Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Sopot rozpoczyna kampanie promocyjną
Sopot rozpoczyna kampanię promocyjną, która ma zachęcić turystów z Polski i zagranicy do odwiedzania miasta poza tzw. wysokim sezonem. Kampania pod hasłem "Widzimy się w Sopocie" pokazuje kurort w jesienno-zimowej odsłonie z jego szerokimi możliwościami aktywnego i zrównoważonego wypoczynku. Pierwsze reklamy w ramach nowej kampanii pojawią się jeszcze w listopadzie.
Motywem przewodnim kampanii jest hasło "Widzimy się w Sopocie..." i jego rozwinięcie o różne aktywności i atrakcje np. "na kawie", "jesienią", "na luzie", "z przyjaciółmi". Hasła te mają pokazać różnorodne możliwości spędzenia wolnego czasu w Sopocie i przekonać turystów do skorzystania z szerokiej oferty kulturalno-sportowej i bogatego zaplecza gastronomiczno-hotelowego, którym dysponuje miasto. Spacery w lesie i brzegiem morza, wizyty w urokliwych kawiarniach i restauracjach, zabiegi SPA, morsowanie, lodowisko i narty biegowe - to tylko niektóre jesienno-zimowe atrakcje Sopotu.
Sopot jest piękny przez cały rok, a kampania promocyjna ma zwrócić uwagę na posezonowe atrakcje naszego miasta mówi Magdalena Czarzyńska-Jachim, prezydent Sopotu. Jesienią i zimą oferta kulturalna miejskich instytucji jest równie bogata jak latem - wystawy, wernisaże, spotkania - każdy znajdzie coś interesującego dla siebie. Branża hotelowo-gastronomiczna również czeka na gości, a w ofercie ma dania kuchni regionalnej czy zabiegi SPA z wykorzystaniem sopockiej solanki. Lasy, parki i plaże to doskonałe miejsca do spacerów i niespiesznego relaksu. Pobyt i wypoczynek w Sopocie z pewnością pozostaną w pamięci na długo dodaje prezydenta.
W ramach kampanii, na stronie visit.sopot.pl utworzone zostały specjalne zakładki w języku polskim i angielskim (seeyouinsopot / widzimysiewSopocie), w których znajdziemy informacje o atrakcjach i pomysłach na spędzenie w Sopocie jesienno-zimowego czasu. Materiały promocyjne w ramach kampanii "Widzimy się w Sopocie" pojawią się na wiatach przystankowych, a także w prasie i Internecie. Będą też spoty radiowe oraz reklamy i artykuły w portalach i prasie o zasięgu ogólnopolskim. Grafiki z anglojęzyczną wersją hasła "See you in Sopot" będą wyświetlane na lotnisku w Gdańsku-Rębiechowie, a także na promach Polferries i Stena Line kursujących do Skandynawii. Kampania będzie też miała swoje odsłony w innych polskich miastach, na przykład w Zakopanem czy Krakowie.
Chcielibyśmy z naszym przekazem trafić do mieszkańców innych regionów Polski, ale również do turystów ze Skandynawii, Niemiec, Czech czy Wielkiej Brytanii. To oni najczęściej odwiedzali nas latem. Teraz, dzięki naszej współpracy z zagranicznymi ośrodkami Polskiej Organizacji Turystycznej i kampanii, która będzie widoczna na lotnisku czy promach dowiedzą się o naszej ofercie na jesień i zimę zapewnia Bartłomiej Barski, prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej, odpowiedzialnej za realizację kampanii.
Na potrzeby kampanii zrealizowana została sesja zdjęciowa. Jej bohaterowie - rodzina z dziećmi, seniorzy, przyjaciółki, a także para pokolenia millenialsów, są przedstawieni naturalnie, podczas różnych aktywności, jak jazda na rowerze, pobyt w saunie czy spacer brzegiem morza. Tło zdjęć stanowią sopockie przestrzenie, m.in. wybrane instytucje kultury: Opera Leśna czy Goyki 3 Art Inkubator, a także lokale gastronomiczne i SPA. Druga część sesji zostanie zrealizowana już w zimowej aurze. Śnieżne kadry będą wykorzystane m.in. do promocji aktywnego wypoczynku w Sopocie: morsowania, zimowych rejsów katamaranem, nart biegowych czy jazdy na łyżwach na jedynym w Polsce lodowisku z widokiem na morze. Kampania "Widzimy się w Sopocie" potrwa do końca marca 2025 roku.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Wybrano najlepsze prace
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Sun & Snow: rośnie ilość apartamentów
Green Velo nominowana do tytułu rowerowej trasy roku w Holandii
Więcej partnerów przyłączyło się do Weekendu za pół ceny
Nieoficjalnie mówi się o ponownym otwarciu hoteli
Nietypowy sposób promocji sieci hoteli z myślą o małżeństwach
Egipt droższy niż przed rokiem
Paweł Niewiadomski prezesem ECTAA na kolejną kadencję
Kiedy hotelarz notorycznie obraża gości
Zdrojowa Hotels podsumowuje wakacje
Przesiadki w Paryżu będą łatwiejsze
Władze Wilna wprowadzają opłatę turystyczną
Atrakcja turystyczna odwołała grudniowe wycieczki
Prezes Sfinks Polska zrezygnował z miejsca w zarządzie
Wrześniowa sprzedaż goni sierpniową?
