Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Netmedia i Empik będą sprzedawać bilety lotnicze
Rozpoczął działalność uruchomiony przez Netmedia nowy serwis rezerwacji biletów lotniczych - Rezerwacja.pl. Serwis ten sprzedaje bilety lotnicze wszystkich regularnych przewoźników, których taryfy dostępne są w systemie GDS (globalny system rezerwacyjny) i wszystkich tanich linii lotniczych oraz umożliwia rezerwacje hotelu on-line. W najbliższym czasie mają zostać do niego podłączone także kolejne usługi turystyczne: wycieczki, rejsy statkiem, bilety kolejowe, autokarowe, ubezpieczenia oraz czartery jachtów.
- Uruchomienie serwisu Rezerwacja.pl to dla Netmedii duży krok naprzód. Do tej pory oferowaliśmy internautom największą ofertę bazy noclegowej on-line. Teraz nasz wachlarz usług turystycznych został uzupełniony o możliwość rezerwacji biletów lotniczych. Chcemy by Rezerwacja.pl służył jako serwis, w którym można dokonać każdego rodzaju rezerwacji na jednej stronie www - zapowiedział cytowany w komunikacie prezes Netmedii - Andrzej Wierzba. Netmedia poinformowała również, że 21 stycznia 2008 r. podpisały umowę partnerską z firmą Empik Sp. z o.o., która zakłada współpracę w zakresie rezerwacji oraz sprzedaży biletów lotniczych w sieci salonów Empik. Zgodnie z tą umową obsługa rezerwacji i wystawienia biletów będzie prowadzona przez Netmedia. Sprzedaż biletów rozpoczęto 28 stycznia w trzech salonach Empiku w Warszawie zlokalizowanych w centrach handlowych.
- Rozwój sprzedaży na większość salonów Empik pozwoli na zbudowanie, wspólnie z Empik, największej sieci bezpośredniej sprzedaży biletów lotniczych w Polsce - stwierdzono w komunikacie spółki.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Nowy gracz na rynku e-turystyki - rezerwacja.pl
[2008-01-31 13:22 79.185.204.*]
szkoda ze jeszcze nie masarniom dano sprzedaz biletow. i co teraz na to biura podróży, ktore tak chetnie sprzedawaly tanie linie. jest jedna rada nie sprzedawac wcale, moze sie opamietaja. odpowiedz »
Nowy gracz na rynku e-turystyki - rezerwacja.pl
[2008-02-04 13:02 83.3.98.*]
Tia ... proponuje jeszcze sprzedaż biletów w warzywniakach, spożywczakach, sklepach mięsnych, a może i na targowiskach ... Ciekawe czy tam będzie zatrudniony wykwalifikowany personel ?! Może ktoś w końcu się zastanowi nad stwierdzenie: coś do wszystkiego jest do niczego !!! odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Rzym: turyści po 25 latach oddali ukradziony kawałek Koloseum
MSZ odradza polskim turystom wyjazdy do Mongolii
W tym roku turyści wybierają kierunki tańsze i sprawdzone?
Karta Turysty "Gdańsk - Gdynia - Sopot - Plus" - kampania promocyjna wystartowała
Miejsce Centralwings zajmą inni przewoźnicy czarterowi?
Sfinks Polska miał w 2007 roku tylko 0,63 mln zł zysku netto
Brytyjskie linie lotnicze szacują straty na dziesiątki milionów funtów
Skyscanner: najbardziej popularne kraje wśród turystów
Po remoncie hotel Grand zamienił się w Mercure Grand
Recepta na kryzys w hotelarstwie: dobra lokalizacja i znany operator
Poznań: samolot opóźniony z powodu awantury brytyjskich pasażerów
Karkonoski Park Narodowy otrzymał certyfikat parku transgranicznego