POT chce zachęcać do podróży krajowych
Dzięki konkursowi Polska Organizacja Turystyczna promuje atrakcje Polski wśród Polaków. VI Turystyczne Mistrzostwa Vlogerów to kolejna edycja akcji Polskiej Organizacji Turystycznej. Konkurs, tym razem w wiosennej odsłonie, skierowany jest do twórców wideo prowadzących autorskie kanały w serwisie YouTube, na których publikują filmy o charakterze podróżniczym, górskim, kulinarnym lub lifestyle owym, a jednocześnie pozostają aktywni w mediach społecznościowych.
Turystyczne Mistrzostwa Vlogerów są konkursem, który nie tylko pozwala odkryć unikatowe atrakcje szesnastu województw Polski, ale przede wszystkim zachęcić do podróżowania po kraju. Polska jest piękna, a niezwykłą podróż można odbyć nawet po najbliższej okolicy. Dziękuję Vlogerom za przybliżanie atrakcji turystycznych, miejsc nieoczywistych, godnych odwiedzenia. Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie POT i podzielenia się swoimi turystycznymi odkryciami przyznaje Andrzej Gut-Mostowy, wiceminister sportu i turystyki.
Idea Mistrzostw wpisuje się również w cele zrównoważonego rozwoju. Konkurs promuje bowiem zdrowy tryb życia i ograniczenie szkodliwego wpływu aktywności turystycznej na środowisko. Doświadczenia ubiegłych lat stanowią gwarancję, że stworzone przez twórców treści kolejny raz okażą się skarbnicą turystycznej wiedzy oraz zainspirują do odwiedzenia ciekawych miejsc, szczególnie w sezonie wiosennym i letnim zachęca do udziału w Mistrzostwach Rafał Szmytke, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej. Mamy również nadzieję, że docierając do szerokiej, turystycznej publiczności, podkreślimy znaczenie i wpływ turystyki, w tym przede wszystkim turystów na aspekty zrównoważonego rozwoju. Jednocześnie wierzymy, że zdrowa rywalizacja dostarczy twórcom, widzom oraz wszystkim zaangażowanym w konkurs wielu pozytywnych wrażeń i ogromnych emocji prezes.
Do udziału w tegorocznej edycji i reprezentowaniu wybranego województwa Polska Organizacja Turystyczna zaprasza YouTuberów, którzy mają min. 1 tys. subskrybentów, a w mediach społecznościowych, tj. na Facebooku i Instagramie obserwuje ich min. 1 tys. osób. W pierwszym etapie spełniający określone wyżej kryteria twórcy, mogą zgłaszać swoje kandydatury do udziału w Mistrzostwach poprzez formularz zgłoszeniowy, który dostępny jest na stronie mistrzostwablogerow.polska.travel. Oceną zgłoszeń, które powinny zawierać m.in. odnośniki do dwóch filmów twórców (każdy z min. 2 tys. wyświetleń) wraz z uzasadnieniem kandydatury, zajmie się Jury, w którego skład wchodzić będą podróżnicy, vlogerzy i eksperci związani z branża turystyczną.
Szesnastu twórców, którzy uzyskają najwyższe oceny, przejdzie do drugiego etapu konkursu, który polegał będzie na promowaniu wskazanego regionu. Każdy influencer będzie miał za zadanie przygotować dwa materiały wideo oraz przygotować relację z wyprawy po danym regionie w prowadzonych przez siebie mediach społecznościowych. Zgłoszenia przyjmowane są do 18 maja br. (do godz. 10:00).
Każdy z szesnastu zakwalifikowanych uczestników otrzyma honorarium w wysokości 5 tys. zł netto, a laureaci dodatkowe nagrody pieniężne: 15 000 zł (I miejsce), 8 000 zł (II miejsce), 5 000 zł (III miejsce). Udział w Turystycznych Mistrzostwach Vlogerów był dla nas ciekawym wyzwaniem oraz motywował nas do tego, aby spojrzeć na własny region w nieco inny sposób. Elementy rywalizacji sprawiały, że tworzenie i publikacja materiałów były jeszcze bardziej emocjonujące, a dodatkowo cieszył nas pozytywny odbiór lokalnej społeczności oraz ogromne wsparcie mieszkańców regionu zachęcają do udziału w Akcji Wojtek i Kasia Grabowscy ("RoadTripBus"), zwycięzcy zeszłorocznej edycji Konkursu.
Szczegóły i regulamin konkursu są dostępne na stronie mistrzostwablogerow.polska.travel
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Niemcy w 2024 stawiają na turystykę
Niemcy wznawiają swoją globalną kampanię na rzecz zrównoważonego
Dział atrakcje turystyczne:
Obchodzimy Światowy Dzień
Ruszyła kolejna edycja konkursu Małopolska
Specustawa odrzańska zagrożeniem dla
Muzeum Westerplatte dostało więcej dotacji niż
Starsze aktualności:
Polacy zainteresowani
POT chce zachęcać do podróży
Marka Golden Tulip promowana przez Wojciecha
Ceny imprez na sierpień w
Rainbow podsumował ubiegły rok i wskazał podział
Parking przy lotnisku - ważne
Airbnb na lato 2023 - powrót do
Ryanair zapewnia sobie dostawy
Wakacje.pl radzą turystom jak (taniej)
Promocja atrakcji turystycznych w
Ceny wyjazdów na sierpień
Hotele Mercure zachęcają do zwiedzenia
Ile grecka turystyka straciła w pierwszym półroczu?
Słowacja pozwoli na zagraniczne wyjazdy
Które atrakcje turystyczne były najczęściej wyszukiwane w Google?
Znana postać dołącza do panelistów Hotel Trends Poland&CEE
Przewodnik Michelin obejmie kolejnej miasto w Polsce
Posiedzenie ministrów turystyki Unii Europejskiej w Dijon
Chińscy turyści zaczynają zmieniać przyzwyczajenia
Meetings Week Poland w nowej formule
UNWTO przygotowała pakiet mający pomóc turystyce
Nowa atrakcja turystyczna na Słowacji
WTTC: podróże powinny być dostępne nie tylko dla zaszczepionych
BUT zrezygnuje z nieekologicznych koszulek