Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Poznaj3miasto - startuje kampania promocyjna Trójmiasta
Rozpoczyna się kampania promocyjna pod hasłem "Poznaj3miasto". Akcja będzie obejmowała emisję ponad 10 000 trójmiejskich spotów reklamowych na 23 panoramicznych ekranach w warszawskim metrze.
Podróżni zobaczą tam zapowiedź Festiwalu Teatrów Ulicznych w Gdańsku, Zlotu Wielkich Żaglowców - The Tall Ships’ Races w Gdyni oraz zaproszenie na Formula Windsurfing Grand Prix World Tour w Sopocie.
Metrem podróżuje dziennie ponad 400 tysięcy Warszawiaków. Zdecydowana większość młodych pasażerów metra lubi podróże - 88 proc. osób spędziło ostatnie wakacje poza miejscem zamieszkania, w tym 49 proc. odpoczywało w Polsce, a 39 proc. za granicą - wynika z badań przeprowadzonych przez Grupę Stroer.
Z kolei już 15 czerwca na 300 billboardach w największych miastach w Polsce pojawi się zaproszenie do odwiedzenia strony poznaj3miasto.pl , na której prezentowane są najważniejsze wydarzenia kulturalne i rozrywkowe nie tylko Trójmiasta, ale również całego Pomorskiego. Portal poznaj3miasto.pl jest odpowiedzią na potrzebę łatwego pozyskiwania kompletnych informacji turystycznych.
Kampania wsparta jest internetowym konkursem "Zaproś znajomych na Pomorze", w którym wygrać można m.in. rejs do Sztokholmu, bilety na ciekawe wydarzenia muzyczne w Trójmieście itp., trwać będzie do 10 lipca.
- Już dziś w konkursie zarejestrowało się 70 osób, które wysłały ponad 1500 interaktywnych zaproszeń na Pomorze - tłumaczy Wojciech Kreft - Dyrektor Biura Zarządu Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej (PROT).
Kampania o wartości 170 000 zł jest sponsorowana przez Grupę Stroer, która w ramach konkursu Złote Formaty doceniła dotychczasowe realizacje promocyjne Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
W Polsce podróże są
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Dział dla turystów:
FlixBus: Polacy chcą podróżować na
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Itaka: nocne spotkanie z
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Poznań ma za mało hoteli, aby pomieścić uczestników kongresu
Amerykanie planują i kupują podróże przez Internet
28-29 lipca 2006 - Jerzy Owsiak zaprasza na Przystanek Woodstock!
Ukraińcy oceniają Kijów i Lwów jako najatrakcyjniejsze miasta
Czy mały pakunek może sparaliżować całe lotnisko?
Niemcy jadą na wakacje. Będą korki na drogach i autostradach?
Ułatwienia w podróżach do Azji
Air China i Shanghai Airlines dołączyły do sojuszu Star Alliance
Balickie lotnisko zmaga się z mgłą - ponad 60 lotów odwołano
Samolot LOT lądował na lotnisku w Wilnie, ale nie w trybie awaryjnym
Kolejny samowolna adaptacja kamienicy na hotel!
Warsztaty na temat lotniska w Dąbiu
