocą systemów rezerwacyjnych.
Wrocław: 6-7 listopad 2006 r.
Poznań: 16-17 listopad 2006 r.
"Sprawne zarządzanie" - PMS elektroniczne systemy zarządzania hotelem, obiektem gastronomicznym oraz obiektem turystycznym.
Kraków: 24-25 październik 2006 r.
Katowice: 7-8 listopad 2006 r.
Olsztyn: 14-15 listopad 2006 r.
"Zadowolony klient" - przewodowa oraz bezprzewodowa komunikacja w hotelu
Kraków: 14-15 listopad 2006 r.
Aby dokonać rezerwacji oraz zapoznać się z dokładnym programem szkoleń wystarczy wejść na stronę internetową projektu www.szkolenia.part.com.pl.
Szczegółowych informacji udziela:
Biuro realizacji projektu Polska Agencja Rozwoju Turystyki S.A.
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
e-mail: info@szkolenia.part.com.pl
www.szkolenia.part.com.pl
tel. (0-22) 860-73-34
(0-22) 860-73-35
(0-22) 860-73-36
faks (0-22) 860-73-37
Komentarze
Tagi:
Dział targi, konferencje, workshop:
Nowe Trendy w Turystyce już za
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Na lotnisku w Balicach znaleziono amfetaminę
Nowe oblicze bielskiej Starówki
Sheraton Poznan: Letnie Weekendowe Grillowanie
Solaris z nową agencją reklamową
Pomorze: kampania reklamowa za 5,5 mln zł
Dostawca usług turystycznych dla zagranicznego biura
4,5 tys osób protestowało przeciwko budowie superszybkiej kolei!
Wenezuela znacjonalizuje kolejny hotel sieci Hilton
Filmowy szlak wycieczkowy powstaje w Łodzi
Katastrofa bułgarskiego autokaru
Ryanair: od listopada loty Kraków - Bolonia
Warszawski Hotel Marriott zaserwuje gościom koszerną kuchnię