Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
Szkolenie warsztatowe dla właścicieli i managerów gastronomii
W terminie 21-23 marca 2011 r. firma szkoleniowo - doradcza H&R System organizuje w Warszawie pierwsze w Polsce szkolenie dedykowane dla właścicieli i managerów restauracji oparte na autorskim programie warsztatowo - audytowym. Kolejne szkolenia prowadzone będą w innych regionach.
Grupy szkoleniowe liczą od 2 do 8 osób. Szkolenie trwa 3 dni. Jednego z nich uczestnicy odwiedzą wraz z trenerem restauracje wybrane według określonego klucza i wspierając się opracowanym przez H&R System formularzem ocenią jakość obsługi oraz zbadają różne aspekty funkcjonowania restauracji.
Stosowane metody szkoleniowe mają na celu aktywizację uczestników i przygotowanie ich do skutecznego wykorzystania zdobytej wiedzy i umiejętności w praktyce. Autorska formuła szkolenia prezentuje przykłady konkretnych rozwiązań i sprzyja nabywaniu umiejętności operacjonalizacji wiedzy.
Program skupia się wokół zagadnień związanych ze wzmacnianiem i wyróżnianiem marki, badaniem konkurencji, budowaniem standardów i opracowaniem kalendarza projektów. Zajęcia ukierunkowane są na doskonalenie kompetencji uczestników w zakresie efektywnego planowania w gastronomii, zdobycie wiedzy dotyczącej zarządzania marką, zapoznanie z rolą znaczenia marki restauracji w budowaniu długotrwałych relacji z Gośćmi i pomoc w diagnozowaniu mocnych i słabych stron restauracji.
Podsumowaniem szkolenia jest moduł realizowany w oparciu o moderowaną przez trenera "burzę mózgów". Metoda ta pozwala na skonfrontowanie opinii i ocen poszczególnych uczestników szkolenia i skorzystanie z wzajemnych doświadczeń w procesie formułowania wniosków i przyswajania wiedzy.
Po szkoleniu uczestnik wie, jak wyróżnić restaurację i określić grupę docelową gości, umie planować i obliczać zyskowność prowadzonych działań, wie jakimi sposobami efektywnie budować zespół i potrafi stosować narzędzia służące rozwijaniu działalności. Koszt szkolenia to 2400 zł netto. W cenę wliczone są materiały szkoleniowe, konsultacje z trenerem, lunch i przerwy kawowe. Szkolenie prowadzi Rafał Pasenik, trener od wielu lat związany z branżą HoReCa.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział hotele, pensjonaty:
50 lecie marki ważnej dla światowego
Enoturystyka rozwija się w
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Nowy prom irlandzkiego armatora Irish Feries zastąpi "Normady"
POT zaprasza do udziału w workshopie z rosyjską branża turystyczną
Utworzono szlak maziarski w Małopolsce
Dni Węgrzyna w Krakowie - weekend dla smakoszy win
Ryanair osiąga bardzo dobre wyniki
Wizz Air rezygnuje z trasy Katowice - Warna
Andrzej Oślizło - nowy członek zarządu PLL LOT
Toruński deweloper wybuduje nowy hotel
Angielski dla pracowników gastronomii
Kraków: ruszyła budowa ważnego odcinka drogi krajowej nr 94
Pakistan - katastrofa samolotu pasażerskiego
Nowa Baza Biur Turystycznych dostępna!
Kartą kredytową - niebezpiecznie
Terminal 2 na Okęciu zamknięty