TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Polski tydzień w CNN International

Telewizja CNN przygotowuje serię programów o Polsce, które będą emitowane od 6 października. "Eye on Poland: Country at the Crossroads", czyli "Obiektyw na Polskę: Kraj na rozdrożu" należy do serii programów o różnych krajach, nadawanych od ponad trzech lat przez CNN International.


Dotychczas zostały wyemitowane programy o Rosji, Chinach, Indiach, Korei Południowej, Brazylii i Republice Południowej Afryki.

W komunikacie prasowym CNN International można przeczytać między innymi, że Polska to "kraj z dumną przeszłością i obiecującą przyszłością", a także: "Wpływ Polski na światowej scenie rośnie. Jest ona siłą motoryczną w nowej Europie, krajem z wykwalifikowaną siłą roboczą, rozciągającym swe wpływy poza swoje granice i coraz bardziej atrakcyjnym dla zagranicznych inwestorów."

Korespondenci CNN: Fionnuala Sweeney, gospodyni programu, Zain Verjee, Diana Magnay, Frderick Pleitgen, Robin Oakley, Phil Black oraz Jill Dougherty będą nadawali na żywo swoje relacje z Polski, które zostaną uzupełnione wcześniej przygotowanymi materiałami. Dodatkowo CNN zachęca telewidzów do interaktywnego oglądania serii poprzez wysyłanie przez internet uwag na jej temat, a także własnych filmów wideo. Mike McCarthy, wiceprezes CNN International przyznał - Chcemy usłyszeć poglądy ludzi na temat Polski.

W poniedziałek, 6 października, CNN ma opowiedzieć, dlaczego Polska staje się coraz bardziej istotna na arenie globalnej oraz w jaki sposób przygotowuje się do pierwszej w swojej historii organizacji mistrzostw Europy w piłce nożnej w 2012 roku.

Program, który zostanie nadany we wtorek poświęcony zostanie problemom miejsca Polski w strategii bezpieczeństwa międzynarodowego, jej stosunkom z USA i z Rosją, a także roli Polski w NATO i Unii Europejskiej.

W trzecim odcinku korespondenci CNN skupią się na gospodarce, omówią umocnienie się złotego wobec dolara oraz opowiedzą o firmach, które są motorem rozwoju ekonomicznego, giełdzie, rynku nieruchomości, a także o roli imigracji do USA i Unii Europejskiej w ożywieniu gospodarki.

W czwartek ma być mowa o kulturze, a w ostatnim piątkowym programie o Polsce będą mówić Polacy z kraju i całego świata oraz polskie gwiazdy sportu.

Uzupełnieniem całej serii są telewizyjne spoty, które mają promować Polskę poprzez ukazywanie jej jako kraju coraz bardziej dynamicznego, nowoczesnego oraz atrakcyjnego turystycznie. Kampania promocyjna rozpoczęła się 26 września i potrwa do 14 grudnia.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
CNN International program seria promocja Eye on Poland dumna przeszłość obiecująca przyszłość Fionnuala Sweeney relacja Mike McCarthy NATO Unia Europejska kultura organizacja mistrzostwa piłka nożna euro 2012 gospodarka spoty reklamowe


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję