TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Naciągnęli stołeczne biuro podróży

W jednym z warszawskich biur podróży w zeszłym roku pojawił się właściciel firm Net-Pol i Express-Service. Złożył zamówienie na bilety kolejowe za prawie 8 tys. zł. Podobne zamówienie, ale na kwotę prawie 30 tys. zł. złożył w tym czasie jego wspólnik. W obu przypadkach biuro wystawiło faktury i bezskutecznie czekało na zapłatę.


Już w 2001 roku dwaj wspólnicy oszukali kilkanaście biur podróży, banków i innych firm a także ambasadę Tajlandii. Wówczas była to kwota ponad 300 tys. zł. Kupione w biurze podróży bilety kolejowe oszuści usiłowali wówczas zwrócić w kasie na Dworcu Centralnym, gdzie zostali ujęci przez policję.

Teraz obaj przyznali się do winy i zastosowano wobec nich dozór policyjny.
Rzecznik spółki PKP InterCity twierdzi, że każdy bilet kolejowy ma ma swój własny, niepowtarzalny numer. Oszukane biuro podróży może dany bilet zastrzec; wówczas kolej nie przyjmie zwrotu.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
oszuści oszustwa w branży turystycznej turystyce turystyka Express-Service Net-Pol PKP InterCity oszukane biuro podróży fałszywe bilety kolejowe fałszerze




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję