Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Wielkopolska promuje się komiksem
Już jest zupełnie nowy film promujący atrakcje turystyczne Wielkopolski. Jest on elementem realizowanej od poprzedniego roku szeroko zakrojonej kampanii reklamowej, której bohaterami są Kajko i Kokosz (na licencji dzięki współpracy Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej z Fundacją Kreska). To oni są również bohaterami nowego spotu, aczkolwiek nie pierwszoplanowymi - na pierwszym planie są wielkopolskie krajobrazy i największe wielkopolskie atrakcje.
Od 13 czerwca, film będzie emitowany jako reklama na YouTube (w ramach sieci GDN), na Instagramie i Facebooku. Oczywiście przygotowano nie tylko wersję w układzie kinowym, ale również absolutnie niezbędną wersję w formacie pionowym. Głównym tematem kampanii reklamowej jest promocja Szlaku Piastowskiego, markowego produktu turystycznego Wielkopolski, jednak w tym roku zakres został rozszerzony o inne kluczowe atrakcje regionu. Dlatego w najnowszym spocie dostrzeżemy Kajka i Kokosza żeglujących po jeziorach czy jadących parowozem. Grupę docelową stanowią rodziny z dziećmi, w wieku odpowiadającym widowni serialu i czytelnikom komiksów o przygodach Kajka i Kokosza.
Spot wydaje się trochę zbyt statyczny (młodzież określiłaby to dosadniej), pod nim nie widać również listy linków do poszczególnych atrakcji zaprezentowanych, tylko ogólny link do strony wielkopolska.travel a w dzisiejszych czasach procent cierpliwych użytkowników spada.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
W Polsce podróże są
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Certyfikaty covidowe zostaną rok dłużej
POT zatrudnia nowego dyrektora
Small Planet oferuje wirtualną rzeczywistość na pokładach
Grecja podsumowuje wakacyjne testy PCR na granicach
Jesteśmy jednym z ostatnich, nieodkrytych kierunków w Europie
Marriott powołuje nowego CEO i nową prezes
Dziwny konkurs na dyrektorów ZOPOT
Komisja Europejska zaleca znoszenie całkowitych zakazów podróży do Wielkiej Brytanii
Nocowanie.pl: wzrasta liczba zapytań o noclegi
Jakie atrakcje będą na festiwalu whisky w Sopocie?
Coraz lepsze wyniki tunezyjskiej turystyki
Tragedia w turystycznej dzielnicy Marsylii
Statki Costa Cruises wyruszają w morze
Merlin X wprowadza poprawki w sposobie prezentacji oferty
Nowa atrakcja turystyczna w Turcji
Więcej turystów przyjeżdża do Tunezji
Dolnośląska Organizacja Turystyczna obniża składkę dla przedsiebiorców
Nigdy więcej z biurem funclub z poznania
ATAK HAKERSKI NA TUR-INFO czy tuszowanie tematu?
