TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Urzędnicy - najlepsi klienci luksusowych hoteli

W ostatni weekend 140 gdańskich urzędników zajęło luksusowy hotel w Juracie. W komfortowych warunkach uczyli się m.in., jak poprawiać obsługę klienta w magistracie. Za szkolenie w luksusowym hotelu zapłacili 25 tys. zł


Urzędnicy - m.in. prezydent Paweł Adamowicz, wiceprezydenci, dyrektorzy wszystkich wydziałów Urzędu Miejskiego i ich zastępcy, kierownicy referatów, a także szefowie innych jednostek miejskich, takich jak Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Zarząd Dróg i Zieleni, czy Gdańska Infrastruktura Wodno-Kanalizacyjna - spędzili w hotelu Bryza w Juracie 2 dni. Korzystali z sal konferencyjnych, restauracji oraz sali dyskotekowej. Nie korzystali natomiast z pomocy żadnej firmy szkoleniowej - wiedzą wymieniali się sami między sobą.

Oczywiście koszty szkolenia sfinansowano z budżetu miasta. Pobyt w Juracie - nocleg w pokojach 2- i 3-osobowych, obiad, kolacja i śniadanie dla całej grupy - kosztował miasto ok. 23 tys. zł. Pozostałe 2 tys. kosztowała organizacja dojazdu do Juraty.

Urzędnicy wybrali szkolenie w hotelu Bryza na podstawie porównania 5 odpowiedzi na zapytanie ofertowe. Bryza przedstawiła najkorzystniejszą ofertę i zyskała dobrego klienta.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
urzędnicy klienci hoteli szkolenia gdańska infrastruktura wodno-kanalizacyjna hotel w Juracie bryza hotelu urata klienci luksusowych hoteli jurata ośrodek dla na praca zapytanie ofertowe


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję