TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

British Airways oraz firma Amadeus przedłużyły współpracę partnerską na kolejne 10 lat

2 czerwca 2008 w Madrycie doszło do przedłużenia współpracy partnerskiej miedzy liniami British Airways a firmą Amadeus. Umowa o współpracy technologicznej została odnowiona do 2017 roku.


Nowa umowa obejmuje pełen zakres usług informatycznych i stanowi kontynuację strategicznego partnerstwa pomiędzy firmami, rozpoczętego w 2000 roku. Na mocy przyjętej wówczas umowy, Amadeus zobowiązał się do udostępnienia liniom British Airways platformy technologicznej nowej generacji do zarządzania usługami dla pasażerów.

W ramach przyjętych zobowiązań firma Amadeus opracowała platformę Altea Customer Management Solution, zbudowaną z trzech zintegrowanych modułów: Altéa Reservation - służącego do sprzedaży wielokanałowej, Altéa Inventory - umożliwiającego globalne zarządzanie zasobami oraz Altéa Departure Control - do organizacji odpraw pasażerskich i odlotów.

Obecnie linie British Airways wykorzystują systemy Altea Reservation oraz Altea Inventory w połączeniu z własnym serwisem ba.com oraz systemami zarządzania należnościami. Umowa określa także warunki, na których linie British Airways mogą korzystać z nowo utworzonego systemu Altéa Departure Control - Customer Management. Jest to rozwiązanie umożliwiające organizację odpraw pasażerów, uzupełnione o pakiet Altéa.

- Cieszę się, że przedłużamy strategiczną współpracę z firmą Amadeus. Systemy Altea Reservation oraz Inventory stanowią ogromną pomoc w realizacji przyjętych przez nas celów - wzrostu sprzedaży i rozwoju usług dla klientów - powiedział Paul Coby, dyrektor ds. informatyki British Airways.

British Airways planują ukończenie migracji do pełnego pakietu Altéa w 2012 roku. Obecnie są wykorzystywane serwery biletów elektronicznych - Amadeus e-Ticketing, umożliwiające zarządzanie sprzedażą e-biletów. British Airways korzysta również z aplikacji Amadeus Flex Pricer, który ułatwia rezerwację połączonych tras za pośrednictwem serwisu www.ba.com.

- To dla nas ważne, że linie British Airways zdecydowały się potwierdzić swoje zaufanie dla naszych rozwiązań, zarówno poprzez zwiększenie wykorzystania stosowanych już systemów, jak i aplikację nowych - powiedział David Jones, wiceprezes działu handlowego firmy Amadeus, komentując zawarcie nowej umowy.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
British Airways firma Amadeus współpraca partnerska porozumienie umowa technologiczna Altea Reservation Inventory




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję