Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Szkolenie warsztatowe dla właścicieli i managerów gastronomii
W terminie 21-23 marca 2011 r. firma szkoleniowo - doradcza H&R System organizuje w Warszawie pierwsze w Polsce szkolenie dedykowane dla właścicieli i managerów restauracji oparte na autorskim programie warsztatowo - audytowym. Kolejne szkolenia prowadzone będą w innych regionach.
Grupy szkoleniowe liczą od 2 do 8 osób. Szkolenie trwa 3 dni. Jednego z nich uczestnicy odwiedzą wraz z trenerem restauracje wybrane według określonego klucza i wspierając się opracowanym przez H&R System formularzem ocenią jakość obsługi oraz zbadają różne aspekty funkcjonowania restauracji.
Stosowane metody szkoleniowe mają na celu aktywizację uczestników i przygotowanie ich do skutecznego wykorzystania zdobytej wiedzy i umiejętności w praktyce. Autorska formuła szkolenia prezentuje przykłady konkretnych rozwiązań i sprzyja nabywaniu umiejętności operacjonalizacji wiedzy.
Program skupia się wokół zagadnień związanych ze wzmacnianiem i wyróżnianiem marki, badaniem konkurencji, budowaniem standardów i opracowaniem kalendarza projektów. Zajęcia ukierunkowane są na doskonalenie kompetencji uczestników w zakresie efektywnego planowania w gastronomii, zdobycie wiedzy dotyczącej zarządzania marką, zapoznanie z rolą znaczenia marki restauracji w budowaniu długotrwałych relacji z Gośćmi i pomoc w diagnozowaniu mocnych i słabych stron restauracji.
Podsumowaniem szkolenia jest moduł realizowany w oparciu o moderowaną przez trenera "burzę mózgów". Metoda ta pozwala na skonfrontowanie opinii i ocen poszczególnych uczestników szkolenia i skorzystanie z wzajemnych doświadczeń w procesie formułowania wniosków i przyswajania wiedzy.
Po szkoleniu uczestnik wie, jak wyróżnić restaurację i określić grupę docelową gości, umie planować i obliczać zyskowność prowadzonych działań, wie jakimi sposobami efektywnie budować zespół i potrafi stosować narzędzia służące rozwijaniu działalności. Koszt szkolenia to 2400 zł netto. W cenę wliczone są materiały szkoleniowe, konsultacje z trenerem, lunch i przerwy kawowe. Szkolenie prowadzi Rafał Pasenik, trener od wielu lat związany z branżą HoReCa.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Nowy prom irlandzkiego armatora Irish Feries zastąpi "Normady"
POT zaprasza do udziału w workshopie z rosyjską branża turystyczną
Utworzono szlak maziarski w Małopolsce
Dni Węgrzyna w Krakowie - weekend dla smakoszy win
Ryanair osiąga bardzo dobre wyniki
Wizz Air rezygnuje z trasy Katowice - Warna
Toruński deweloper wybuduje nowy hotel
Angielski dla pracowników gastronomii
Kraków: ruszyła budowa ważnego odcinka drogi krajowej nr 94
Pakistan - katastrofa samolotu pasażerskiego
Nowa Baza Biur Turystycznych dostępna!
Kartą kredytową - niebezpiecznie
Terminal 2 na Okęciu zamknięty
