TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Ruszyła kampania promująca Warszawę

Na internetowych stronach telewizji CNN rozpoczęła się promująca Warszawę kampania pod hasłem "stolica Polski miastem kontrastów".


Można m.in. obejrzeć film o starym mieście i nowoczesnych budynkach Warszawy. O tym, że Warszawa jest miastem tradycji przekonują siostry zakonne, ksiądz i starsze małżeństwo. Młodzież ze swej strony twierdzi, że Warszawa ma młodego ducha. Akcja promocyjna potrwa 1,5 miesiąca. CNN w zamian otrzyma darmowe noclegi w warszawskich hotelach zrzeszonych w Warsaw Destination Alliance. Trwają rozmowy o wykupie reklam telewizyjnych w stacjach CNN i BBC.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
kampania promująca Warszawę promocja promowanie Warszawy Warszawa stolica Polski miastem kontrastów Warsaw Destination Alliance reklamy telewizyjne o Warszawie w stacjach CNN BBC




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję