Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot na Portugalię, 26 kwietnia - 4 maja 2024
- Specjalista ds. turystyki Warszawa
- Kasjer/ kasjerka lotnicza - Warszawa
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki- Warszawa
- Pilot 26.04 - 03.05.2024 Włochy
- Pracownik biura podróży
- Nowy salon Wakacje.pl zatrudni specjalistę ds....
- Pomoc Księgowa w biurze podróży
- SPECJALISTA DS TURYSTYKI Z J. JAPOŃSKIM
- Bydgoszcz - Kierownik Biura


Biuro podróży prawie bez ryzyka
Im cięższa sytuacja na rynku, tym bardziej opłaca się działać pod obcą marką. Nie trzeba wtedy starać się o obowiązkowe ubezpieczenia oraz zezwolenia na prowadzenie działalności organizatora czy pośrednika. Dostrzegli to właściciele doskonale prosperujących rosyjskich biur turystyki "Putiowoćka" opartych o franchising.
Jednak niewiele osób polskiej branży turystycznej zdaje sobie sprawę, iż w Polsce również funkcjonują biura turystyki, których właściciele zdecydowali się działać pod cudzą, znaną marką. Są to wybrane biura podróży: Ecco Holiday, Neckermann, oraz TUI CentrumPodróży.
Biura te posiadają w Polsce własne lokale oraz lokale oparte o franchising, i są chętne do poszerzania sieci dystrybucji o nowe punkty na zasadach systemu franchisingowego.
Aby zostać franczyzobiorcą Ecco Holiday należy dysponować: kapitałem (wysokość zależna od lokalizacji punktu), prawem do lokalu o powierzchni od 20 do 50 mkw w dobrym miejscu handlowym w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców, predyspozycjami do prowadzenia biura podróży, gotowością do uczestnictwa w miesięcznym szkoleniu i do ciągłego podnoszenia kwalifikacji w trakcie organizowanych treningów. Wskazane jest także doświadczenie w sprzedaży usług.
Aby przyłączyć się do sieci biur Neckermanna, należy mieć prawo do lokalu w centrum miasta lub w galerii centrum handlowego (tylko większe miasta - byłe miasta wojewódzkie, lokal powinien znajdować się na parterze, i mieć wejście od strony ulicy), posiadać system rezerwacyjny, doświadczony personel ze znajomością języka niemieckiego oraz możliwość umieszczenia na zewnątrz lokalu reklamy świetlnej. Niezbędny jest również kapitał własny (do 150 tys. zł), niezbędny na inwestycje.
TUI CentrumPodróży wymaga od franczyzobiorców kapitału własnego w wysokości nie mniejszej niż 100 tys. zł, doświadczenia w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej, znajomości branży turystycznej oraz prawa do reprezentacyjnego lokalu w dużym mieście, o dobrej lokalizacji, zaopatrzonym w duże okna wystawowe, o powierzchni min. 45 mkw. Warunkiem koniecznym współpracy jest podporządkowanie się jednolitym standardom wystroju i obsługi klienta.
Bardziej szczegółowe informacje, o warunkach dla franczyzobiorców można uzyskać kontaktując się z:
Ecco Holiday
Rafał Ropa - Członek Zarządu
ul. Wielka 18, 61-775 Poznań
tel.: (0-61) 657 05 75 fax: (0-61) 657 05 76
e-mail: info@eccoholiday.com
www.eccoholiday.com
Neckermann
Rafał Buczak, Renata Żurawska
ul. Dubois 9, 00-182 Warszawa
tel.: (0-22) 536 98 77 fax: (0-22) 635 96 94
e-mail: bp@neckermann.pl
www.neckermann.pl
TUI CentrumPodróży
Maciej Nykiel
ul.Domaniewska 41, 02-672 Warszawa
tel.: (22) 8745249 fax: (22) 8743693
e-mail: info@tui.pl
www.tui.pl
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
DLACZEGO TUI, NEKERMAN A NIE NP ORBIS, ALMATUR?
[2004-08-04 13:19 999.999.999.*]
Kto jest wydawcą TUR-TARGI?
Dlaczego promuje się tu wielkie firmy zagraniczne, zapominając o rodzimych?
A może właśnie o to im chodzi? odpowiedz »DLACZEGO TUI, NEKERMAN A NIE NP ORBIS, ALMATUR?
[2006-08-07 23:39 83.29.7.*]
Zapewne żydzi i cykliści ;) Orbis jest taki wspaniały i ma takie ceny, że aż się jechać z nim nie chce, a tylko Almatur jest OK. odpowiedz »
DLACZEGO TUI, NEKERMAN A NIE NP ORBIS, ALMATUR?
[2006-08-08 13:52 83.24.165.*]
Czy chcesz przez to powiedzieć, że Neckerman jest tani? Może dziwny jestem, ale wolę dać zarobić Orbisowi, albo Alfastarowi, a nie nakręcać Niemcom gospodarkę :) odpowiedz »
DLACZEGO TUI, NEKERMAN A NIE NP ORBIS, ALMATUR?
[2006-11-01 09:03 89.171.73.*]
Złe pytanie bo sugeruje, że NECKERMAN jest o.k a jest na odwrót. Ja z nimi nigdy więcej. odpowiedz »
DLACZEGO TUI, NEKERMAN A NIE NP ORBIS, ALMATUR?
[2009-04-08 19:14 62.69.217.*]
Biuro Orbisu w Szczecinie wymaga od klienta "odpowiednio" wczesnego ustawienia się w kolejce po bilety. Godzina otwarcia "okienka"- do 17.30. Klienta (tego zaraz po aktualnie obsługiwanym) który przyszedł o 17.15 już się nie obsługuje.Pani kierownik oddziału uważa,że jest to prawidłowe. Gratuluję firmie podejścia do klienta. Wprawdzie nazwa firmy stara ale czasy nowe! Szanowne Kierownictwo o tym nie pamięta. PBP "ORBIS" dziękujemy! odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Niskie zadowolenie klientów w
EXIM nagradza swoich najlepszych
UNWTO: Turystyka bliska przekroczenia poziomów sprzed
Starsze aktualności:
Airbnb.com z gospodarzami wspiera
Dobre wyniki Grupy Accor za 2022
Rainbow zaprasza na Filipiny, do Wenezueli oraz na karaibską
Gmina Mielno zbadała
Hotelowe lobby wizytówką
Lotnisko Poznań Ławica płaci mieszkańcom
Sopot podsumowuje spotkania biznesowe za
Radość i zabawa będą nadawać ton w
Początek roku nie napawa hotelarzy
Algieria: z bombą na autobus z cudzoziemcami
Pociągiem na Okęcie w 2011 roku
British Airways oraz firma Amadeus przedłużyły współpracę partnerską na kolejne 10 lat
Radom: w Łaźni zostanie otwarta restauracja Banja Luka
Powstanie obwodnica Zakopanego?
Masakra cenowa w biurze podróży
Bawaria - świat pałaców i zamków, alpejskie trasy krajoznawc
Rozwój turystyki ekologicznej w Chorwacji
Spadła liczba niemieckich i angielskich turystów w Hiszpanii
Zimowe olimpiady i ich wpływ na ruch turystyczny
Balice: nowa droga do lotniska za cztery lata
11 ofiar katastrofy samolotu pasażerskiego na Syberii
Skanery ciała znikną z lotnisk
Na Pomorzu Zachodnim powstanie park rozrywki